اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

معرفی همکارانبه اطلاع رانندگان محترم می رساند که منوی جدیدی با عنوان "معرفی همکاران" در اپلیکیشن زینگ در بخش مربوط به رانندگان ایجاد شده است.

در این بخش شما می توانید با معرفی هر یک نفر از رانندگانی که دوست و همکار شما هستند، 50 هزار تومان دریافت نمایید. 10 هزار تومان از این مبلغ بلافاصله به حساب شما واریز می گردد و 40 هزار تومان نیز پس از اینکه راننده معرفی شده 2 بار از زینگ استفاده نماید به حساب شما واریز می شود. این نوع کسب درآمد از زینگ همیشگی است و شما همواره می توانید با معرفی همکاران از این امکان استفاده نمایید.

علاوه بر این در آمد عادی، جایزه ویژه ای از 1 آذرماه الی 15 آذرماه 1396 در نظر گرفته شده است. به این ترتیب که رانندگانی که موفق شوند در این 15 روز، تعداد 10 نفر از همکاران خود را در زینگ ثبت نام نمایند، علاوه بر درآمد ذکر شده در قسمت قبل، مبلغ 500 هزار تومان به عنوان جایزه فعالیت ویژه دریافت می نمایند. لازم به ذکر است که این جایزه محدود به 10 نفر نیست و  به ازای عضویت هر 10 نفر جدید، مجددا تکرار می گردد. این جایزه حداکثر به 5000 نفر تعلق میگیرد و در صورت اتمام ظرفیت، خبر آن از طریق تماس تلفنی، وب سایت و کانال تلگرام به اطلاع همه رانندگان خواهد رسید.

لطفا در عضو کردن همکاران خود موارد زیر را مدنظر داشته باشید تا شرایط دریافت جایزه را از دست ندهید:

  • رانندگانی که از طریق شما به زینگ معرفی می شوند حتما باید کارت هوشمند راننده داشته باشند و در هنگام ثبت نام، شماره کارت هوشمند خود را ثبت نمایند. 
  • همکاران شما در هنگام ثبت نام، باید کد ملی شما را در بخش "کد اعتبار سنجی" وارد نمایند تا ما بدانیم که شما وی را معرفی کرده اید.
  • به همکاران خود آموزش دهید که پس از ورود به زینگ، نوع خودرو و شهرهای محل فعالیت خود را در بخش تنظیمات وارد نمایند. همکاران ما قبل از تأیید جایزه، این مشخصات را بررسی میکنند و اگر وارد نشده باشد، مورد پذیرش نخواهد بود.

این توضیحات به طور خلاصه در منوی "معرفی همکاران" نیز درج شده است.

اگر تا کنون عضو زینگ نشده اید، هم اکنون با نصب اپلیکیشن زینگ با ما همراه شوید. (دریافت اپلیکیشن زینگ)

نظر شما
احمدعزیزی:
باسلام.آیا من میتوانم مشخصات دوستانم را بگیرم و با موبایل خودم نسبت به ثبت نام آنها اقدام نمایم؟
پاسخ زینگ:
سلام. ثبت نام رانندگان و شرکت ها توسط بازاریاب ها فقط در صورتی قابل قبول است که بر روی موبایل خود راننده یا سفارش دهنده نصب شده باشد و همچنین در مورد رانندگان، باید اطلاعات شخصی و نوع خودرو و همچنین مشخصات کارت هوشمند نیز به طور کامل وارد شده باشد. نصب اپلیکیشن بر روی گوشی خود کاربر توسط سیستم قابل تشخیص است و در صورتی که خود کاربر تا قبل از تماس تیم پشتیبانی به منظور احراز هویت، وارد اپلیکیشن نشده باشد، از زیر مجموعه بازاریاب خارج خواهد شد.

ایمان جاودانی:
عالی هست
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>