اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

سامانه جامع حمل و نقل زینگ با همکاری نرم افزاری به صدها شرکت باربری در سراسر کشور، امکان ارائه خدمات قانونی باربری را در سراسر کشور فراهم نموده است. با توجه به اینکه درخواست کنندگان کامیون و تریلی و همچنین رانندگان وسایل نقلیه سنگین، محدود به شهر یا روستای خاصی نیستند و حتی ممکن است یک کشاورز در دورافتاده ترین نقاط کشور نیز در سال چندین بار برای ارسال محصولات خود به وسایل نقلیه سنگین نیاز داشته باشد، لذا مجموعه زینگ با آموزش و انتقال اطلاعات لازم به پروموترها و بازاریاب ها، از ایشان برای انتقال اطلاعات و آموزش رانندگان و سفارش دهندگان در سراسر کشور استفاده می نماید.

شما نیز می توانید با ثبت نام در اپلیکیشن زینگ به عنوان بازاریاب، کد بازاریابی دریافت کرده و با انتقال اطلاعات لازم به رانندگان و مشتریان، از آنها برای فعالیت در زینگ دعوت به عمل آورید.

در ادامه این مطلب، سوال ها و پاسخ های متداولی را که ممکن است برای بازاریاب های زینگ مطرح شود، مشاهده می نمایید:

1- کد بازاریابی را از کجا دریافت کنم؟
پس از ثبت نام به عنوان بازاریاب، به محض ورود به محیط کاربری، کد فعالیت خود را به طور واضح در صفحه "فعالیت شما" مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است که رانندگانی که عضو زینگ هستند نیز می‌توانند به عنوان بازاریاب فعالیت کنند. اما نیازی نیست به عنوان بازاریاب ثبت نام نمایند و کد فعالیت آنها، همان کد ملی آنهاست. در تصویر زیر، صفحه مربوط به بازاریاب ها را مشاهده می‌نمایید.

راهنمای بازاریابی

2- چگونه مشخص می شود که افرادی از طریق من عضو سیستم شده اند؟
وقتی راننده یا سفارش دهنده ای از طریق شما عضو زینگ می شود، باید در هنگام ثبت نام در بخش کد اعتبارسنجی، کد فعالیت شما را وارد نماید. به محض اینکه راننده یا شرکتی از طریق کد اعتبارسنجی شما ثبت نام نماید، شما اسم و شماره تماس آن فرد را در لیست فعالیت های خود خواهید دید تا در آینده نیز بتوانید آنها را به استفاده از زینگ تشویق نمایید. در تصویر زیر، نمونه فرم ثبت نام در زینگ را مشاهده می‌کنید.

کد اعتبارسنجی

3- چگونه رانندگان را به عضویت در زینگ تشویق کنم؟
رانندگان در سیستم سنتی، برای یافتن بار مناسب در شهر مدنظر خود، باید ساعت ها و بلکه روزهای زیادی را در پایانه های باربری منتظر بمانند تا بار مناسب پیدا کنند. همچنین به دلیل وجود واسطه های غیر قانونی در سیستم باربری، رانندگان بعضا ناچار هستند که بخش زیادی از دستمزد خود را به صورت پیش پرداخت به واسطه هایی که بار را به آنها معرفی می کنند، پرداخت نمایند. با استفاده از زینگ اولا رانندگان به طور مستقیم از بارهای موجود مطلع می شوند. دوم اینکه دستمزدی را که اعلام می کنند، چنانچه توسط مشتری پذیرفته شود عینا دریافت می کنند و سوم اینکه می توانند از بارهای روز بعد نیز مطلع شده و در حین رفتن به یک شهر، برای روز برگشت خود نیز بار مناسب را پیدا کرده و رزرو کنند.

لازم است به رانندگان آموزش بدهید که زینگ بر اساس مناقصه کار می‌کند و تمام رانندگان می توانند در هنگام مشاهده‌ی بار، دستمزد مطلوب خود را اعلام نمایند تا مشتری یکی از آنها را انتخاب نماید.

همچنین می توانید فیلم معرفی زینگ را که به طور خلاصه اپلیکیشن را معرفی می نماید، به آنها ارائه نمایید.

لینک فیلم معرفی زینگ: https://www.aparat.com/v/9wou4

4- چگونه شرکت ها و سفارش دهندگان را به عضویت در زینگ تشویق کنم؟
اپلیکیشن زینگ بارهای اعلام شده را بین رانندگان به مناقصه می گذارد. بنابراین حتی اگر شرکتی با رانندگانی آشنا باشد و یا باربری خاصی همیشه با بالاترین سرعت برای آنها خودروی مناسب پیدا کند، باز هم این شانس را خواهند داشت که با اعلام بار در زینگ، قیمت های کمتری را پیدا کنند. زیرا همواره رانندگانی هستند که به دلیل عجله برای برگشت به شهر خود و یا به هر دلیل دیگری، با قیمت کمتری بار را حمل می کند. ضمن اینکه با حذف واسطه های غیر قانونی، قیمت های زینگ به مقدار قابل توجهی کمتر از قیمت های حال حاضر در باربری های سنتی است. با حضور چندهزار راننده‌ی آماده به کار در زینگ، استعلام قیمت از طریق مناقصه قطعا ارزان تر از قیمت های رایج خواهد بود.

* لطفا در نظر داشته باشید که بازاریاب ها نباید شرکت‌های باربری را به عنوان راننده یا مشتری، عضو زینگ بکنند. نقش شرکت‌های باربری در این اپلیکیشن به صورت خاصی است که نیازمند آموزش‌های ویژه و انعقاد قراردادهای همکاری است و عضویت آنها از طریق بازاریاب‌ها مطلوب و مورد پذیرش نیست. بنابراین منظور از بازاریابی و معرفی "شرکت ها"، افراد و شرکت هایی هستند که برای واردات و صادرات و فروش کالای خود به دیگران، به کامیون و تریلی نیاز دارند و نه شرکت های باربری که تأمین کننده کامیون برای دیگران هستند.

5- حق بازاریابی چگونه پرداخت می شود؟
به ازای عضویت هر راننده یا شرکت در زینگ، مبلغ 50 هزار تومان به بازاریاب پرداخت می شود.
در مورد رانندگان 10 هزار تومان از این مبلغ بلافاصله پس از احراز هویت، و مبلغ 40 هزار تومان، پس از اینکه راننده دو بار از زینگ استفاده نماید پرداخت می گردد.
در مورد شرکت ها و سفارش دهندگان، کل مبلغ 50 هزار تومان، پس از دوبار استفاده از زینگ به بازاریاب پرداخت می‌گردد.

6- احراز هویت راننده به چه معناست؟
رانندگانی که از طریق شما عضو زینگ می شوند، باید چند شرط را داشته باشند تا مورد پذیرش واقع شوند. هر کدام از این موارد توسط بازاریاب رعایت نگردد، منجر به حذف شدن راننده از لیست بازاریاب می گردد:

  • کارت هوشمند: راننده عضو شده حتما باید کارت هوشمند داشته باشند و کارت هوشمند آنها فعال باشد. در صورت لزوم می توانید قبل از ثبت نام، صحت کارت هوشمند آنها را از طریق مراجعه به بخش خدمات اطلاعاتی بررسی نمایید.
  • گوشی خود راننده: اپلیکیشن زینگ باید حتما بر روی گوشی خود راننده نصب شود. چنانچه شما با گوشی خود به جای فرد دیگری ثبت نام کنید، برای سیستم مشخص بوده و غیر قابل پذیرش خواهد بود.
  • انتخاب شهرها و نوع خودرو: راننده باید بلافاصله پس از ثبت نام و قبل از تماس تیم پشتیبانی زینگ، وارد محیط کاربری خود شده و نوع خودروی خود و همچنین شهرهای محل فعالیت خود را انتخاب نماید.
  • نقشه: گزینه نقشه حتما باید فعال شده باشد و محل راننده بر روی نقشه مشخص باشد.

همچنین لازم است که به رانندگان یاد بدهید که اپلیکیشن زینگ بر اساس مناقصه کار می کند و راننده صرفا دستمزد صافی خود را تعیین می نماید.

 تیم پشتیبانی چند ساعت پس از ثبت نام با رانندگان تماس گرفته و تمام موارد فوق را چک می کنند. لذا شما باید از آنها بخواهید که پس از ثبت نام، وارد بخش اطلاعات شخصی شده و تمام این موارد را تکمیل نمایند.

7- منوی فعالیت همکاران به چه معناست؟

بازاریاب هایی که در هنگام ثبت نام از طریق کد اعتبارسنجی شما ثبت نام کنند، به عنوان بازاریاب زیرمجموعه شما محسوب می‌شوند و هر درآمدی که آنها داشته باشند، معادل 10 درصد از فعالیت آنها نیز به اعتبار شما افزوده خواهد شد. 

8- چه زمانی می توانم درخواست تسویه حساب کنم؟

شما در هر زمانی می توانید درخواست تسویه حساب کنید و هیچ محدودیت زمانی و سقف درآمد برای تسویه حساب وجود ندارد. مبالغی که قابل نقد باشند در لیست فعالیت شما به وضوح مشخص خواهد بود و شما می توانید با مراجعه به منوی تسویه حساب، مبالغ قابل نقد را دریافت نمایید. لازم به ذکر است با توجه به اینکه تسویه حساب ها به صورت اتوماتیک و از طریق سیستم "شبا"‌ی بانک مرکزی صورت می گیرد، تسویه حساب ممکن است از 2 ساعت الی 2 روز کاری به طول بیانجامد. شما باید در بخش اطلاعات بانکی، شماره حساب و شماره "شبا" خود را ثبت کرده باشید. اگر شماره شبا حساب خود را نمی دانید از راهنمای درج شده در بخش خدمات اطلاعاتی استفاده نمایید.

برای اطلاع از طرح های تشویقی و همچنین اطلاع از تغییرات احتمالی در قوانین زینگ، در کانال تلگرام زینگ نیز عضو شوید: https://t.me/Zingapp 

نظر شما
مهران:
پس شما یه جا نوشتید که اگه شخصی کار با برنامه رو بلد نباشه میتونید خودتون ثبت نامش کنید اینجا گفتید حتما باید تلفن و سایت و فلان داشته باشه آخرش باید چیکار کنیم؟؟؟؟
پاسخ زینگ:
با توجه به اینکه پورسانت شرکت ها منوط به دوبار استفاده از زینگ شده و پیش پرداخت 10 هزار تومان آن (که مشابه پورسانت رانندگان بود) مدتی است متوقف شده است، برای احراز هویت سفارش دهندگان، فقط احراز شماره تماس کفایت میکند. مواردی از قبیل آدرس وب سایت و تلفن شرکت و ... پس از کامنت شما، از توضیحات حذف شد.

میلادعزیزی:
ببخشیدیه سوالی داشتم من میتونم یه بروشوری تهیه کنم که اطلاعات کامل اپلیکیشن روتوضیح داده باشه وتقدیم رانندگان کنم
پاسخ زینگ:
سلام. از مطلب تهیه شده در آدرس زیر می توانید استفاده کنید.
http://www.zingapp.ir/content/?id=1013

حمید:
من امروز به عنوان بازاریاب ثبت نام کردم میخواستم بپرسم منظورتون ازدعوت شرکتها فقط شرکت هاست یا فرد هم می تواندباشد که سفارش بار دهد و پورسانتش چه می شود؟ ممنون میشم جواب بدید
پاسخ زینگ:
هر فرد حقیقی یا حقوقی که به عنوان سفارش دهنده ثبت نام کند شامل همین پورسانت می شود. منظور از واژه شرکت در همه جای این مطلب، همان سفارش دهنده است.

علی غفاری:
ببخشید من بازاریابم. یعنی اگر ۱۰ نفر زیر مجموعه خودم کنم حقوقم دوبرابر میشه؟
پاسخ زینگ:
زیرمجموعه های شما هرچقدر تلاش بکنند، 10% از درآمد آنها نیز به شما می رسد. بنابراین میزان درآمدی که از طریق آنها دارید بستگی به تلاش آنها دارد و اگر کاری نکنند، از طریق آنها چیزی به شما نمیرسد. اما اگر آنها نیز دقیقا به اندازه شما کار کنند درآمد شما دو برابر خواهد شد.

حمید:
ببخشیدمن بازاریابم. یعنی هر راننده ای که جذب کنم در کمتر از ۱۵ روز ۲درخواست رو بره ۲۰۰۰۰۰ تومان جایزه تعلق می گیرد.
پاسخ زینگ:
سلام.جایزه 200 هزار تومانی ذکر شده به خود راننده تعلق میگیرد نه به بازاریاب. بازاریاب به ازای عضو کردن هر راننده، صرفا 50 هزار تومان با شرایط توضیح داده شده در مطلب دریافت میکند.

امی:
یه سوالی داشتم برای بازاریابی حتما باید برم دم پایانه ها مشتری پیداکنم یا ازطریق شبکه اجتماعی و...هم میتونم؟
پاسخ زینگ:
در مورد راننده ها چون حتما باید اپلیکیشن بر روی گوشی خود راننده نصب شده باشد و اطلاعات کارت هوشمند، اطلاعات خودرو و شهرهای محل فعالیت انتخاب شوند و همچنین توضیحات در مورد سیستم مناقصه و نحوه کارکرد زینگ به آنها داده شود، معمولا نیاز به آموزش حضوری به همراه توضیحات کافی است و به خصوص اینکه اطمینان حاصل کنید که در هنگام ثبت نام کد بازاریابی شما را وارد بکنند. اگر همه این موارد را میتوانید به صورت غیر حضوری انجام دهید تفاوتی با بازاریابی حضوری ندارد. در مورد شرکت ها، به دلیل اینکه پورسانت شما بعد از 2 بار استفاده از نرم افزار پرداخت میگردد، این محدودیت ها وجود ندارد و صرفا باید از صحت ورود کد بازاریابی اطمینان حاصل نمایید.

محمد درویش:
خسته نباشید. ببخشید کارت هوشمند منظور همون کارت ملیه؟
پاسخ زینگ:
خیر. کارت هوشمند کارت ویژه رانندگان وسایل نقلیه سنگین است که نشان دهنده صلاحیت آنها برای پذیرش بار می باشد. کلیه رانندگانی که بارهای دارای بارنامه را جابجا میکنند، باید برای دریافت بارنامه، کارت هوشمند خود را به شرکت باربری ارائه دهند.

موسی اسماعیل زهی فرد:
سلام کد فعالیت چطور به رانندها یا بازاریابها بدم تا آنها با کد من وارد برنامه زینگ بشند
پاسخ زینگ:
ابتدا به عنوان بازاریاب عضو شوید تا کد خود را مشاهده کنید. باید به راننده ها یاد بدهید و تأکید کنید که در هنگام ثبت نام، کد شما را به در بخش "کد اعتبارسنجی" وارد نمایند.

بهمن عباسی:
راننده ها و شرکت های باربری مختص مکان خاصی است یا در تمام شهر و استان ها میشه فعالیت کرد؟؟؟
پاسخ زینگ:
اپلیکیشن زینگ سراسر ایران را پوشش می دهد. اگر شرکت باربری دارید برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه همکاری با ما تماس بگیرید.

رضا:
برای سفارش دهنده و باربری وراننده هرسه پورسانت ۵۰تومنی است؟
پاسخ زینگ:
پورسانت 50 هزار تومان است با این تفاوت که پورسانت راننده 10 هزار تومان ابتدا و 40 هزار تومان بعدا واریز میشود. پورسانت مشتری بعد از 2 بار استفاده به صورت یکجا واریز می شود. بازاریاب ها نباید باربری ها را عضو سیستم بکنند. نحوه ترویج و آموزش برای باربری ها متفاوت می باشد.

بابازاده:
سلام. یک سوالی داشتم. اگه راننده ای در زینگ از طریق کد بازاریابی من عضو شود، به ازای بارهایی که میبرد آیا پورسانتی هم به من تعلق میگیرد؟
پاسخ زینگ:
پورسانت عضویت راننده کلا 50 هزار تومان است که 10 هزار تومان ابتدا و 40 هزار تومان پس از دوبار استفاده از زینگ واریز می شود.

رضایی:
سلام. منظورتون از وساطت در اعلام بار چیه؟ یعنی من اگه بار معرفی کنم پورسانت میگیرم؟ و آیا پورسانت رو از زینگ میگیرم یا از راننده یا از مشتری؟ و چگونه مشخص میشه که واسطه این بار منم و به حساب من واریز میشه؟ ممنون میشم در این مورد بیشتر توضیح بدین
پاسخ زینگ:
افرادی که به صورت سنتی در سیستم اعلام بار وساطت میکرده اند می توانند از طریق زینگ برای مشتریان خود کامیون و تریلی پیدا کنند و در هنگام اعلام بار، پورسانت خود را نیز درج کنند که این پورسانت به ارزش بارنامه افزوده می شود. با توجه به اینکه بارنامه توسط راننده نقد می شود، رانندگان پس از حمل موفق بار، پورسانت واسطه را در داخل زینگ به صورت آنلاین واریز می نمایند که به حساب واسطه منتقل می گردد. لازم به ذکر است که رانندگان قبل از تسویه حساب نمیتوانند بار جدید قبول بکنند. ولی ممکن است راننده ای تا قبل از فعالیت مجدد، تسویه حساب را به عقب بیاندازد.

مرتضی:
شرکت زینگ نمی تونه یه قانونی بزارید که برای عضوکردن شرکت ها که میگیدبعداز ۲ درخواست پورسانت ۵۰تومنی میدین برای هردرخواست رو ۲۵ تومن کنید؟ ممنون
پاسخ زینگ:
در زینگ کلیه تسویه حساب ها به صورت پس پرداخت می باشد. یعنی یک راننده یا یک مشتری که به سیستم بدهکار می شود، در هنگام پذیرفتن دومین مسئولیت، باید بدهکاری قبلی خود را تسویه حساب بکند. بنابراین تا قبل از انجام مسئولیت دوم، پولی در سیستم دریافت نشده است که قابل پرداخت به بازاریاب باشد.

هادی :
سلام.آیا یک راننده ای که توسط ما معرفی میشه ، میتواند در عین حال تبدیل به بازاریاب هم بشود؟ یعنی 50 هزارتومان + 10 درصد بازاریابی شخص معرفی شده یا فقط یکی از این دو مورد میتونه باشه
پاسخ زینگ:
سلام. رانندگان سیستم کاملا جدایی به عنوان معرفی همکاران دارند که از سیستم بازاریابی مجزاست و نحوه تسویه حساب و پورسانت های آن نیز جدا از سیستم بازاریابی است. و بنابراین 10% زیرمجموعه های آنان به بازارایاب اولیه نمی رسد.

میلادگل محمدی:
ببخشیدیه درخواستی داشتم اکانت میلادگل محمدی بازاریاب کدملی ۰۰۲۱۵۲۵۴۴۷ راحذف کنید چون موبایلم گم شده دوباره بتونم ثبت نام کنم
پاسخ زینگ:
نیازی به ساختن اکانت مجدد نیست. با همان اطلاعات قبلی وارد شوید و اگر رمز عبور را فراموش کرده اید از طریق گزینه فراموشی رمز عبور اقدام نمایید.

کیومرث وثوقی:
باسلام. آیا میتوان یک نفر را(بارضایت خودشان) بعنوان راننده و نیز بعنوان بازاریاب معرفی و ثبت نام کنیم.
پاسخ زینگ:
سلام. بله می توانید. مدیریت کردن دو نوع اکانت و به خاطر سپردن کد بازاریابی به جای کد ملی، معمولا برای رانندگان کاری دشوار بود و این کار موفقت آمیز نبود. ولی اخیرا امکان اتصال اکانت ها فراهم شده است تا کاربران بتوانند راحت تر بین اکانت های مختلف خود (مثلا اکانت راننده و اکانت بازاریاب) رفت و آمد کنند. لطفا برای اطلاع از این موضوع به بخش اخبار و مقالات (اخبار زینگ) مراجعه نمایید.

کیومرث وثوقی:
جایزه دویست هزارتومانی بابت انجام دو سرویس در ۱۵ روز فقط یکبار براننده تعلق میگیرد یا اینکه هر ۱۵ روز که بیش از ۲ بار سرویس بروند بطور متوالی جایزه تعلق میگیرد و نیز اگر جوایز و یا مشوقهایی برا ی رانندگان و مشتریان و بازاریابها تعیبن گردیده لطفا بفرمایید. از شکیبایی و پاسخ حضرتعالی کمال تشکر را مینمایم.
پاسخ زینگ:
جایزه فقط یک بار نیست. هر راننده ای که 2 سرویس را در کمتر از 15 روز جابجا کند این جایزه را دریافت می نماید. سایر جوایز به صورت مقطعی اعلام می گردد که از بخش اخبار زینگ یا کانال تلگرام میتوانید پیگیری نمایید.

کیومرث وثوقی:
درثبت نام اولیه رانندگان اگر شماره تلفن اشتباه زده شود یا یک رقم کمتر زده شود چه باید کرد؟ نمیشه تدبیری بیاندیشید که اشتباهات نمونه این مورد توسط بازاریاب یا راننده قابل اصلاح باشد چوح امروز تلفن راننده ای را اشتباها یک رقم کم زدم .
پاسخ زینگ:
از آنجایی که هر شماره می تواند یک بار در اپلیکیشن ثبت نام کند، شما میتوانید مجددا با شماره صحیح ثبت نام کنید و یا همان لحظه با تیم پشتیبانی تماس گرفته و درخواست اصلاح توسط پشتیبان را بدهید.

کیومرث وثوقی:
با سلام وخسته نباشید جسارتا در خصوص حذف تعدادی از رانندگان که توسط اینجانب ثبت نام اولیه شده اند ولی از لیست اینجانب حذف شده اند ولی کماکان جزو رانندگان زینگ ادامه همکاری می‌نمایند بالاخص آقای علی موسوی به شماره {.....} که طی تماس اینجانب با دفتر زینگ در جواب فرمودند چون خودم اطلاعاتش را وارد کردم کاری نمیتوانم انجام دهم و.... فقط یک جای سوال میماند که درخصوص جذب بازاریاب تلفنی در منزل در تبلیغ شرکت مگر درج نشده میشود فعالیت نمود و وقتی کد اعتبارسنجی بازاریاب درج میگردد بنظر حضرتعالی نشانگر فعالیت و بازاریابی و معرفی راننده به شرکت زینگ توسط بازاریاب مربوطه نیست (حال اگر راننده ای توسط بازاریاب ثبت نام گردد و سپس به هر دلیلی توسط همکاران پشتیبانی کلا حذف گردند هیچ جای اعتراض و سوالی نمی ماند ولی اگر فقط از لیست بازاریاب حذف گردد ولی در شرکت جزو لیست رانندگان فعال باقی بماند به نظر آن مقام محترم حق بازاریاب ضایع نگردیده است؟ با تشکر قبلی از شما بابت پیگیری و صبر و حوصله تان ارادتمند:کیومرث وثوقی
پاسخ زینگ:
جناب وثوقی عرض سلام و احترام. رانندگانی که با اپلیکیشن زینگ کار می کنند به دلیل پیچیدگی های خاص این برنامه، باید آموزش اولیه ببینند و بتوانند حداقل اطلاعاتی را که برای شروع فعالیت لازم است ارائه نموده و بتوانند از اپلیکیشن استفاده نمایند. مرحله اول پورسانتی که به بازاریاب پرداخت می گردد در ازای همین آموزشها و ارائه اطلاعات اولیه از قبیل استعلام کارت هوشمند، انتخاب نوع خودرو، انتخاب شهرها و همچنین اطمینان از صحت نصب اپلیکیشن بر روی گوشی رانندگان است. لذا به صرف ثبت نام راننده، کار بازاریاب تمام شده تلقی نمی شود. مواردی که لازم است بازاریاب حتما تکمیل نماید و آموزشهای اولیه ای که باید به رانندگان ارائه نماید، در بخش 6 همین مطلب و همچنین در بخش راهنما در اپلیکیشن درج شده است و اگر این موارد به درستی انجام نشود، استخراج اطلاعات راننده و ارائه آموزشهای اولیه به گردن پرسنل این شرکت می افتد و عملا کاری که از بازاریاب انتظار می رفته انجام نشده است. این شرکت با اتصال به سیستم استعلام اطلاعات رانندگان از سازمان راهداری، اطلاعات هویتی تمام رانندگان کشور را بر حسب نیاز استعلام می نماید و اینکه صرفا شماره موبایل یک راننده در سیستم وارد شود، یک شماره از چند میلیون شماره ای است که در اختیار خود این شرکت هست که اگر قرار باشد فقط آنها را بدون آموزش و بدون ارائه اطلاعات لازم عضو سیستم بکنیم، هم اکنون میتوانیم تمام رانندگان کشور را عضو زینگ بکنیم و برای این کار نیازی به بازاریاب های خارج از شرکت نیز نداریم. لذا از شما همکاران گرامی انتظار می رود که کلیه موارد ذکر شده را با دقت رعایت بفرمایید. با تشکر از توجه شما و به امید همکاری های بیشتر با جنابعالی.

محمد ایمانی:
سلام وقت بخیر . میخواستم بدونم در حال حاضر زینگ چند تا راننده فعال داره؟
طاهرمعروف:
باسلام من چگونه عضو زینگ بشم
جعفر علوی زاده:
سلام وقت بخیر من میخاستم بعنوان بازاریاب ثبت نام کنم اپکلکیشن ایفن ندارید؟ چه زمانی میشود باشما تماس گرفت؟
نازیلا مستوفی:
سلام وقتتون بخیر منم می‌خوام بعنوان بازاریاب شروع بکار کنم در حوزه حمل و نقل میشه کسی که اطلاعات داره راهنماییم کنه چون من راننده دارم ولی بار برای حمل رو نمیدونم چطوری بگیرم و تحویل راننده بدم ممنون از راهنماییتون
رضاامیدواری:
اعتبارهوشمندرانندگان
محمودعبادی راد:
سلام راننده نیسان ازمازندران
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>