اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارتیشن

انواع پارتیشن اداری از نظر جنس

  • پارتیشن MDF

این پارتیشن چوبی از ام دی اف ساخته می شود، به نحوی که نمای ظاهری و حتی فریم بندی آن نیز از این ماده می باشد. MDF به دلیل داشتن سطح صاف، قابلیت روکش کاری و رنگ آمیزی دارد و در برابر تغییر شکل و خمیدگی مقاوم است. پارتیشن ام دی اف در برابر رطوبت و خوردگی استحکام بالایی دارد و نوعی عایق صوتی در محیط اداری محسوب می شود که از انتقال صدا به بخش های مجاور جلوگیری می کند.

  • پارتیشن شیشه و MDF

در این مدل از MDF به عنوان فریم و اسکلت بندی پارتیشن استفاده می شود و شیشه برای پر کردن قاب آن به کار می رود. این پارتیشن به وفور در فضاهای اداری به کار می رود و این امکان را برای کارمندان فراهم می کند که به محیط بیرون از حریم خصوصی خود نیز مشرف باشند.

  • پارتیشن ام دی اف با پروفیل آلومینیومی

آلومینیوم فلزی بسیار سبک در عین حال مقاوم است که استفاده از آن در پارتیشن بندی نمایی زیبا ایجاد می کند. اصولا از آلومینیوم برای فریم بندی قاب پارتیشن ها استفاده می شود، ام دی اف نیز برای پر کردن قاب به کار می رود. این پارتیشن قابلیت تغییر پذیری و جا به جایی را نیز دارد.

  • پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی

در این پارتیشن بندی از آلومینیوم برای فریم بندی و از شیشه به عنوان پر کننده سطح استفاده می شود. این مدل از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و از شیشه های تک جداره، دو جداره و منحنی به صورت مات یا شفاف در اجرای آن استفاده می شود. پارتیشن اداری شیشه ای این امکان را فراهم می کند که با صرف هزینه ای ناچیز بهترین استفاده از محیط کار صورت گیرد. این جداکننده قابلیت عبور نور را دارد و نوعی عایق صوتی برای جلوگیری از انتقال سر و صدا نیز محسوب می شود. پارتیشن شیشه ای راش دکور یکی از محصولاتی است که می توانید از کیفیت آن مطمئن باشید.

انواع پارتیشن اداری از نظر تعداد جداره 

  • پارتیشن اداری تک جداره

پارتیشن های تک جداره به صورت قاب هایی یک تکه با حالت ایستاده اند. وزن آن ها سبک بوده و به راحتی می توان آنها را جا به جا نمود. پارتیشن تک جداره ظاهری ساده دارد و تنوع در آن نسبت به مدل های دو جداره کمتر است. معمولا در این نوع پارتیشن استفاده از یراق آلات اضافی مانند پرده کرکره مرسوم نمی باشد. لازم به ذکر است که قیمت آن نسبت به پارتیشن های دو جداره ارزان تر است.

  • پارتیشن اداری دو جداره

در پارتیشن های دو جداره برای نگه داشتن پنل ها از ستون استفاده نمی شود زیرا آن ها به اندازه کافی مقاوم بوده و استحام آنها باعث می شود بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار گیرند. در این مدل می توان از پرده کرکره در فضای مابین شیشه ها استفاده نمود.

یکی از مزیت های پارتیشن دو جداره عبور کابل های شبکه و سیستم در قسمت های مابین پنل هاست. به طور تقریبی مدل های دو جداره دو برابر مدل های تک جداره هزینه در بر خواهند داشت ولی آنچه در مدل های دو جداره قابل توجه است تنوع بیشتر در محصولات و زیبایی در مدل هایی است که تا سقف امتداد دارند. پارتیشن های دو جداره وظیفه عایق صوتی را بر بهتر عهده دارند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>