اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آلوبخارا

صادرات آلو بخارا به پاکستان:
آلو یکی از مهم ترین اقلام صادراتی غیر نفتی به حساب می آید که فروش بسیار خوبی در داخل و خارج از کشور دارد و آلوبخارا نیز یکی از مهم ترین اقلام آلوی خشک شده است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و پتانسیل صادرات به تمام جهان را دارد.

صادرات آلوبخارا درجه 1 به کشورهایی مانند پاکستان و سایر کشورهای همسایه بازار بسیار خوبی داشته و حاشیه سود بالایی برای عرضه کننده های این محصول دارد.

مراکز خرید لواشک و آلوچه ترش در بسیاری از شهرهای بزرگ مانند تهران، اصفهان و مشهد زیاد است و اگرچه قطب اصلی ترشیجات در ایران شهرهای شمال غرب کشور هستند، ولی شهرهای بزرگ نیز، تولیدکننده های بسیار زیادی در زمینه عرضه لواشک و آلوچه ترش دارند.

استان خراسان به عنوان یکی از قطب های اصلی تولید انواع آلو و آلوچه به شمار می آید و علاوه بر میوه تازه آن که در اواسط تابستان تا اوایل پاییز برداشت می شود، فرآورده های بسیاری از آلو نیز تهیه و عرضه می‌شود که یکی از آنها لواشک است.

عرضه آلوچه ترش و انواع لواشک در بازار مشهد به صورت بسته بندی شده و یا به صورت فله ای انجام می‌شود که قیمت های آنها نیز با توجه به کیفیت محصول عرضه شده متفاوت است.

لواشک از پختن میوه تازه و یا خشک شده به دست می آید که بعد از پختن و جدا کردن پوست و تفاله میوه، آن را جلوی آفتاب پهن کرده و خشک می کنند.

از بیشتر میوه ها می توان برای تهیه لواشک استفاده کرد و به همین دلیل تنوع طعم های لواشک بسیار زیاد است، ولی بیشتر مصرف کنندگان آن طرفدار طعم های ترش و ملس هستند، به همین دلیل خریداران عمده این محصول نیز هنگام خرید از تولیدکننده های اصلی، بیشتر نمونه های ترش آن را خریداری می کنند که با افزایش عرضه، قیمت آن نیز نسبت به نمونه های شیرین تر بیشتر است.

لواشک یکی از فرآورده های خشک شده از آب بیشتر میوه ها به ویژه میوه های ترش و ملس است که در تمام فصل های سال می توان در بازار تهیه کرد ولی نمونه های تازه آن در فصل برداشت میوه تولید می شود که نسبت به نمونه های سال قبل تازه تر و قیمت بالاتری نیز دارند.

فروش گوجه سبز درجه یک به زیر قیمت بازار:
هر کدام از فصل های سال میوه های خاص خود را دارند که در آن فصل برداشت می شوند و انواع فرآورده‌های آن نیز در فصل برداشت میوه، تهیه شده و در بازار عرضه می شود.

گوجه سبز یکی از میوه های پرطرفدار در فصل بهار است که مزه ای ترش و ملس دارد و مصرف تازه آن به همراه نمک برای بسیاری از افرادبسیار دلچسب بوده و مخاطبان بسیار زیادی دارد.

گوجه سبز برای اولین بار در کشور فرانسه کشت شده است و اکنون در کل جهان مصرف دارد.
درخت آن با انواع آب و هوا سازگار است و به نور زیاد آفتاب و آبیاری منظم برای رشد احتیاج دارد و هر سال به صورت منظم بارور شده و در اواخر بهار نیز میوه آن برداشت می شود که مصرف بالای این میوه به صورت تازه است و سرشار از انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین ث است.

برداشت گوجه سبز در شهرهای شمالی کشور مانند استان های گیلان و مازندران و شهرهایی که دارای آب و هوایی کوهستانی هستند به صورت انبوه صورت می گیرد و بیشترین مقدار برداشت گوجه سبز در ایران مربوط به شمال کشور است.

فروشنده آلوچه سبز در صورتی که تامین کننده اصلی محصول باشد، آن را زیر قیمت بازار عرضه می کند و دلیل آن هم نبود بسیاری از واسطه ها و هزینه هاست و بیشتر خریداران نیز که تره بار فروشی ها در سراسر کشور هستند، ترجیح می دهند محصول را از فروشنده های اصلی خریداری کنند تا نسبت به قیمت و کیفیت مناسب مطمئن باشند.

شهرهای زیادی در ایران تولید کننده های انبوه میوه آلو هستند که هر سال حجم بالای آن را به صورت میوه تازه و یا فرآورده های آن به دست مخاطبان و مصرف کنندگان آن می رسانند.

در شهر کرج نیز به دلیل تقاضای بالا انواع آلوچه ها از جمله آلو بخارا، هر سال حجم زیادی از آن توسط تولیدکننده های اصلی عرضه می شود.

تعداد خشکبارها و فروشگاه های عرضه مواد غذایی که همه از مشتریان انواع آلوها هستند در کرج بسیار زیاد اند که این محصول را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده در کیفیت ها و قیمت های مختلف عرضه می کنند.

بازار آلو خشک ترش در تمام فصل های سال رونق بالایی دارد و دلیل آن هم مصرف بالای آن در بسیاری از غذاها و مصرف آن برای درمان بسیاری از بیماری هاست.

تعداد باغات میوه از جمله باغات آلو در اطراف کرج باعث شده که این شهر یکی از پتانسیل های بالای عرضه آلو خشک شده در ایران باشد و به دلیل مسافت نزدیکی که با تهران دارد، بسیاری از افراد می توانند محصول مورد نظر خود را که در بازار تهران قیمت بالاتری دارد، در کرج با قیمتی مناسب تر خریداری کنند.

خرید آلوبخارا به صورت کیلویی و یا فله ای از تولید کننده های این محصول در شهر کرج، برای بسیاری از خریداران این محصول از جمله خشکبارها از لحاظ قیمتی به صرفه تر است و هر چقدر حجم فروش بالاتر باشد قیمت تمام شده برای خریدار به صرفه تر است.

فروشنده آلوسیاه مرغوب در تهران:
آلو سیاه یکی از انواع آلوهای معروف در ایران است که بیشتر در مناطق سردسیر و کوهستانی برداشت می شود و یکی از شهرهای اصلی در برداشت این میوه شهر مراغه در استان تبریز است.

کیفیت آلو خشک مراغه که همه آن را با رنگ سیاه می شناسند، در سراسر کشور شناخته شده است و از جمله محصولاتی است که همیشه تقاضای آن زیاد است.

خواص آلو سیاه نیز مانند سایر انواع آلوهای دیگر بسیار زیاد است و مصرف آن یا به صورت ساده است و یا در تهیه و طبخ انواع غذاهای محلی استفاده می شود.

اگرچه منبع اصلی برداشت و تولید آلو سیاه مناطق کوهستانی غرب و شمال غرب کشور است، ولی بازار تهران همیشه یک منبع اصلی در تامین بسیاری از محصولات بوده است و برای تهیه آلو سیاه مرغوب نیز می توان به تولیدکننده های آن در تهران مراجعه کرد.

یکی از ویژگی های بازار تهران در تامین آلو سیاه این است که می توان محصول را در تنوع بسیار بالای قیمتی و کیفیتی تهیه کرد و خریدار در تامین کالای مورد نظر خود دچار مشکل نمی شود.

در تهران برای اطلاع از قیمت و کیفیت انواع آلو سیاه راه های مختلفی وجود دارد و از جمله آن می توان به مراجعه به خشکبارها، عمده فروشان انواع آلو، تولید کنندگان آلو سیاه و حتی ارتباط با سایت های اینترنتی نیز اشاره کرد.

استان خراسان به عنوان قطب اصلی تولید آلو در ایران شناخته می شود که تنوع این میوه در آن بسیار زیاد است و آلو زرد و یا طلایی که در شهر نیشابور برداشت می شود به عنوان پرفروش ترین نوع آلوبخارا در ایران شناخته شده و شهرت جهانی نیز دارد.

فروش آلوبخارا نیشابور علاوه بر بازار داخل در بازارهای جهانی نیز بسیار زیاد است و هر سال حجم زیادی از این محصول توسط تولیدکنندگان و تاجران در بازار کشورهای اروپایی و کشورهای منطقه خاورمیانه عرضه می‌شود.

قیمت آلوبخارا خورشتی به شرایط مختلفی بستگی دارد و یکی از آنها فصل برداشت میوه و تولید آلو خشک شده است که باعث عرضه بالای آن در بازار و کاهش قیمت آلو نسبت به فصل های دیگر می شود.

کیفیت آلوبخارا خورشتی نیز بر قیمت آن بسیار تأثیر گذار است و تنوع بالای آلو در نیشابور باعث می شود که آلو خورشتی را در انواع مختلف برداشت کرده و به دست مصرف کننده برسانند.

یکی از عواملی که باعث می شود هر سال بر میزان عرضه و مصرف آلو در ایران و کل جهان افزوده شود، خواص آلوبخارا خورشتی است، چون منبع اصلی بسیاری از ویتامین های موردنیاز بدن است که با مصرف آن می توان کمبود بدن به انواع ویتامین ها را تامین کرد.

بزرگ ترین تولیدکنندگان آلو آفتابی در کشور:
آلو یکی از میوه های اصلی فصل تابستان است که بعد از برداشت علاوه بر مصرف تازه میوه از آن برای تهیه کمپوت، مربا، آلو خشک شده، لواشک و ترشک و بسیاری از محصولات دیگر استفاده می شود تا بتوان در فصل های دیگر نیز از خواص و طعم این میوه به شکل های دیگر استفاده کرد.

آلو خشک شده یکی از پرمصرف ترین فرآورده های میوه آلو است که برای تهیه آن از روش های مختلفی استفاده می کنند و یکی از این روش ها، خشک کردن آلو جلوی آفتاب است که به این نوع از آلوها در بازار، آلو خشک آفتابی گفته می شود.

در تولید آلو آفتابی از هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود و به همین دلیل فواید آلو آفتابی نسبت به نمونه های دیگر بسیار زیاد است و تمام ویتامین ها و خواص میوه تازه را در آن می توان پیدا کرد.

در بسیاری از شهرهای ایران از جمله نیشابور که برداشت میوه آلو در آن به صورت انبوه است، از خشک کردن این میوه به روش آفتابی استفاده می کنند که به دلیل خواص طبیعی که دارد طرفداران زیادی داشته و یکی از پرفروش ترین آلوبخارا به شمار می آید.

قیمت آلوبخارا آفتابی نیز نسبت به نمونه های دیگر متفاوت است و در کیفیت ها و قیمت های مختلف عرضه می شود.

بزرگ ترین تولیدکنندگان آلو آفتابی در کشور، در شهرهای بزرگ و همچنین شهرهایی که منبع اصلی برداشت این میوه در کشور هستند به تعداد زیاد وجود دارند و محصول را با تنوع بالا و قیمت هایی مناسب عرضه می‌کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
احسان علیزاده:
سلام وقت بخیر بنده تولید کننده آلو بخارا در شهر نیشابورم برای صادرات محصولم به ترکیه چه مراحلی باید انجام بدم
رضا قدمیاری :
سلام و عرض ادب اگر به دنبال آلو بخارا و آفتابی با قیمت زیر بازار برای صادرات یا پخش هستید با بنده تماس بگیرید.
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>