اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو

اپلیکیشن زینگ به طور خلاصه برگزار کننده مناقصه آنلاین برای یافتن ارزان ترین و مناسب ترین کرایه حمل می باشد. با توجه به اینکه در موضوع حمل و نقل، زمان دریافت و تخلیه بار نیز حائز اهمیت است، مشتریان می توانند علاوه بر قیمت های اعلام شده، زمان های اعلام شده از سوی رانندگان یا سایر ناوگان های حمل و نقل را نیز مشاهده نموده و بهترین گزینه از نظر قیمت و زمان را به دلخواه خود انتخاب نمایند.

زینگ صرفا برگزارکننده مناقصه می باشد و کلیه مراحل قانونی از قبیل صدور بارنامه و بیمه نامه و ترخیص و... توسط رانندگان یا شرکت های حمل و نقل عضو زینگ که در مناقصه برنده شده اند، تهیه و تنظیم می شود.

خدمات زینگ در چند بخش کلی قابل توصیف است:

حمل و نقل زمینی داخل ایران
حمل و نقل زمینی (داخلی):

مناقصه در میان رانندگان و شرکت های باربری برگزار می گردد و هر راننده یا صاحب ناوگان، قیمت مورد نظر خود برای حمل بار را اعلام می نماید. صدور بارنامه و بیمه نامه با هماهنگی زینگ، از طریق باربری های همکار در شهرهای مختلف ایران صورت می پذیرد.


حمل و نقل بین المللی زمینی
حمل و نقل زمینی (بین المللی):

در این بخش، شرکت های کریر و فورواردر که عضو زینگ هستند، اعلام قیمت می نمایند و در صورت برنده شدن در مناقصه، راننده مناسب را تأمین می نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات حمل و نقل بین المللی اینجا کلیک کنید.


حمل دریایی، حمل هوایی، حمل ریلی
حمل و نقل دریایی، هوایی، ریلی:

جمع کثیری از شرکت های کریر (Carrier) و فورواردر (Forwarder) فعال در صنعت حمل و نقل، عضو زینگ هستند و به طور تخصصی در کشورهای منتخب خود اعلام قیمت می‌نمایند. دریافت قیمت همزمان از تعداد زیادی از خطوط مختلف کشتیرانی و هواپیمایی، امکان ویژه ای است که در جای دیگری به جز زینگ فراهم نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات حمل و نقل بین المللی اینجا کلیک کنید.


توضیحات تکمیلی در مورد حمل و نقل زمینی:

در حال حاضر رانندگان برای اطلاع از محل بارهای موجود، ساعات و روزهای زیادی را در پایانه های باربری از دست می دهند تا بتوانند از میان بارهای اعلام شده به شرکت های باربری، بار با قیمت مناسب و مقصد مناسب را پیدا کنند. اعلام بار در پایانه ها به صورت سنتی به وسیله نوشتن لیست بارها بر روی تخته و یا وساطت افراد موسوم به "ماشین گیر" صورت می گیرد و راننده ها از میان انبوه اطلاعات غیر مفید، می بایست بار مطلوب خود را پیدا نمایند.

اپلیکیشن زینگ، دسترسی رانندگان کامیون و تریلی به اطلاعات بارهای موجود در سراسر کشور را تسهیل می نماید و با برگزاری مناقصه به صورت آنلاین، برای مشتریان نیز کمترین قیمت موجود را تعیین می نماید.

در این اپلیکیشن، رانندگان نوع خودروی خود و همچنین شهرهای محل فعالیت خود را مشخص می نمایند. از سوی دیگر، شرکت ها و انبارها و متصدیان فعال در گمرک، برای یافتن کامیون و تریلی به صورت آنلاین، ویژگی های بار خود و همچنین آدرس در شهرهای مبدأ و مقصد را مشخص می نمایند. بدین ترتیب رانندگان می توانند فقط لیست بارهای مطلوب و مناسب خودروی خودشان را مشاهده کرده و از میان آنها برای مسیر رفت و برگشت خود، بار مناسب را انتخاب نمایند.

لازم به ذکر است که زینگ، فقط بستر اطلاعاتی حمل و نقل کشور را فراهم کرده است و دخالتی در پروسه حمل و نقل و سایر مراحل قانونی و سنتی حمل بار ندارد. روند اعلام بار و انجام مأموریت در زینگ بدین شرح است:

1- ثبت بار: مشتری به صورت آنلاین، اطلاعات بار، شامل نوع بار، وزن، ارزش بار، ابعاد بار، کامیون یا تریلی مناسب برای حمل و همچنین  اطلاعات فرستنده و تحویل گیرنده و روز بارگیری را ثبت می نماید.

2- اعلام بار از طرف زینگ:  تمام رانندگانی که نوع خودروی آنها و شهرهای محل فعالیتشان، برای بار مورد نظر مناسب باشد، اطلاعات بار را از طریق زینگ دریافت می نمایند.

3- برگرازی مناقصه بین رانندگان: هر راننده می تواند دستمزد مطلوب خود و همچنین زمان تقریبی رسیدن به محل بارگیری را اعلام نماید. سفارش دهنده از میان تمام پیشنهادهای دریافت شده، با توجه به قیمت و زمان اعلام شده، می تواند چند نفر از رانندگان را برای انجام مأموریت تأیید نماید.

4- تعیین برنده نهایی: هر کدام از رانندگان تعیین شده که زودتر نسبت به تأیید نهایی اقدام نمایند، برنده مناقصه می شود.

5- ارتباط راننده با سفارش دهنده: زینگ، اطلاعات تماس سفارش دهنده و راننده را به هر دو طرف اعلام می نماید و علاوه بر آن، اطلاعات تماس و آدرس یک شرکت باربری معتبر را به راننده اعلام می نماید تا برای دریافت بارنامه و بیمه نامه، به آن مراجعه نماید. زینگ هزینه های صدور بارنامه و بیمه نامه را به صورت اتوماتیک محاسبه کرده و به دستمزد راننده می افزاید. ارزش بارنامه برابر با مجموع دستمزد راننده و هزینه های صدور بارنامه و بیمه نامه است. راننده پس از دریافت بارنامه حاوی تمام مشخصات، به مشتری مراجعه می نماید و مشتری پس از مشاهده بارنامه و بیمه نامه رسمی، با اطمینان بار خود را به راننده تحویل می دهد.

6- رصد کردن وضعیت بار بر روی نقشه: سفارش دهندگان می توانند از زمان تحویل بار تا مقصد، محل کامیون یا تریلی را بر روی نقشه مشاهده نمایند و در صورت لزوم، با راننده تماس داشته و از اتمام موفقیت آمیز حمل و نقل، اطمینان حاصل نمایند.

زینگ با بیش از 2500 شرکت باربری در سراسر ایران، قرارداد همکاری دارد و تمام این شرکت ها فقط با دریافت هزینه های قانونی صدور بارنامه، اقدام به صدور بارنامه و بیمه نامه می نمایند و بنابراین کمیسیون های هنگفتی که مشتریان بعضا ناچار به پرداخت آن هستند نیز از پروسه حمل و نقل حذف می گردد.

هزینه های صدور بارنامه و بیمه نامه، در هنگام مناقصه به رانندگان اعلام می شود و راننده موظف به پرداختن این هزینه ها برای دریافت بارنامه است. اما این هزینه ها بر روی قیمت بارنامه افزوده می شود و در مبدأ یا مقصد، توسط سفارش دهنده به راننده بازگردانده می شود. بنابراین رانندگان دستمزد صافی خود را بنا به قیمت اعلام شده در هنگام مناقصه، عینا دریافت می نمایند.

رانندگان، پس از اتمام مأموریت و اطمینان از دریافت دستمزد، هزینه بسیار جزئی برای اطلاعات مفید دریافت شده از طریق زینگ، می پردازند که حتی این هزینه ناچیز نیز بر قیمت بارنامه افزوده شده و در واقع از دستمزد راننده چیزی کم نمی شود.

نظر شما
سیدصابرنوابی:
باعرض سلام وادب،خب من تازه بااین برنامه آشناشدن وپس از بررسی ومقایسه بادیگربرنامه های مشابه این برنامه روازهمه بهتروجامع تر دیدم البته ازنظرتئوری وبایددیدکه درعمل چقدرموفق میباشد،باتشکرازبرنامه خوبتون.
عزت اله امینی :
باسلام متقاضی کانتینریخجال دار22تنی جهت حمل سیب ازیاسوج به سرخس هستم لطفا اطلاع دهید
پاسخ زینگ:
لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

محمد علی اسداللهی:
یه سه تن ورق از نسیم شهر تهران میخواد حمل کنیم به بیرجند
پاسخ زینگ:
سلام
لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

مصطفی مرادی:
سلام آیا باسواری هم کالا بین شهری انجام میدهید؟؟
پاسخ زینگ:
سلام.
خیر

احمدنجار:
باسلام واحترام وتشکرازبرنامه خوبتون من کشتیرانی مستقردربندرچارک هستم چگونه می توانم خودروهای سنگین حامل باربه جزیره کیش راجذب کنم وبالندینگ کرافت به کیش ارسال نمایم
پاسخ زینگ:
سلام. لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

روح اله کوهگرد :
دارای تریلر با کمپرسی هستم
پاسخ زینگ:
سلام. لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

hosein shshin:
عالی
یاسرجعفری شیبیلویی:
من ازبندرامام خیلی راضی هستم خدابرکت بده به باربندرامام
حبيب مقدم :
با سلام … مي خواهيم عضو بارگيري شويم براي تريلي …هم اكنون تريلي در مشهد مي باشد اماده جهت بار گيري به مقصد به تبريز - اروميه - بازرگان
پاسخ زینگ:
سلام. لطفا برای ثبت سفارش یا حمل بار، اپلیکیشن زینگ را از اینجا دانلود نمایید.

الاق:
خوبه و الی
آزاد ازادی0915:
بار گیری خرما به کراچی میخواستم
حسن مرشدلو :
نیسان دارم برای ثبت نام اولیه زینک نیسان بنزین و گازی است حمل و نقل باد داشتین در خدمتم
کاشانی:
سلام جهت با رگیری وتخِلیه تعداد۲۵ عددشیشه میرال از طبقه پنجم به همکف
نادر شریفی:
دارای کامیونت یخچالدار حمل بار به ارمنستان
زاهد قربانی :
ثبت نام زینگ برا اثاث کشی کامیونت دارم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>