اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بطری کتابی

صادرات بطری کتابی: 
بطری کتابی 475 سی سی 22 گرم با سایز دهانه 28 میلیمتر و در گرم و وزن های مختلف از چه طریقی به کشور های عراق، افغانستان و سایر کشور های خارجی صادرات می شود.

بطری کتابی از سری بطری های پلاستیکی می باشد که معمولا در بازار از آن برای بسته بندی آب معدنی استفاده شده است، این نوع بطری های کتابی که قالب و شکلی شبیه به کتاب را دارند در حجم ها و وزن‌های مختلفی تولید می شود و از روش های مختلف به بازار عرضه خواهد شد.

انواع حجم بطری پت کتابی:

  • بطری کتابی 475 سی سی.
  • بطری کتابی 250 سی سی.
  • بطری کتابی 400 سی سی.

بطری های کتابی و سایر بطری های پلاستیکی اکثرا با مواد پت در کشور تولید می شود. این نوع بطری‌های کتابی حجم متفاوتی را برای تولید می برند به عنوان مثال برای بطری کتابی 475 سی سی به طور معمول 22 گرم مواد می برد.

این قابلیت برای برخی از شرکت های تولیدکننده وجود دارد که با توجه موجود بودن پریفرم وزن دلخواه مشتری بطری با وزن سفارشی مشتری تولید شود و به مشتری و خریدار تحویل داده شود.

معرفی بطری کتابی 475 سی سی 22 گرم:
بطری پلاستیکی کتابی 475 سی سی یا 500 سی سی با وزن 22 گرم با سایز دهانه 28 میلیمتر تولید خواهد شد و از طریق سایت های اینترنتی در این زمینه با مناسب ترین قیمت خرید و فروش می شود.

چگونگی صادرات انواع بطری کتابی:
خیلی از محصولات پلاستیکی ایرانی توانایی بالقوه ای را در عرصه صادرات به عراق و افغانستان و سایر کشور های خارجی دارد، در این مطلب قصد داریم درباره صادرات بطری کتابی به کشور های خارجی صحبت کنیم.

بطری کتابی همانطور که متوجه شدید به کشور های عراق و گرجستان صادرات می شود که این از روش‌های بازاریابی جهانی در ایران با روش حمل FOB به کشور های مختلف نظیر عراق و سایر کشور های خارجی صادرات خواهد شد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>