اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رنگ ضد امواج چیست؟

امروزه پزشکان معتقدند اثرات امواج بر سلامت در حدود 10 میکرووات بر متر مربع (10 μw/ m2) ایجاد می شود.ضایعات تومورال روز به روز در حال افزایش است. اما بررسی ها نشان می دهد تعداد قابل توجهی از آمار شیوع سرطان در منازل نزدیک دکل های مخابراتی اتفاق افتاده است. در حالی که بر اساس استانداردهای جهانی رایج و ارزیابی های اجرایی، ایمن تلقی شده اند.

رنگ ضد امواج الکترومغناطیس، یکی از راه حل های موجود در مقابل شیوع فزاینده آلودگی های امواج الکترومغناطیسی ناشی از تجهیزات الکترونیکی است زیرا این نوع رنگ از نفوذ امواج به داخل ساختمان جلوگیری می کند.رنگ ضد امواج الکترومغناطیس برای پوشش دهی دیوارهایی که در طرف دیگر آن آنتن های فرستنده مخابراتی، کنتورهای هوشمند هستند، مناسب است.

در حال حاضر طیف گسترده ای از پوشش های ضد امواج الکترومغناطیس مانند برچسب، کاغذ دیواری، رنگ ضد امواج الکترومغناطیس در ایران موجود است.این محصولات ضد امواج الکترومغناطیس تولید داخلی است و با کیفیتی برابر و حتی بهتر از نمونه های جهانی برای اولین بار در کشور ارائه شده است.

رنگ ضد امواج الکترومغناطیس دارای ترکیبات فیبر کربن تقویت شده بوده و فاقد ذرات فلزی است. این رنگ کیفیت بالایی داشته و قابلیت پوشش دهی سطوح داخلی و خارجی را دارا است.وجود ترکیبات کربنی می تواند یکی از نقاط مهم تمایز رنگ ضد امواج الکترومغناطیس باشد. ابعاد ذرات کربن موجود در این رنگ امکان اتصال این ذرات هادی را با مش بندی صحیح فراهم می آورد.

رنگ ضد امواج الکترومغناطیس MyShield بر پایه رزین اکریلیک با کیفیت بالا و خالص است. این محصول امواج را به خوبی تضعیف نموده و دارای مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت می باشد. همچنین ویژگی های ترکیبات شیمیایی رنگ ضد امواج الکترومغناطیس آن را به یک محصول سازگار با محیط زیست تبدیل کرده است.

رنگ ضد امواج الکترومغناطیس MyShield محصولی بر مبنای نانو ذرات کربن بوده و مقاوم در برابر خوردگی است. این رنگ قابلیت حفاظت در برابر امواج الکترومغناطیسی را تا حد 99/99 درصد دارا است. همچنین دارای گواهی های تاییدیه آزمایشگاه های معتبر داخلی و خارجی می باشد.

عملکرد حفاظتی رنگ ضد امواج

بازده عملکردی رنگ ضد امواج الکترومغناطیس به صورت معمول در حدود 98/99 درصد در مقابل امواج الکترومغناطیسی فرکانس بالا است.عملکرد حفاظتی رنگ ضد امواج الکترومغناطیس تا 99.98٪ حدود (dB 38) برای پوشش تک لایه و تا 99.996٪ حدود (dB 44) برای پوشش دو لایه به اثبات رسیده است. به منظور عملکرد صحیح رنگ ضد امواج الکترومغناطیس باید ارتینگ صحیح توسط کارشناسان مربوطه اجرا شود.

پژوهش های محققین بر روی کارایی حفاظتی رنگ ضد امواج الکترومغناطیس در دسترس علاقمندان قرار دارد. نتایج این پژوهش ها نشان می دهد که رنگ ضد امواج الکترومغناطیسی میزان آلودگی را به زیر 10 میکرووات بر متر مربع 10 μw/ m2 کاهش می دهد.

پوشش دهی بالای رنگ ضد امواج

رنگ ضد امواج الکترومغناطیس پوشش دهی بالایی را بر روی رنگ های رایج ساختمانی ایجاد می کند. وجود امولسیون مصنوعی آکریلیک، باعث ایجاد چسبندگی کامل بر روی رنگ های اکریلیک پلاستیکی می شود. پوشش دهی بر روی رنگ های سیلیکاتی نیز مناسب است.

رنگ های حاوی رزین های طبیعی نیز بسته به ترکیب آنها چسبندگی نسبتا خوبی فراهم می کند. رنگ با پوشش های معدنی خالص، توصیه نمی شود.رنگ ضد امواج الکترومغناطیس با استفاده از غلطک معمولی به راحتی جهت پوشش دهی سطوح استفاده می شود.

مقاومت رنگ ضد امواج در برابر ساییدگی

رنگ ضد امواج الکترومغناطیس با ذرات فلزی در برابر ساییدگی مقاوم نمی باشد. بلکه ترکیبی از کربنات ها داخل رنگ ضد امواج الکترومغناطیس باعث پایداری شیمیایی رنگ در برابر ساییدگی شده است. رنگ ضد امواج الکترومغناطیس در برابر اکسید شدن و رطوبت محیط مقاومت بالایی دارد.رنگ ضد امواج الکترومغناطیس عاری از هرگونه ترکیبات شیمیایی مضر و متصاعد شونده سمی است و احتیاج به حلال خاصی ندارد. حلال رنگ ضد امواج الکترومغناطیس آب است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
اسلام مرادی:
امکان اخذ نمایندگی وجود دارد؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>