اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روح اله لطیفی، سخنگوی گمرک اظهار کرد: مرز لطف آباد خراسان رضوی، که پس از شیوع بیماری کووید 19، از سوی ترکمنستان به روی کامیون ها بسته شده بود، صبح فردا یازدهم آذرماه به صورت" ترانشیپ منت" و با جابه جایی و تغییر کشنده در این مرز، بازگشایی می شود.

او افزود: در حال حاضر در دو مرز "سرخس" خراسان رضوی و" اینچه برون" استان گلستان، تبادل کالا به صورت ریلی ودر مرز "سرخس" همزمان با مسیر ریلی، جاده ای نیز به صورت محدود فعال است که با بازگشایی مرز لطف آباد، سه مرز از چهار مرز کشورمان با ترکمنستان فعال خواهد شد.

سخنگوی گمرک تصریح کرد: با کاهش تردد کامیون های تجاری با رویه های واردات، صادرات و ترانزیت از مرز های چهار گانه با ترکمنستان، با هماهنگی دستگاه های مرتبط با تجارت خارجی و دستگاه دیپلماسی با ترکمنستان شاهد افزایش تبادل کالا از مسیر ریلی بودیم و دو کریدور جایگزین کتای و ایران، افغانستان و ازبکستان نیز در این مدت فعال شده است.

او بیان کرد:راه اندازی مسیر دریایی از بندر "امیرآباد" مازندران با شناور های رو رو، از دیگر اقدامات انجام سده ای است تا تجارت کشور به آسیای میانه و روسیه متوقف نشود که از چند روز گذشته این مسیر فعال شده است.

لطیفی در پایان گفت:با درخواست "عشق آباد"، بازگشایی محدود مرز" لطف آباد" پیگیری شد و از فردا، ده کامیون با جابه جایی کشنده، می توانند محموله های تجاری خود را به مقصد ترکمنستان، یا ترانزیت از مسیر ترکمنستان به مقصد منتقل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>