اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

جایزه 200 هزار تومانی

به منظور تقدیر از رانندگانی که به صورت فعالانه در مناقصه های اعلام شده زینگ شرکت می نمایند، از این پس رانندگانی که موفق شوند در فاصله کمتر از 15 روز ، 2 عدد بار از طریق زینگ جابجا نمایند، مبلغ 200 هزار تومان پاداش در نظر گرفته خواهد شد.

این جایزه تا اطلاع ثانوی برای هر دو فعالیت با فاصله کمتر از 15 روز برقرار است و فقط محدود به 15 روز اول بعد از اعلام این خبر نیست و در صورت عوض شدن شرایط، تغییرات آن در همین خبر نیز منعکس خواهد شد.

لازم به ذکر است که این قانون فقط در مورد بارهای بین شهری که دارای بارنامه باشند مورد قبول است و بارهای درون شهری یا روباری و بدون بارنامه، شامل این قانون نخواهد شد.

نظر شما
مسلم جهان بین:
با سلام و خسته نباشید خدمت شما الان من چند روزه دایم دارم برنامه شما رو چک میکنم تو 15روز همش دوتا بار اعلام کردید البته جسارت نباشه ها ظاهرا تعداد شرکتها و کسانی که اعلام بار میکنن تو زینک خیلی کمه چون اعلام بار ظاهرا برا ماشین ما خیلی کمه
پاسخ زینگ:
عرض سلام و خسته نباشید. لطفا موارد زیر را مدنظر داشته باشید:
1- بارهایی که به شما نشان داده می شود فقط مختص نوع خودروی شما و همچنین محدود به شهرهایی است که در بخش انتخاب شهر تیک زده اید. با انتخاب شهرهای بیشتر، می توانید بارهای بیشتری را مشاهده نمایید.
2- بارهایی که توسط سایر رانندگان پذیرفته شود، از لیست بارهای فعال شما حذف می گردد. لذا به محض دریافت پیامک یا نوتیفیکیشن، به زینگ مراجعه نمایید تا جزو اولین نفراتی باشید که بار را مشاهده می کنید.
3- فعالیت رسمی زینگ از مهرماه 1396 شروع شده و روند اعلام بارها از زمان آغاز فعالیت، همواره در حال افزایش است. امید است در آینده نزدیک برای انواع خودرو در تمام شهرها، رشد چشمگیر تعداد سفارش ها را شاهد باشیم.

علی حیدریان:
من نزدیک به یک هفته است عضو زینگ شدم ولی هنوز باری نتونستم بگیرم
هادی دهقانیان:
سلام اگه میشه درخواست بار برا راننده ها رو هم اضافه کنید با تشکر
علی زارع:
سلام پیامک های اعلان بار رو گزینشی میفرستید.چون برای من نمیاد ولی برای همکارایی که خودم معرفی کردم میاد.آدم از معرفی همکار پشیمون میشه!!
پاسخ زینگ:
سلام. اعلام بارها دقیقا منطبق با نوع خودروی شما، ظرفیت وزنی بارگیری، طول و عرض و ارتفاع بارگیر، مشخصاتی از قبیل کمپرسی، بغل بازشو و همچنین بر اساس شهرهایی که به عنوان محل فعالیت تیک زده اید به شما اعلام می شود. لطفا اگر تمام این موارد مشابه دوستان شماست ولی پیامک دریافت نمی کنید، با تیم پشتیبانی به شماره 74361000 تماس بگیرید تا مشکل احتمالی بررسی و حل شود.

علی حق شناس:
با عرض سلام. وتشکر فراوان ازسایت زینگ.... اگر هدف شما حمایت از راننده و کامیون دار باشد در راستای حمل ونقل وجابه جایی کالا به صورت منصفانه که هیچ اجحافی دراین راستا صورت نگیرد درحق ما سالهاست ظلم میشود و بی عدالتی و حق کشی میشود بیشتر از سوی باربری ها... امیدوارم هدف شما دراین راستا عادلانه و سبب خیر باشد با تشکر از زحمات شما
محمد نهاوندی:
باتشکر برای من اس ام اس بار میاد اما شما ره ای نیست که اطلاعات درمورد بار رو بپرسم لطفا بررسی کنید
پاسخ زینگ:
تمام اطلاعات بارها در همان کادر اعلام بار در لینک (جزئیات) قابل مشاهده است. اگر اطلاعات برای تصمیم گرفتن کافی نبود با تیم پشتیبانی تماس بگیرید. تلفن: 74361000 پیش شماره 021

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>