اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پروموشن پروموترروش های تبلیغاتی مانند تبلیغات در رسانه های عمومی، بیلبورد های شهری و بین شهری، استفاده از کاتالوگ و بروشور، پیک های تبلیغاتی و… هر یک مدت بازدهی و اثربخشی های مختلفی دارند که در نتیجه صاحبان برندها و تولید کنندگان در انتخاب روش مورد نظر دچار تشکیک می شوند. اما برترین روش تبلیغاتی در صنایع غذایی، روش پروموشن محصولات می باشد که نتایج مثبت برندهای بین المللی و داخلی از آزمایش این شیوه تبلیغاتی سندی بر موثر بودن آن می باشد.

پروموشن چیست؟

واژه پروموشن در زبان انگلیسی به معنای تبلیغ و ترویج می باشد و پروموتر به فردی گفته می شود که وظیفه شناساندن و ترویج یک برند یا یک محصول را بر عهده دارد.

در سمپلینگ (Sampling) یک فرد با ظاهری آراسته و با اشراف کامل به آن محصول، مشتریان و یا حتی افرادی که از آن منطقه عبور می کنند را دعوت به تست نمونه‌ای از محصول می کند و در آن هنگام با لحنی زیبا و جذاب محصول را برای مشتری تشریح می کند و او را راغب به خرید محصول نموده و نام و کیفیت آن برند را برای همیشه در دیدگان و حافظه مشتری حک می نماید.

برای آن دسته از محصولات که امکان ارائه نمونه آزمایشی نمی باشد مانند لوازم خانگی، فرد سمپلر با دردست داشتن کاتالوگ و بروشور از آن محصول، مشتریان را جهت انتخاب این محصول ترغیب می کند که به این کار پروموشن (Promotion) گفته می شود. در این صورت به فردی که به صورت حضوری اطلاعات را به مشتریان بالقوه منتقل می کند، پروموتر نام دارد.

از مزیت های بیشتری که روش تبلیغاتی سمپلینگ و پروموشن نسبت به دیگر روش ها دارد می توان به مواردی همچون تعامل و مذاکره حضوری با مصرف کننده و جذب نظرات، انتقادات و پیشنهادات و خلق اتفاقی ماندگار جهت اثبات برند در حافظه مصرف کننده و نیز امکان تبلیغ محصولات متنوع یک برند و نیز فروش هم زمان آن و جذب مصرف کنندگانی که با هدف تهیه محصولات دیگر وارد مرکز خرید شده و با استفاده از فنون گفتاری راغب به تهیه آن می شوند اشاره کرد.

لازم به ذکر است که در زبان انگلیسی، سایر روش های تبلیغاتی مانند عرضه مستقیم محصولات در فستیوال ها و همایش ها، تبلیغات رسانه های سنتی و مجازی نیز به عنوان پروموشن ذکر می‌گردد. 

فعالیت به عنوان پروموتر برای زینگ:

اپلیکیشن زینگ به طور همزمان مورد استفاده ی رانندگان وسایل نقلیه سنگین و شرکت هاست. بنابراین لازم است که افرادی که آشنایی بیشتری با این اپلیکیشن دارند، به صورت حضوری یا تلفنی، قابلیت ها، امکانات و مزایای استفاده از زینگ را برای کاربران تشریح کنند و آنان را به استفاده از این اپلیکیشن تشویق نمایند.

شما می توانید با فعالیت به عنوان پروموتر و معرفی زینگ به افرادی که به آن نیاز دارند، از زینگ کسب درآمد کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به این لینک مراجعه نمایید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
ليلا عبدلي:
سلام من ليسانس مديريت بازرگاني دارم و فکر ميکنم فعاليت در اين کار شروع خوبي برا ورودم به بازار کار باشه.
حمیدرضا:
منبعی که اینطور پروموشن رو براتون تعریف کرده رو میشه معرفی کنید؟
پری:
من فوق دیپلم حسابداری یم از اونجایی که به گفته اطرافیانم فن بیان خوبی دارم و تاثیر کلامم رو کاملا در مخاطبم حس میکنم ، فکرمیکنم شاید باتموم تجارب کاری که در زمینه های مختلف داشتم ، سمپلر میتونه یه حرفه ی بسیار شیرین و دلپذیری برام باشه ...تاخدا چه خواهد
امیرحسین رضایی:
مدیریت یعنی قدرت نفوذ در دیگران باتوجه به شرایط رقابتی بازار الان روش سمپل کردن محصول یکی از بهترین روش های تغییر ذهن مشتری در انتخاب محصول جدید است
مجیدزویدات علوانی:
عالیه کارتون خیلی خوبه
امیرمسعود استادی:
سلام من چند سالی هست که پرومتری میکنم برای شرکت های اسنپ و تپسی فکر میکنم که اینجا هم بتونم برای شرکت شما مفید باشم به امید خدا
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>