اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارتیشن

مراحل پارتیشن بندی محیط اداری

  • بازدید اولیه

اولین مرحله، بازدید از محل مورد نظر و اندازه گیری متراژ فضا می باشد. در این مرحله کارفرما نیاز های خود را درخصوص فضا های مورد نیاز، تعداد پرسنل و نوع چینش آنها مطرح می نماید. در قسمت برداشت اولیه، کارشناسان قسمت هایی همچون ورودی ها، پنجره ها، اوکابه پنجره ها، طرح و جنس سقف، سرمایش و گرمایش، هوا سازها و در آخر مسیر های حمل قطعات پارتیشن ها به محل نصب را مورد بررسی قرار می دهند.

  • طراحی

در این مرحله پس از ترسیم پلان فضا های مورد نظر، با در نظر گرفتن تمامی نیاز های اعلام شده توسط کارفرما، پارتیشن بندی فضا به صورت دو بعدی توسط طراحان مجموعه پارتیشن ساز مورد بررسی قرار می گیرد.

از مهم ترین نکات مورد نظر در این مرحله تحلیل مسیر های رفت و آمد، ابعاد راهرو ها برای دسترسی کاربران و کاربری منطقی اتاق ها براساس نیاز پرسنل می باشد. در برخی از موارد که به دلیل عدم امکان اجرای خواسته های کارفرما در فضاهای موجود طراحی دچار نقص می گردد، طراحان اقدام به ترسیم نقشه هایی به صورت پیشنهادی با بالاترین استفاده بهینه از فضاهای موجود می نمایند و به صورت کامل در اختیار کارفرما قرار می دهند.

  • تایید طراحی و تعیین رنگ

در این مرحله پس از بررسی کامل طرح ها توسط کارفرما و تعیین طرح نهایی که در آن متراژ نهایی و تعداد درب ها به صورت کامل مشخص شده، برآورد قیمت به کارفرما اعلام می گردد. تعیین رنگ ام دی اف نیز در این مرحله صورت می گیرد.

  • چک کردن سایز نهایی

این مرحله به منظور کنترل برای تطابق اندازه های موجود در نقشه ها با فضای موردنظر جهت اجرای پارتیشن اداری انجام می گیرد. قطر دیوارها، ابعاد داکت های برق و جنس سقف ها برای اتصال پارتیشن از نکات مهمی است که می بایست هنگام چک کردن سایز به دقت بررسی گردد. برای بالا بردن دقت در اجرای پارتیشن بندی، کلیه جزئیات موجود در نقشه ها بر روی زمین ترسیم می گردد تا کامل ترین و با کیفیت ترین پارتیشن در دستورکار بخش اجرایی این مجموعه قرار گیرد.

  • ساخت پارتیشن های اداری

مجموعه پارتیشن ساز با بهره گیری از دستگاه های روز دنیا و با سرعت بالا، اقدام به ساخت پارتیشن های اداری می نمایند. پس از برش و آماده سازی، قطعات مختلف از جمله ام دی اف ها، پرده ها و شیشه ها بسته بندی شده و برای حمل آماده می گردد.

  • نصب

نصب به عنوان آخرین مرحله در اجرای پارتیشن بندی یک فضای اداری محسوب می گردد که از مهم ترین و دشوارترین قسمت های پارتیشن بندی اداری می باشد و باید با دقت و ظرافت تمام انجام پذیرد تا سازه ای ایده آل و جذاب به وجود آید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>