اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اینترنت در تجارت

اهمیت اینترنت در تجارت: 
اهمیت اینترنت در تجارت بسیار زیاد است زیرا شبیه یک مکان برای جنگ اقتصادی و لشکرکشی می باشد که وقتی با تمام زیر و بم آن آشنا شویم می توانیم کامل در این جنگ برنده باشیم.

محل جنگ اقتصادی کجاست؟
امروزه مکان جنگ اقتصادی دنیا در اینترنت می باشد؛ اگر تاجری در اینترنت حضور نداشته باشد در واقع در جنگ اقتصادی حضور ندارد.

فرمانده ای که می خواهد در نقطه ای بجنگد، باید ابتدا درباره موقعیت محل جنگ تحقیق کند؛ به پستی ها و بلندی های محل جنگ مسلط باشد، تا بتواند تیراندازان خودش را در بلندی ها مستقر کند؛ اینترنت هم پستی و بلندی هایی دارد که تاجر باید به آنها اشراف داشته باشد.

در اینترنت روش هایی وجود دارد که تاجر زود به نتیجه می رسد و روش هایی هم وجود دارد که دیر به نتیجه می رسد؛ اگر تجار روش های زود بازده را بدانند می توانند در کمترین زمان بیشترین سود را کنند.
زمانی که ذهن تان را برای فکر کردن خالی کنید، می توانید زمان و مکان و نقاط حساس جنگ اقتصادی که در اینترنت وجود دارد را بشناسید.

بهترین مکان تفکر:
بهترین محل برای تفکر محلی است که انسان در آنجا نماز می خواند. در آموزه های دینی توصیه شده است که یک مکان مشخصی برای نماز خواندن در منزل داشته باشید؛ چون آن مکان بهترین محل رسیدن به آرامش است.

ثروتمندان جهان متفکرترین انسان ها:
انسان هایی که در اقتصاد پیشرفت کردند و ثروتمندترین افراد جهان شدند، کسانی نبودند که بیشتر از همه کار کنند بلکه کسانی بودند که بیشتر از همه فکر کردند.

مردم شناسی:
دومین موضوعی که در جنگ اقتصادی نیاز است آن را بشناسید  (مردم شناسی)  است.
لشکر شما در جنگ اقتصادی اینترنتی، محتواهایی است که بر روی سایت های خود قرار می دهید؛ نمای سایت شما مهم ترین یارتان در جنگ اقتصادی اینترنتی است.

روش تقویت لشکر در جنگ:
یکی از روش های تقویت لشکر در جنگ اقتصادی این است که به لشکر خبر دهند نیروی کمکی در حال رسیدن است. در جنگ اینترنتی هم وقتی محتوا تولید می شود، بهترین روش تقویت این است که خبر رسیدن محتوای جدید داده شود.

یکی دیگر از روش های تقویت لشکر این است که در صورت پیروزی غنایم جنگی بین تمام لشکر تقسیم شود.

شما زمانی که محتوایی بر روی سایت تان قرار می دهید که از طریق آن محتوا هفته ای چند مشتری دارید و از طریق فروش کالا به یکی از آن مشتریان بیست میلیون تومان سود می کنید، باید بیست میلیون تومان را در زمینه های مختلف هزینه کنید، نه اینکه صرفا خرج تفریح تان کنید.

ساختار جنگی گوگل:
شما اگر به ساختار گوگل دقت کنید می بینید که گوگل یک ساختار جنگی برای خود اتخاذ کرده است و ملاک رتبه بندی اش مردم شناسی است؛ یعنی به سایت هایی جایگاه می دهد که مردم را به خوبی شناخته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>