اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سامانه سماس با هدف سهمیه‌بندی سوخت برای رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، رانندگان آژانس‌ها و سرویس مدارس و... از اول اسفند ماه 1398 به صورت رسمی آغاز به کار کرده است؛ این سامانه برای  تسهیل اعطای سهمیه سوخت رانندگان تاکسی اینترنتی و یا رانندگان سرویس‌های مدارس و تاکسی‌های فرودگاهی و... راه‌اندازی شده است.

>> ورود به سامانه سماس

تمامی فعالان حوزه‌های اینترنتی در حمل و نقل عمومی چه خودرو و چه موتورسیکلت موظف هستند، اطلاعات خود را در سامانه سامانه اطلاعات سفر «سماس» وارد کنند. از همین رو بهتر است با این سامانه بیشتر آشنا شویم.

از امروز قرار است که تاکسی‌های اینترنتی‌ مانند اسنپ، فهرست رانندگان فعال خود را مطابق با دستورالعمل نظارتی در سامانه سماس بارگذاری می‌کنند و امروز بخشی که مربوط به سهمیه سوخت این رانندگان است، فعال شده و از همین رو رانندگان می‌توانند از قسمت «ورود» وارد این سامانه شوند و مانده اعتبار کارت سوخت خود را ببینید. این نکته نیز قابل ذکر است که این سامانه تا اواخر اردیبهشت ماه تکمیل‌تر خواهد شد و کاربردهای بیشتری نیز به آن اضافه خواهد شد.

رانندگان سرویس مدارس، آژانس‌های تحت پوشش شهرداری و اصناف، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و تاکسی‌هایی که در شهرهایشان جایگاه CNG وجود ندارد، می توانند برای دریافت اعتبار سوخت واریزی از کلیه کارت های بانکی شتاب خود استفاده نمایند. از این رو در راستای ارائه خدمات به رانندگان، امکان تغییر رمز و دریافت تاریخچه واریز و باقیمانده اعتبار با راه اندازی سامانه سماس در این آدرس اینترنتی فراهم شده است.

شایان ذکر است کلیه رانندگان می توانند، با کد ملی، رمز (چهار رقم آخر کد ملی) و شماره تلفن همراه معرفی شده از خدمات این سامانه استفاده نمایند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
بهروزاحمدیزاده:
اعتبار.سوخت
سجاد جامعی :
با سلام و خسته نباشید هرچه سعی میکنم اعتبار سوخت رو ببینم وارد نمیشه ؟
مجتبی پورجم:
ممنون وسپاس از سامانه سماس
مهدی بان:
سلام.من راننده درون شهری تاکسی ویژه هستم.ماشینم تک سوز هست,باید بنزین آزاد بزنم.چرا سهمیه اعتباری بنده رو دو برج قبلی کم کردن،با آنکه من نزدیک ۱۳ سال هم تاکسیرانی پرونده دارم.حتی برای اعتبار سوخت یه سری مدارک هم برای تاکسیرانی ۱۸۲۸ بردم.خواهشااااااااااااااااا پاسخگو باشید.رو چه حسابی سهمیه‌ اعتباری بنده رو کم کردن.در صورتی که اون مبلغی که واریز میشه یه چیزی هم باید خودم بذارم روش تا آخر برج کم نیارم.بازم ممنون.هوا ما راننده‌ها رو داشته باشید.مخلصیم
پوریا بزرگ نژاد:
سلام .. چرا برا دوگانه سوز شدن برامون پیامک می‌فرستید وادمو دلگرم میکنید حتی وقتی به پشتیبانی تماس میگیریم میگید اره شما تایید شدید ودرمرحله پرداخت قرارگرفتند ولی وقتی میریم داخل بانک رسالت که طبق فرمایشات رئیس اسنپ که باید حساب بازکنید ولی باکمال تاسف اونجا به آدم میگن اسم شما داخل لیست نیست وامکان داره درلیست بعدی باشه ..... جاب تاسف داره واقعا برا اون مدیری که اینقدر راحت وبا خونسردی پرسنل پشتیبانی اون موسسه راننده جماعتو مثل خودشون بیسواد وضعیف فرض کردن که اجازه میدن باشخصیت نیروهاش یه سری آدم بازی کنند .. واقعا که .......
حسین حیدری:
سلام وقت بخیر آقا من خط ویژه دارم یکی از شهر کوچک استان کردستانم سال 98 ثبت نام کردیم از طریق تاکسیرانی سه یا چهار ماه بهمون سهمیه اعتباری دادن بعد قطع شد باز الان دو سه برج میشه ماهی 26 هزار میریزن به تاکسیرانی شهرمون هم اطلاع دادیم متاسفانه پیگیر نیستن تو رو خدا راهنمایی بکنید چکار کنیم 30 دستگاه هستیم از قشر خیلی ضعیف ممنونم ازتون منتظر جوابتون هستیم ؟؟؟
جعفرمرادی ،:
باسلام. هرچی سعی میکنم وارده سماس بشم نمیشه لطفاً جواب بدین
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

مهتری:
شیش ماهه اسنپ درایورم تاحالا سهمیه بنزین سماس نداشتم ولی اسنپ پیام میده واریز شد تازه یبارم تو پمپ بنزین ضایع شدم سهمیه اعتباریو چاررقم آخرکدملیو...
حسین غ:
متاسفانه هیچ کدام از تاریخ های واریز وبرداشت به صورت منظم نیست ویکدفعه از سوخت گیری برج نه بر میگرده به سوخت گیری برج هشت وتماما به همین صورت هست متاسفانه و وقتی میزان واریزی با میزان مصرف رو مقایسه میکنم اختلاف بسیاری دارند لطفاً پیگیری و بررسی نمایید با سپاس
محمد نظری:
با توجه به این که کارت سوخت در پمپ بنزین جمع اوری شده سوخت گیری بیش از سهمیه برای کار در اسنپ مشکل است چون در هر جایگاه فقط یک کارت وجود دارد لطفا این مشکل را برای رانندگان اسنپ که ماشین تک سوز دارند حل کنید.
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>