اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلوبخارا

صادرات آلوبخارا نیشابور به ترکیه:
صادرات آلوبخارا به ترکیه با قیمت بسیار مناسبی صورت می گیرد. به خاطر این که طی پروسه صادرات آلوبخارا به ترکیه، آلوبخارا خریداری شده به بهترین شکل ممکن بسته بندی و سپس بارگیری می شود.

همچنین، صادرات آلوبخارا به ترکیه به واسطه وجود مرزهای زمینی ایران - ترکیه انجام می شود و خرید آلوبخارا در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده و به مقصد می رسد.

البته در حال حاضر فروش آلوبخارا خورشتی و غیر خورشتی به صورت اینترنتی نیز انجام می شود. فروش اینترنتی روی قیمت آلوبخارا تأثیر می گذارد.

فروش آلوبخارا اینترنتی با بهترین قیمت ممکن و تخفیف های ویژه صورت می گیرد. این کار صادرات آلوبخارا به ترکیه و شهرهای مختلف این کشور را آسان کرده است.

آلوبخارا در درجه های کیفی متفاوتی در سراسر کشور تولید و توزیع می شود. از ارزانترین نوع آلوبخارا گرفته تا مرغوب ترین نوع آلوبخارا که در صادرات آلوبخارا به ترکیه استفاده می شود، در سراسر کشور یافت می‌شود.

با توجه به این که تعداد خریدار میوه خشک آلو در کشور زیاد است، تولید آلوبخارا و همچنین محصولات مشابه نیز در کشور به تعداد زیادی وجود دارند.

به عنوان مثال تولید لواشک کادویی، آلوچه و حتی وجود صادرکنندگان آلوچه و یا انواع فروشنده آلوچه شیرین و غیره نشان دهنده استقبال گسترده از این محصولات خشکبار در کشور است.

ولی بزرگ ترین تولیدکنندگان آلوبخارا در شهرهای نیشابور، مشهد، کرمان، تهران و چند شهر دیگر واقع شده‌اند. صادرات آلوبخارا به ترکیه نیز بیشتر توسط همین تولیدکنندگان صورت می گیرد. به عنوان مثال، نیشابور به پایتخت آلوبخارا کشور معروف است.

علت آن، وجود آب و هوای خشک و سرد در این شهر است. وجود چنین آب و هوایی برای تولید آلوبخارا بسیار مناسب است. به همین خاطر است که نیشابور سهم زیادی در صادرات آلوبخارا به ترکیه را دارد. هر سال نیشابور انواع و اقسام آلو خشک و آلوبخارا را در تناژ بالا و پایین به سراسر کشور توزیع می کند.

برترین تولید کنندگان آلو و آلو خشک در سال 98:
در سال 98 بزرگ ترین مشتریان آلو و آلو خشک، رستواران ها، آشپزخانه ها و فروشگاه های مواد غذایی بودند که این محصولات را به شکل عمده می خریدند. آلوخشک و بیشتر از آن بازار آلو خشک طلایی در سال 98 دارای رونق فراوانی بود. آلو خشک محصولی است که ارزش غذایی فراوانی دارد و حاوی مواد مغذی و ویتامین‌های فراوانی است.

در 18 کیلومتری شهر نیشابور شهری به نام خرو وجود دارد که بیش از چهارصد هکتار باغ آلو دارد. این شهر بزرگ ترین تولید کننده آلو خشک فله ای یا بسته بندی شده در کشور است. این شهر همچنین سهم عمده‌ای در صادرات آلوبخارا به ترکیه را دارد.

در واقع این شهر قطب تولید آلو در کشور است. وجود این مرکز و تولیدکنندگان دیگر در تهران، مشهد، کرمان و چندین شهر دیگر ایران را به دهمین کشور صادر کننده آلو خشک معرفی کرده است.

یکی از محصولاتی که در سال 98 دارای قیمت ثابتی بوده و دست خوش نوسانات قیمت نشد آلو بخارا آفتابی بود. این مورد از این بابت مهم است که عمده ترین ویژگی آلوبخارا آفتابی این است که عوامل زیادی بر روی قیمت آن تأثیر می گذارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>