اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

 پودر آلوئه ورا

صادرات پودر آلوئه ورا:
پودر آلوئه ورا در انواع بسته بندی های مختلف در بازار وجود دارد که برای درمان انواع بیماری ها بسیار مفید می باشد و باعث درخشندگی پوست ومو می شود٬ پودر آلوئه را باعث افزایش رطوبت مو و پوست می‌شود٬ شرایط مناسب برای رشد مو را فراهم می کند.

ترکیبات شیمیایی آلوئه ورا چیست؟
ترکیبات شیمیایی آلوورا چیست؟ یکی از برترین برندها و مارک هایی می باشد که در جهان پودر آلوورا که برای درمان بسیاری از بیماریها و طعم دهنده غذاها و نوشیدنی ها می باشد که دارای یک برگ آن شبیه شمشیر است و برای تسکین درد دندان و کبودی و عفونت و حفظ لثه ها بسیار موثر است پودر ژل آلوورا پس از رقیق شدن باید در یخچال نگهداری شود.

چنانچه پودر ژله آلوورا را در مکانی خشک و خنک تاریک و در یک ظرف محکم نگه دارید تا 18 ماه ماندگاری خواهد داشت پودر آلوورا باعث افزایش رطوبت مو و پوست می شود شرایط مناسب برای رشد مو را فراهم می‌کند٬ در نتیجه پوست سر تحریک شده و رشد مو را بهبود می‌بخشد فروش پودر آلوئه ورا به صورت بسته‌بندی و فله در بازار وجود دارد و شما می توانید از سایت ها و فروشگاه های معتبر پودر آلوورا را با قیمت مناسب تهیه کنید و از آن برای پوست و مو و مواد غذایی خود استفاده کنید پودر آلوورا خواص بسیار مفیدی دارد.

نمایندگی فروش پودر آلوئه ورا:
نمایندگی فروش پودر آلوورا که در انواع بسته بندی های شکیل و زیبا در بازار وجود دارند و کیفیت آن بستگی به اندازه و طراحی بزرگی و کوچکی بسته بندی پودر آلوئه ورا دارد٬ که برای تقویت سلامتی و رژیم‌های غذایی استفاده می شود مزایای آلوئه ورا شامل استفاده از آن برای بهبودی زخم درمان سوختگی و برای سرما زدگی محافظت از پوست در برابر اشعه ایکس در سرطان ریه مشکلات روده افزایش چگالی پروتئین و باعث کاهش فشار خون و چربی و قند خون می شود.

امروزه یکی از پر محصولات کشاورزی محسوب می‌شود که مرغوبیت و معروفیت این محصول در سراسر کشور عرضه می شود و به فروش می رسند آلوئه ورا از ژل آلوئه ورا به دست می آید٬ از گل برگ گیاه به دلیل کاربرد آن در صنایع غذایی تبدیل به یک صنعت بزرگ در سراسر جهان شده است این ماده در مواد غذایی زیادی از جمله تهیه نوشیدنی های سالم استفاده می شود.

همچنین در سایر محصولات غذایی مانند شیر بستنی شیرینی کاربرد دارد ژل آلوورا نیز به عنوان بخشی از مواد مغذی و نگهدارنده در برخی از غذاها استفاده می شود. در انواع بسته بندی های مختلف در بازار وجود دارد که برای درمان انواع بیماری ها بسیار مفید می باشد و باعث درخشندگی پوست ومو می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
دکتر خوش خصلت:
سلام اینجانب ماهیانه 250 کیلو گرم پودر آلویه ورا دارم آماده عقد قرارداد هستم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

حسن رفیعی:
سلام من تازه با این سایت آشنا شدم .بنده گلخانه آلوئه ورا دارم وخواهان فروش محصولات بدست امده از این گیاه هستم
حليمه عسکرنصیری:
تولید کننده اولین پودر ژل سفید آلوئه ورا به روش متفاوت و کاملا ارگانیک استان هرمزگان،بشاگرد هدف ایجاد کارخانه: محرومیت زدایی و اشتغال زایی
امیری:
سلام پود الوئه ورای دوساله برزیلی بهترین کیفیت و با تکنولوژی پیشرفته فریز شده در بسته بندی ۱ در ۲۰۰ موجود میباشد
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>