اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نمای کامپوزیت

انواع نمای کامپوزیت

  • آلومینیوم کامپوزیت پانل نانو

پانل های آلومینیومی مناسب نمای کامپوزیت نانو بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا با نام تکنولوژی نانو ساخته می شوند. این ورق ها مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد اسیدی و قلیایی از خود نشان می دهند.

به دلیل استفاده از مواد نانو در تولید ورق های آلومینیوم کامپوزیتی، این محصولات از خاصیت خود تمیز شوندگی و ضد آلایندگی برخوردار هستند. با استفاده از نمای کامپوزیت نانو هیچ نگرانی در مورد تمیز کردن نمای ساختمان وجود نخواهد داشت، زیرا آن ها گرد و غبار و آلودگی را به خود جذب نمی کنند.

  • آلومینیوم کامپوزیت پانل ضد باکتری

در ساخت این پانل ها از هسته پلی اتیلن سبک و ضد آلاینده بین دو ورق آلومینیوم استفاده می شود. لایه رنگی که سطح این کامپوزیت ها را پوشش داده، ضد باکتری است و از مقاومت بسیار بالا در محیط های مختلف برخوردار می باشد.

  • آلومینیوم کامپوزیت پانل رنگی

این پانل های کامپوزیتی که پانل های رنگارنگ نامیده می شوند، از چندین لایه رنگ و یک پوشش درخشان پوشیده شده اند. این پانل ها بر اساس زاویه ای که نور به آن ها می تابد به رنگ های مختلف قابل رویت هستند.

  • آلومینیوم کامپوزیت پانل ضد حریق

این نوع پانل کامپوزیت از هسته پلاستیکی نسوز تشکیل شده و جدیدترین نوع آلومینیوم کامپوزیت به شمار می آید. هسته مرکزی این پانل ها به دلیل دارا بودن خاصیت ضد آتش به سختی آتش می گیرد و هیچ نوع گاز مضری ایجاد نمی کند.

  • آلومینیوم کامپوزیت طرح سنگ

بر روی سطح آلومینیومی این نوع کامپوزیت از سه لایه رنگ لمینت شده استفاده می گردد. طرح های گوناگون سنگ ساختمانی که بر روی این پانل ها به کار رفته است، آن ها را به پیشرفته ترین و زیباترین ورق کامپوزیت تبدیل نموده اند.

  • ورق آلومینیوم کامپوزیت با پوشش خش دار

پوشش آلومینیومی سطح این نوع نما به شکل خش دار بوده و با استفاده از روش آنودایز این کار صورت می گیرد. پانل های این کامپوزیت شامل دو ورق آلومینیوم هستند که توسط یک هسته پلی اتیلن به هم متصل شده اند.

این ورق ها از مقاومت لازم در برابر خوردگی برخوردارند و به دلیل زیبایی فوق العاده هم در دکوراسیون داخلی و هم در نمای بیرون ساختمان استفاده می شوند.

نمای کامپوزیت

انواع نمای کامپوزیت بر اساس نوع پوشش
پوشش ورق های کامپوزیتی بر اساس نوع کاربرد این مصالح انجام می شود. انواع پوشش برای نماسازی کامپوزیتی شامل لایه پلی استر، پوشش Nano-PDF و پوشش PVDF می باشد.

  • پوشش PVDF

این نوع پوشش نوعی رزین است که به دلیل وجود عنصر فلوئور و لایه پلیمری در آن مقاومت ورق های کامپوزیتی در برابر اشعه UV و شرایط قلیایی و اسیدی افزایش می یابد.

  • پوشش Nano-PDF

اجرای پوشش Nano-PDF به نحوی است که علاوه بر پوشش PVDF، یک لایه دیگر نیز بر روی آن قرار می گیرد که از نظر ساختار مولکولی کمی با لایه PVDF متفاوت می باشد.

  • لایه پلی استر

در این نوع پوشش یک لایه پلی استر بر روی ورق های آلومینیومی کشیده می شود. از معایب این نوع پوشش عدم مقاومت آن در برابر باران های اسیدی و شرایط نامساعد آب و هوایی است و استفاده از آن در نمای بیرونی ساختمان توصیه نمی شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>