اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

افرادی که پیش از خبر، به عنوان بازاریاب عضو اپلیکیشن زینگ شده اند اطلاع دارند که پورسانت عضویت شرکتها در زینگ، مبلغ 50 هزار تومان بوده که 10 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به محض احراز هویت و 40 هزار تومان پس از 2 بار استفاده‌ی آن شرکت از زینگ، پرداخت می گردید.

به اطلاع بازاریابان و پروموترهای گرامی می‌رساند که با توجه به استقبال و عضویت روز افزون شرکت ها به ثبت نام در زینگ برای آشنایی با امکانات اپلیکیشن زینگ و در عین حال عدم نیاز به جذب مشتریان کم فعالیت و در عوض معطوف شدن انرژی های تیم پشتیبانی و فنی شرکت به مدیریت اعلام بارهای موفق، از تاریخ جمعه 6 دی ماه 1396، پورسانت پیش پرداخت 10 هزار تومانی برای عضویت شرکت ها پرداخت نخواهد شد. در عوض تمام پورسانت 50 هزار تومانی پس از 2 بار استفاده موفق آن شرکت از اپلیکیشن زینگ به بازاریاب پرداخت خواهد شد.

کاربرانی که تا پیش از این تاریخ شرکت هایی را عضو زینگ کرده باشند و هنوز پورسانت 10 هزار تومان اولیه را دریافت نکرده باشند، به مدت یک هفته پس از اعلام این خبر (تا تاریخ 12 دی 1396) فرصت خواهند داشت که درخواست تسویه حساب خود را ثبت نمایند و اگر اقدام به تسویه حساب ننمایند، تسویه حساب آنها به بعد از 2 بار اعلام بار موفق از طرف شرکت موکول خواهد شد. سایر شرکت هایی که پس از اعلام این خبر عضو زینگ شوند، شامل پورسانت اولیه نخواهند شد و تمام پورسانت آنها به طور یکجا پس از 2 بار اعلام بار موفق پرداخت خواهد شد.

لازم به ذکر است که پورسانت عضویت رانندگان همانند سابق برقرار بوده و تغییری در آن حاصل نشده است. بدین ترتیب که 10 هزار تومان پس از احراز هویت و 40 هزار تومان پس از 2 بار استفاده موفق راننده به بازاریاب پرداخت خواهد شد.

نظر شما
آرش پرور بختیاری:
درود 🌹 فقط خواستم بگم که خسته نباشید واقعا، اومدین چششو درست کنین زدین ابروشم آوردین پایین، مثلا الان بهترش کردین؟؟! و در کل.. اگه اونقدر که به راننده ها و.. بها و پاداش ها و طرحهای تشویقی میدین به بازاریابا بدین حداقل ۴،۵ برابر بیشتر بهره وری دارین، قبلا این نظرو چندین بار دادیم. موفق باشید، بدرود
پاسخ زینگ:
جناب پرور؛ خداقوت. چنانچه توضیح داده شد، تعداد روزافزون شرکت هایی که بدون تبلیغات و بازاریابی عضو زینگ میشند به حدی رسیده که دیگه پرداخت پورسانت برای شرکتی که استفاده از از اپلیکیشن نمیکند، کاملا برای شرکت بی فایده است. لذا تمرکز در بخش شرکت ها رو بر روی شرکت هایی بردیم که اعلام بار موفق داشته باشند.

سعید:
میخواستم بپرسم برای بازاریابی میتونم تبلیغ شرکت رو در تراکت بزنم کدبازاریابی هم بزنم به مردم بدم مشکلی نداره؟
پاسخ زینگ:
از نظر نوع تبلیغات همه چیز به اختیار شماست. ولی معمولا وارد کردن کد اعتبارسنجی (کد بازاریابی) نیاز به تأکید و توضیح حضوری دارد. ضمن اینکه در مورد عضویت رانندگان، راننده باید حتما کارت هوشمند، نوع خودرو و شهرهای محل فعالیت خود را مشخص کرده باشد تا بازاریابی مورد قبول واقع شود و تکمیل این موارد بدون آموزش حضوری معمولا برای رانندگان دشوار است.

امیرمشیری:
ببخشید شما که انقدر جایزه برای راننده ها در نظر میگیرید برای ما بازاریاب ها هم درنظر بگیرید مثلا بگید از این تاریخ تا اون تاریخ اگر تعداد معینی راننده یاسفارش دهنده معرفی کنید، پورسانتتون دو برابر میشه. ممنون ازشرکت بزرگ زینگ
محمد حیدری:
یه سوالی که داشتم اینه که وضعیت درخواست ها انقدری هست کسی که بخواد کار کنه چند روزه میشه ۲ بار کار انجام بده؟ و اینکه برای مشتری ایا برای استفاده اولین بار تخفیفی داره؟؟
پاسخ زینگ:
پاسخ سوال اول: تعداد کارهای موجود بستگی به نوع خودرو و شهرهای انتخابی شما دارد. در شهرهای بزرگ و صنعتی هر روز اعلام بار وجود دارد.
پاسخ سوال دوم: استفاده از نرم افزار زینگ برای همه رایگان است. قیمت جابجایی بار در زینگ بر اساس مناقصه است و بنابراین تمام افرادی که از زینگ استفاده می کنند، همیشه ارزان ترین قیمت ممکن برای حمل و نقل را به دست می آورند.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>