اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

درب ام دی اف از جمله درب های داخلی ساختمان محسوب می شود که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. سطح این نوع درب ها صاف بوده و مقاومت بیشتری نسبت به درب چوب طبیعی و درب ساخته شده از نئوپان در برابر رطوبت دارند.

چگالی ورق های ام دی اف که در ساخت این نوع درب ها بکار می رود بسیار بالا بوده و در تمام سطوح آن یکسان می باشد، از این رو خواص فیزیکی و مکانیکی بهتری نسبت به فیبرهای چوبی دارند.با این مقدمه در ادامه این مطلب به بررسی جزئیات این نوع درب ها می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

MDF

انواع ام دی اف مورد استفاده در ساخت درب ساختمان

  • ام دی اف نازک

این نوع ام دی اف ضخامت کمی دارد و برای ساخت درب، انواع دیوارپوش و کفپوش ساختمانی، کمد، پوشش های مختلف سقف و پشت کابینت ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ام دی اف ضخیم

این محصول ضخامت بالایی دارد و برای ساخت درب ها و سازه های چوبی ضخیم و روکش های دکوراتیو ساده یا طرح دار مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ام دی اف مقاوم در برابر رطوبت

این نوع ام دی اف در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد و در ساخت درب سرویس بهداشتی و حمام، پله و کفپوش مورد استفاده قرار می گیرد.

  • ام دی اف خام

این نوع ام دی اف از تخته های فیبر مانند ساخته می شود و هیچ روکشی ندارد. از ام دی اف خام در ساخت درب ورودی، پارتیشن بندی فضای داخلی خانه، صنعت مبلمان، روکش ارگ و ستون های داخل ساختمان استفاده می شود.

MDF

انواع روکش درب ام دی اف

  • درب ام دی اف روکش چوب

این درب ها با لایه ای نازک از چوب طبیعی روکش می شوند و حتماً باید رنگ آمیزی گردند. روکش های ملچ رایج ترین روکش چوبی برای درب mdf می باشند که ورق های مسطح آن با ابعاد 122 در 220 به بازار عرضه می شوند.

  • درب ام دی اف روکش ملامینه

در ساخت این درب ها از روکش ملامینه با قطر 5 میلی متر استفاده می شود. این روکش ها دارای رنگ های متنوع بوده و در برابر خراشیدگی، ساییدگی و رطوبت مقاومت بالایی دارند. همچنین قیمت آن ها در مقایسه با سایر روکش ها ارزان تر می باشد.

  • درب ام دی اف روکش پی وی سی

در تولید این درب ها ابتدا طرح مورد نظر توسط دستگاه CNC بر روی سطح حک می شود، سپس روکش PVC بر روی آن وکیوم می گردد. روکش کاری با پی وی سی نیازی به رنگ آمیزی ندارد، زیرا این متریال از ثبات رنگ برخوردار بوده و در برابر نم و رطوبت پوسته پوسته نمی شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>