اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

لوازم جانبی موبایل

تجارت لوازم جانبی موبایل:
سود اصلی در حوزه گوشی همراه برای خرید و فروش لوازم جانبی آن است، با اینکه ایران تولیدکننده این محصول نیست اما به وسیله ری اکسپورت کردن می توان صادرات بسیار خوبی به کشور های حوزه cis داشت.

امروزه انواع لوازم جانبی اعم از گارد و محافظ صفحه نمایش و بدنه گوشی های هوشمند و انواع شارژها، هندزفری ها و پاور بانک و باطری گوشی در بازار ایران به فراوانی یافت می شوند.

تعدد مشتری بازار لوازم جانبی موبایل:
اگر موبایل شما گوشی هوشمند باشد به ندرت اتفاق می افتد که کمتر از یک سال موبایل تان را عوض کنید، اما بارها به دلیل زیبایی یا خراب شدن لوازم جانبی اش ممکن است لوازم جانبی موبایل تان را عوض کنید؛ پس مشتریان لوازم جانبی موبایل زیاد هستند و بازارش پر رونق است.

روش فروشندگان موبایل:
با توجه به رقابتی بودن قیمت گوشی های همراه در ایران، فروشندگان موبایل نمی توانند سود زیادی از فروش موبایل داشته باشند.

فروشندگان موبایل سعی می کنند با پایین آوردن قیمت موبایل مشتری را جذب کنند و بعد از فروش موبایل به مشتری از طریق فروش لوازم جانبی که مشتری خرید می کند، سود اصلی مدنظرشان را از مشتری دریافت کنند.

وارداتی بودن لوازم جانبی موبایل:
عمده لوازم جانبی موبایل در کشور ما وارداتی هستند؛ یعنی عده ای از تجار ایرانی با ثبت سفارش، لوازم جانبی موبایل را از چین و امارات به صورت قانونی وارد ایران می کنند.

بخشی از واردات لوازم جانبی از طریق چمدان مسافران وارد ایران می شود؛ و بخشی از لوازم جانبی از طریق لنج ها از جنوب و غرب کشور به صورت غیر قانونی وارد ایران می شود.

چین بزرگ ترین تولید کننده لوازم جانبی:
همان طور که می دانید کشور چین بزرگ ترین تولید کننده لوازم جانبی موبایل در دنیاست. با توجه به حجم بالا واردات لوازم جانبی موبایل و مصرف زیاد آن در ایران، چه کاری باید انجام دهید تا از این ظرفیت بهترین استفاده را ببرید؟

آیا بهترین کار این است که فروشگاهی تأسیس کنید و در آن به فروش موبایل و لوازم جانبی آن بپردازید؟ آیا شما باید سرمایه تان را درگیر واردات و پخش لوازم جانبی موبایل کنید؟

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
علی اکبر میری:
سلام . من تصمیم دارم از کشور چین لوازم جانبی موبایل و یا گاز ۱۳ کیلویی کولر گازی وارد کنم .نیاز به اطلاعات و اقدامات لازم دارم .
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

سید علیرضا موسوی پارسا :
با سلام بنده قصد واردات لوازم جانبی موبایل از چین را دارم ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>