اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شیشه ساختمانی

نصب شیشه مصارف گوناگونی در ساختمان دارد و به دلایل مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. برخی از انواع مختلف شیشه شامل شیشه رنگی، شیشه نشکن، شیشه ضد آتش، شیشه کریستالی، شیشه رفلکس، شیشه سکوریت، شیشه دوجداره، شیشه اسپایدر، شیشه خم، شیشه طرح دار و شیشه هوشمند می باشند که هر کدام بر حسب نیاز، کاربردهای متفاوتی در دکوراسیون داخلی و طراحی نمای ساختمان دارند. استفاده از شیشه امروزه در طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار پرطرفدار و رایج می باشد. اجرا و نصب شیشه در ساختمان نیازمند تخصص و تجربه است.

در چه صورت به متخصصین نصب شیشه نیاز دارید؟

ممکن است در شرایط مختلفی نیاز به استفاده از این خدمات پیدا کنید. مثلا نصب شیشه روی دیوار، نصب شیشه بالکن، نصب شیشه دو جداره به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی، نصب شیشه سکوریت برای مغازه، تعویض شیشه های شکسته، نصب شیشه دودی، نصب شیشه رنگی پنجره، نصب شیشه رنگی بین کابینتی و همچنین نصب انواع مختلف شیشه دکوراتیو در دکوراسیون داخلی منزل از جمله مواردی هستند که برای اجرای هر یک از آن ها نیاز به متخصصین نصب شیشه دارید.از آن جایی که میزان اهمیت دقت و ظرافت در نصب شیشه بسیار بالاست، بهتر است که این خدمات به دست متخصصین حرفه ای و کاربلد سپرده شود.

نکات مهم درباره خرید و نصب شیشه

نصب شیشه در طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین نمای خارجی ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی کاربردهای زیادی دارد. نکات مهمی وجود دارند که بهتر است در هنگام استفاده از شیشه در یک ساختمان به آن ها توجه کنید:

به عنوان مثال دقت کنید که در مکان های پر تردد مثل پاساژها و مراکز خرید هرگز از شیشه های معمولی استفاده نکنید. چرا که به دلیل ساختار این نوع از شیشه ها، قطعات شیشه در صورت شکستگی بسیار خطرناک می باشند. پیشنهاد می شود که در چنین مکان هایی مثلا از شیشه سکوریت استفاده کنید که این خطر را ندارد.

قبل از خرید و نصب شیشه توجه کنید که شیشه ها باید سطحی صاف و بدون موج داشته و از هیچ سمتی لب پر نشده باشند.در صورتی که قصد استفاده از شیشه های دو جداره را دارید، دقت کنید که اجرای آن ها از نظر عایق کاری و گاز بین دو لایه، به درستی انجام گیرد.

همچنین در استفاده درست و به جا از شیشه های رنگی و آینه های دکوراتیو توجه کنید. زیاده روی در استفاده از این عناصر ممکن است جلوه خوبی نداشته باشد.

خدماتی که متخصصین نصب شیشه ارائه می دهند شامل چیست؟

شرکت ها و صنایع شیشه و آینه خدمات مختلفی را ارائه می دهند که موارد زیر را می توان از جمله خدمات ارائه شده توسط این متخصصین دانست:

  • شیشه بری
  • نصب شیشه رنگی
  • نصب شیشه سکوریت
  • نصب شیشه پنجره
  • نصب شیشه نما
  • تعویض شیشه شکسته
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>