اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

سامانه جامع حمل و نقل کشوری برای ترویج اپلیکیشن زینگ، پروموتر و بازاریاب استخدام می نماید.

هر فردی می تواند با معرفی زینگ به شرکت ها و رانندگان، به عنوان بازاریاب و پروموتر به استخدام زینگ در آمده و با بازاریابی یا کار در منزل از آن درآمد کسب کند. همچنین می توانید به صورت کار در منزل و از طریق تلفن برای زینگ بازاریابی نمایید. برای این کار باید ابتدا در اپلیکیشن زینگ ثبت نام نموده و کد بازاریابی (اعتبارسنجی) دریافت نمایید و سپس از روش های زیر درآمد کسب نمایید. همچنین می توانید با آموزش از طریق تلفن 74361000 (021) و یا با هماهنگی قبلی در دفتر مرکزی سامانه جامع حمل و نقل حضور یافته و از کلاس های حضوری برای روش های بازاریابی و آشنایی بیشتر با نرم افزار بهره مند شوید تا بتوانید اطلاعات لازم را به دیگران نیز منتقل نمایید:

معرفی شرکت ها:
چنانچه شرکتی از طریق کد بازاریابی شما عضو اپلیکیشن شود، مبلغ 50 هزار تومان پس از دومین استفاده‌ی شرکت از نرم افزار، به حساب شما منظور خواهد شد. بدین ترتیب با معرفی روزانه 2 شرکت، می توانید ماهانه حدود 3 میلیون تومان درآمد داشته باشید.

معرفی راننده ها:
چنانچه راننده ای با کد معرفی شما عضو سیستم شود، مبلغ 10 هزارتومان بلافاصله و مبلغ 40 هزار تومان پس از دومین بار استفاده‌ی راننده از نرم افزار، به حساب بازاریاب واریز می شود. شما می توانید با مراجعه به پایانه ها و مراکز تجمع رانندگان، در یک روز تعداد زیادی از رانندگان را عضو زینگ نمایید.

معرفی بازاریاب:
چنانچه بازاریاب دیگری از طریق معرفی شما عضو اپلیکیشن شود، شما معادل 10% از درآمد او را نیز دریافت خواهید کرد. 

توجه: کلیه افرادی که توسط شما عضو می شوند، باید اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده و آموزش اولیه را دیده باشند تا در زمان تماس همکاران ما با ایشان، بتوانند وارد سیستم شده و با آموزش های ما، نحوه کار کامل با اپلیکیشن را فرا بگیرند. چنانچه فردی اپلیکیشن را دریافت نکرده باشد و نتواند پاسخگوی درخواست های ما باشد، عضویت آن فرد لغو می گردد. اگر نمی دانید برای آموزش اولیه چه چیزهایی را باید به افراد منتقل کنید، این مطلب را مطالعه کرده و یا برای راهنمایی تلفنی با ما تماس بگیرید 74361000 (021).

هزینه های متفرقه:
هر درآمدی که شما از سیستم زینگ داشته باشید، 0.1 ( معادل 10 درصد) آن، اضافه بر درآمد شما به منظور محاسبه هزینه های جانبی از قبیل تلفن و رفت آمد به شما پرداخت می گردد.

بیمه و سابقه کار:
پروموترهایی که به طور فعال و موثر برای اپلیکیشن زینگ بازاریابی نمایند، همکار سامانه جامع حمل و نقل کشوری محسوب شده و در صورت تمایل می توانند از مزایای بیمه برخوردار شوند.

وساطت در اعلام بار:
چنانچه شما به صورت سنتی در سیستم باربری به عنوان متصدی یا واسطه یا انباردار مشغول فعالیت هستید و یا افرادی را می شناسید که توانایی استفاده از موبایل و نرم افزار را ندارند ولی نیاز به استفاده از این نرم افزار را دارند، شما می توانید برای آنها سفارش ها را ثبت کرده و پورسانت مورد نظر خود را از آنها دریافت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد، به این مطلب مراجعه نمایید.

برای دانلود و عضویت در اپلیکیشن زینگ، به صفحه دانلود نرم افزار زینگ مراجعه نمایید.

برای مشاهده آدرس شرکت و ارسال پیام، به صفحه تماس با ما  مراجعه نمایید.

برای اطلاع از آخرین اخبار و تغییرات قوانین، عضو کانال تلگرام زینگ شوید.

مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>