اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نخ پنبه

واردات نخ پنبه رنگی:
نخ پنبه رنگی با مرغوب ترین کیفیت واردات می شود. نخ پنبه رنگی از جمله محصولات بسیار پرکاربرد می‌باشد که در شرکت های ایرانی تولید می شود. از نخ پنبه ای رنگی برای تهیه انواع لباس های بافتنی استفاده می شود. ابن محصول با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در شرکت های ایرانی تولید می‌شود.

اگر بخواهیم به طور کلی همه چیز را درباره رنگرزی ری اکتیو نخ پنبه برایتان توضیح دهیم، باید بگوییم که عمل رنگ کردن نخ های پنبه ای در شرکت و توسط دستگاه های فوق پیشرفته انجام می شود. ابتدا نخ هارا به صورت مرتب شده و جدا جدا داخل دستگاه رنگ می ریزند و سپس رنگ مخصوص رنگرزی را روی نخ های سفید می ریزند و اجازه می دهند نخ ها با آب و رنگ کاملا بجوشد تا رنگ نخ ها به کلی عوض شود.

برای رنگرزی نخ پنبه گاهی از دو رنگ روی یک نخ استفاده می شود تا تنوعی ایجاد شده باشد. اما توجه داشته باشید که نخ ها باید کاملا جدا از یکدیگر رنگ شوند و اگر با یکدیگر مخلوط باشند رنگ دلخواه را نخواهند گرفت. دستگاه های رنگرزی شرکت های ایرانی بسیار پیشرفته بوده و در کمترین زمان ممکن بیشتر نخ پنبه رنگی را تولید می نمایند.

این دستگاه ها مجهز به المنت هایی هستند که آب را به طور خودکار به جوش آورده تا رنگ به راحتی در آن حل شود. سپس با جوش خوردن آب و رنگ، نخ نیز رنگ می گیرند و به رنگ های دلخواه در می آیند.

نخ پنبه

برآورد کیفیت نخ پنبه درجه یک:
اگر بخواهیم کیفیت نخ پنبه درجه یک را برآورد کنیم، باید بگوییم که نخ پنبه درجه یک میبایستی بسیار نرم و لطیف باشد. اگر نخ پنجه نرم و لطیف نباشد بیانگر این است که در تهیه آن از پنبه استفاده نشده و شما نمی توانید از آن برای تولید لباس های بافتنی استفاده کنید. یکی از نشانه هایی که بیانگر درجه یک بودن نخ پنبه می باشد میزان مقاومت آن است.

همانطور که همه ما می دانیم نخ با وجود اینکه از پنبه ساخته شده است باید مقاومت بالایی داشته باشد تا بتواند یک محصول کاموایی مقاوم به ما تحویل بدهد. پس نتیجه می گیریم که نخ پنبه درجه یک و با کیفیت از مقاومت بالایی برخوردار است. در هنگام خرید نخ پنبه ای حتما از میزان مقاومت آن مطمئن شوید تا بتوانید یک نخ با کیفیت خریداری کنید.

مصرف کنندگان نخ پنبه رنگی:
مصرف کنندگان نخ پنبه رنگی در واقع بافنده های محصولات بافتنی و شرکت های تولید کننده این محصولات می باشند. شرکت هایی که به تولید لیف حمام، دستگیره بافتنی و انواع لباس بافتی می پردازند در واقع مصرف کننده اصلی این نخ ها هستند. شرکت های مصرف کننده این محصول را از شرکت های تولید کننده آن خریداری کرده و برای صنعت خود مورد استفاده قرار می دهند.

از نخ پنبه رنگی برای بافت انواع لباس ها از جمله پیراهن و کلا استفاده می شود. نخ پنبه رنگی در قالی بافی نیز کاربرد دارد و قالی بافان نیز از جمله افرادی هستند که از این محصول مصرف می کنند. استفاده نخ پنبه رنگی در صنعت قالی بافی باعث می شود قالی به شکل زیبا تر، مستحکم تر و ظریف تری تولید شود.

صنعتگرانی که در زمینه قالی بافی مشغول به فعالیت هستند از جمله مصرف کنندگان و خریداران اصلی نخ پنبه به شمار می روند. مصرف کنندگان نخ پنبه رنگی تمام سعی و تلاش خود را می کنند که بتوانند این محصول را به صورت جمله ای خریداری نمایند تا قیمت آن پایین تر بیاید.

شاید برایتان سوال باشد که خرید جمله ای چیست و چگونه باعث پایین آمدن قیمت نخ پنبه می شود که در پاسخ به این سوال باید بگوییم که خرید جمله ای به این شکل است که ابتدا مصرف کننده برای خرید نخ پنبه به شرکت تولید کننده این محصول مراجعه می کند.

سپس به جای خرید پنجاه عدد نخ پنبه یکجا پانصد عدد از این محصول را خریداری کرده و شامل تخفیفات شرکت خواهد شد. در نتیجه مصرف کننده می تواند این محصول را با قیمت نناسب تری تهیه نماید و با مصرف آن در تهیه قالی به سود خوبی برسد.

میزان کل واردات و صادرات نخ پنبه:
اگر بخواهیم به طور کلی به توضیحاتی در باره واردات و صادرات نخ پنبه بپردازیم باید بگوییم که صادرات این محصول در کشور ما بیشتر از واردات آن می باشد. شرکت های بسیار زیادی در ایران مشغول به فعالیت هستند که به تولید نخ پنبه پرداخته اند.

این شرکت ها تمام سعی وتلاش کارکنان خود را به کار می گیرند تا بتوانند محصول با کیفیت تولید کنند و آن را با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان خود برسانند.

هدف این شرکت ها از سعی و تلاش ها این است که رضایت مشتریان خود را با دست بیاورند و اینطور که پیداست در کسب رضایت مشتریان موفق بوده اند. بخش عمده ای از نخ پنبه تولید شده در شرکت های ایرانی به کشور های خارجی صادر می شود.

عراق، ارمنستان و پاکستان از جمله کشور هایی هستند که این محصول را از شرکت های ایرانی خریداری می کنند. نخ پنبه ایرانی در این سال ها توانسته مابین صنعتگران جهان محبوبیت زیادی پیدا کند و علت این محبوبیت هم این است که معمولا محصولات تولید شده توسط شرکت های ایرانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

دلیل دیگری که باعث شده است صادرات نخ پنبه در ایران بیشتر از واردات آن باشد قیمت بسیار مناسب این محصول می باشد. تولید کنندگان این محصول تمام سعی خود را می کنند که این محصول را با مناسب‌ترین قیمت با دست مشتریان خود در خارج از کشور برسانند و معمولا قیمت نخ پنبه ایرانی از قیمت نخ پنبه کشور‌های دیگر ارزان تر است و همین باعث شده تا مشتریان بسیار زیادی داشته باشد.

با وجود اینکه صادرات نخ پنبه بسیار زیادتر از واردات آن است اما واردات نخ پنبه نیز در کشور رونق دارد. واردات نخ پنبه از سال ها پیش شروع شده است و ادامه دارد. ایران این محصول را از کشورهایی مثل چین، آمریکا و آلمان وارد می کند تا نیاز صنعتگران خود را به طور کامل رفع نماید و صنعتگران بتوانند برای کار خود انواع نخ پنبه را در اختیار داشته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>