اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

طیف کثیری از رانندگان تریلی و کامیون در اعتراض به دستمزدها و کرایه های حمل در روزهای پایانی اردیبهشت ماه 1397، در شهرهای مختلف ایران از جمله اصفهان، نیشابور، زرین شهر، بندر ماهشهر، اراک و...،  اعتراضات خود ر به دستمزدها و کرایه های حمل اعلام نموده و در عین حال خواسته های خود را به صورت بیانیه هایی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. 

بخش مهم این اعتراضات معطوف به دستمزدهای رانندگان و نبود قانون مشخص برای کرایه های حمل بر اساس تن-کیلومتر می باشد.

این مشکلات ناشی از قوانین قدیمی و سیستم سنتی در حمل و نقل کشور می باشد که نیازمند تصویب قوانین جدید و به روز رسانی سیستم های گردش کار در این حوزه می باشد. 

به اطلاع رانندگان گرامی می رساند که اپلیکیشن حمل و نقل زینگ با فراهم آوردن بستر فعالیت اینترنتی، این امکان را فراهم کرده است که رانندگان تریلی و کامیون مستقیما با خود مشتریان در ارتباط بوده و با توافق با آنها، دستمزد مورد نظر خود را اعلام نموده و صرفا جهت صدور بارنامه و بیمه نامه به شرکت های باربری مراجعه نمایند. بدین ترتیب با استفاده  از امکانات و قوانین موجود کشور، فرصت مناسبی برای رانندگان فراهم شده است که دستمزدهای مدنظر خود را دریافت نمایند.

برای دانلود اپلیکیشن زینگ اینجا کلیک کنید.


کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
عباس پیچی:
با سلام. هیچ قشری در این مملکت بی سرپرست تر و آواره تر و و... نیست که حاصل جوانی و تجربه کاریش چیزی جز یادگرفتن خط سفید وسط جاده نیست... همکاران موفق باشید
حمید امان اللهی:
راننده و شرکت حمل و نقل دو شاخه ی یک درخت هستند ولی متاسفانه الان روبروی هم قرار دارند و همدیگه را رقیب فرض میکنند. ما از عدم هماهنگی و نبود یک مسئول خیر خواه و دلسوز که شرایط راننده ها را واقعا درک کنه ، رنج میبریم. همه ی کسایی که مسئولان سازمان حمل و نقل هستند همیشه به نفع خودشون وبه نفع جیب دولت و سازمان حرکت میکنند. شک دارم که تابحال یه چرخ توی بیابون باز کرده باشند تا درد راننده را بفهمند.
عیسی غریبی:
سلام. اگه این اپلیکیشن واقعیت داشته باشه و درست باشه خیلی خوبه
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>