اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارتیشن

در چه محل هایی می توان از پارتیشن چوبی استفاده کرد؟

  • استفاده از پارتیشن چوبی در سالن پذیرایی

از پارتیشن های چوبی در سالن پذیرایی می توان به منظور جداسازی فضای نشیمن از پذیرایی، استفاده نمود. همچنین در صورت قرار دادن میز ناهارخوری در سالن، بهترین کار استفاده از پارتیشن می باشد تا این قسمت را از سایر قسمت های سالن جدا کند.

  • استفاده از پارتیشن چوبی در اتاق خواب

با استفاده از پارتیشن چوبی می توان فضای اتاق خواب را به دو قسمت تقسیم نمود. این ایده در اتاق خواب هایی که دارای حمام می باشد، بسیار مناسب است. همچنین می توانید با استفاده از پارتیشن چوبی در اتاق خواب، قسمتی را به محل کار یا مطالعه تبدیل نمایید.

  • استفاده از پارتیشن چوبی در آشپزخانه

در آشپزخانه می توان به منظور جدا کردن میز ناهارخوری از سایر قسمت ها، از پارتیشن چوبی استفاده نمود. دقت کنید پارتیشنی که انتخاب می کنید منجر به ایجاد فضای کور یا تاریک در آشپزخانه نشود. بهترین نوع پارتیشن برای این قسمت، پارتیشن شلف دار می باشد، زیرا می توانید وسایل آشپزخانه را بر روی آن قرار دهید.

پارتیشن

  • استفاده از پارتیشن چوبی در محیط اداری

از مهم ترین و پرکاربردترین موارد استفاده از پارتیشن های چوبی، اداره ها و شرکت ها می باشند. به راحتی با استفاده از پارتیشن چوبی می توانید فضای محل کار را سامان داده و برای هر یک از پرسنل، محیطی جداگانه ایجاد کنید. این کار باعث آرامش بیشتر کارمندان و حفظ فضای شخصی نیز می شود.

  • استفاده از پارتیشن چوبی در محیط های تجاری و مراکز خرید

در فروشگاه ها و مراکز خرید می توان از پارتیشن بندی به منظور جداسازی قسمت های مختلف استفاده نمود. به طور مثال، فروشگاهی به فروش لباس های مردانه، زنانه و بچگانه مشغول است. از پارتیشن چوبی می توان برای جدا کردن هرکدام از این قسمت ها استفاده نمود. این کار باعث می شود تا مشتریان به راحتی کالای موردنظر خود را بیابند و دچار سردرگمی و اتلاف وقت نشوند.

نصب پارتیشن چوبی

  • در ابتدا باید فضای موردنظر را اندازه گیری نمایید و مطابق با فضا، پارتیشن را تهیه کنید. دقت کنید که پارتیشن شما پیش ساخته است یا در محل مونتاژ می شود.
  • پس از آن، ابزار و تجهیزات لازم شامل پیچ گوشتی، آچار معمولی، پیچ و مهره، آچار آلن و دریل را جهت نصب، آماده نمایید.
  • حال، صفحات پارتیشن را در محل مورد نظر تنظیم نمایید و با توجه به مدل و طرح پارتیشن، آن را به زمین، دیوار یا سقف متصل نمایید. این کار را با کمک یک یا دو نفر دیگر انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>