اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شرکت بازرگانی صادرات مواد غذایی
در شرکت بازرگانی صادرات مواد غذایی انجام کلیه امور مربوط به صادرات کالا و همین طور امور مربوط به ترخیص و گمرک نیز به صورت منسجم انجام می شود.

در این شرکت ها می توان صادرات مربوط به انواع مواد غذایی تولیدی و بسته بندی شده همین طور محصولات کشاورزی متنوع را برای کشورهای هدف که طرفدار محصولات ایرانی و وارد کننده این محصولات هستند مشاهده نمود.اغلب در این شرکت ها افراد متخصص و آشنا به امور بازرگانی مشغول به فعالیت می باشند.

فعالیت در شرکت بازرگانی صادرات مواد غذایی مستلزم تسلط کافی به امور مربوط به مبحث صادرات در همه جوانب می باشد.البته این اطلاعات باید به طور مداوم منطبق با استانداردهای تعیین شده از طرف کشورهای وارد کننده به روز شوند تا در نهایت اگر تغییری در امور مربوط به واردات کشور هدف ایجاد شد انطباق مناسب و تصمیمات درست از طرف شرکت گرفته شود.

فعالیت های عمده شرکت بازرگانی صادرات مواد غذایی

  • انجام کلیه امور مربوط به صادرات و واردات و مشاوره در این مباحث
  • انجام همه امور مربوط به تشریفات گمرکی و ترخیص
  • بارگیری و به همین ترتیب حمل و نقل کالای مورد نظر برای صادرات
  • ترانزیت داخلی و خارجی
  • اخذ مجوز قانونی برای انجام امور مربوط به صادرات
  • ثبت سفارشات مربوط به صادرات و در نهایت انجام امور مرتبط با آن

از آنجایی که صادرات موارد غذایی به کشورهای مختلف سبب توسعه اقتصادی و کسب درآمد برای شرکت بازرگانی صادرات مواد غذایی می شود از این رو با هدف افزایش کیفیت در امور صادراتی تمهیداتی به روز از طرف مدیران این شرکت ها اندیشیده می شود.یه طور کلی عمده ترین فعالیت هایی که در این شرکت ها انجام می‌شود مربوط به تامین مناسب و به موقع مواد غذایی درخواستی از کشور هدف می باشد که به کالای مورد نظر علاقه نشان می دهند.

هدف شرکت ها از توسعه روابط صادراتی
به هر ترتیب اگر شرکت های بازرگانی صادراتی بتوانند در توسعه روابط خود با کشورهای هدف با تعداد بیشتر تلاش کنند در نهایت درآمد حاصل از صادرات مواد غذایی بیشتر خواهد بود. به هر ترتیب با صادرات مواد غذایی به کشورهای مختلف می توان از آنها به عنوان پلی برای دسترسی به بازار سایر کشورها استفاده کرد.

در شرکت بازرگانی صادرات مواد غذایی می توان کلیه مواد غذایی صادراتی شامل محصولات کشاورزی اعم از انواع میوه و سبزیجات، انواع مواد غذایی گوشتی، اسانس و رنگ های خوراکی و نگهدارنده ها را با تنوع مطلوب مشاهده کرد.

استراتژی در نظر گرفته شده برای شرکت بازرگانی مواد غذایی در اغلب مواقع بر اساس تامین مواد اولیه کارخانجات تامین کننده این محصولات می باشد که در رابطه با صنایع غذایی مشغول به فعالیت می باشند.پس از برطرف نمودن نیاز بازار داخلی به محصولات غذایی می توان امور مربوط به صادرات این محصولات را از طرف شرکت های بازرگانی صادراتی مشاهده نمود.

با توجه به استانداردهای تعیین شده از کشورهای وارد کننده شرکت بازرگانی صادرات مواد غذایی موظف به رعایت این قوانین می باشد تا در نهایت بتواند فعالیت خود را گسترش داده و توسعه روابط صادراتی را از مواد غذایی با تنوع بالایی همراه سازد.

به هر ترتیب در شرکت های بازرگانی که امور صادراتی انجام می دهند چشم انداز و ماموریت شرکت به تفکیک تعریف می شود به گونه ای که هر شرکت دارای منشور سازمانی مختص به خود می باشد که از سوی مدیران شرکت تعیین شده است.

رعایت امور مربوط به صادرات مواد غذایی از طرف شرکت های بازرگانی
کیفیت رعایت استانداردهای وضع شده جهت ارتباط مناسب با شرکت های خارجی ضروری می باشد و به هر میزان که کیفیت مربوط به بسته بندی و به طور کلی کیفیت مواد غذایی صادراتی بهتر باشد در نهایت می توان به ادامه صادرات اهتمام ورزید.

رعایت منظم امور مربوط به صادرات مواد غذایی و همین طور دقت در انجام کلیه کارهای مربوط به امور صادراتی سبب می شود که خوش بینی مطلوبی از این شرکت ها برای کشورهای وارد کننده به وجود آید و در ادامه روابط تجاری و بازرگانی نقش مهمی داشته باشد.

شرکت بازرگانی صادرات مواد غذایی با هدف پاسخگویی به نیاز وارداتی از کشورهای خارجی و توسعه روابط بازرگانی با این کشورها تأسیس می گردد که در نهایت با بهره مندی از توان بالای مدیریتی و وجود کارشناسان خبره در این زمینه فعالیت خود را به طور گسترده ای ادامه می دهد.

به هر میزان که شبکه اجرایی منسجم تر و منظم تری از فعالیت های شرکت صادراتی وجود داشته باشد در نهایت روابط پایدارتری به وجود خواهد آمد و کشورهای وارد کننده اطمینان بیشتری از عملکرد شرکت صادر کننده خواهند داشت.

ثبت شرکت های صادراتی با هدف فعالیت گسترده
با توجه به این که کشور ما از ثبات نسبی در تولید محصولات غذایی و در واقع محصولات کشاورزی برخوردار است می توان بر روی فعالیت های مربوط به صادرات این محصولات تمرکز کرد و انجام این امر تنها توسط ثبت شرکت بازرگانی صادرات مواد غذایی امکان پذیر می باشد.

استقرار به عنوان یک شرکت فعال در زمینه امور صادراتی و انجام فعالیت های تجاری مناسب و گسترده به عنوان یک شرکت بازرگانی می تواند در توسعه روابط پایدار بسیار موثر باشد.این شرکت ها با توجه به توان ظرفیتی مربوط به تولیدات مواد غذایی متنوع اقدام به بازاریابی خارجی کرده و سپس با تامین میزان کالای مورد نیاز کشور مقصد امور مربوط به صادرات را شروع می کنند.

وجود شبکه گسترده ای از ارتباطات مناسب با کشورهای خارجی برای صادرات مواد غذایی سبب ایجاد ارتباطاتی پایدار در این زمینه می گردد. حداکثر انطباق پذیری با استانداردهای جهانی در زمینه امور صادرات به خصوص در مقوله صادرات مواد غذایی می تواند تحول زیادی در این زمینه در اقتصاد کشور داشته باشد و برای شرکت های بازرگانی فعال در این زمینه نیز یک پیشرفت مطلوب است.

به دلیل برخورداری ایران از شبکه تامین غذایی مطلوب و تامین زنجیره غذایی مناسب، عرضه محصولات غذایی به کشورهای دیگر تبدیل به یکی از حوزه های تجارت موفق شده است و تأسیس شرکت بازرگانی موادغذایی در این امر می تواند به عنوان عاملی مهم در ایجاد روابط گسترده در این زمنیه قلمداد شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
رضا جهانگیری:
با سلام در رابطه با صادرات گوشت اردک واینکه چه استانداردی رو باید رعایت کنیم ، در صورت امکان مشاوره میخواستم
محمدمیرزایی:
سلام من تامین کننده بخشی از محصولات کشاورزی هستم و میخواستم که صادرات انجام بدم یا داخل ایران منو به یک صادر کننده معرعی کنید یا با من همکاری کنید برای صادرات محصولات کشاورزی
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.
از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>