اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پارتیشن

انواع پارتیشن بندی

  • پارتیشن شیشه ای آفیس

این نوع پارتیشن بندی با استفاده از شیشه در مکان های مختلف قابل اجرا می باشد. پارتیشن های شیشه ای را می توان به راحتی با یک دستمال مرطوب و شیشه شور تمیز نمود. هزینه جداکننده های شیشه ای نسبت به دیوار ثابت بسیار پایین است، زیرا در نصب آن نیازی به اعمال تغییرات ساختاری نیست.

این نوع پارتیشن بندی قابلیت عبور نور و تامین روشنایی محیط را دارد. با استفاده از این نوع پارتیشن ها می توان در هزینه مصرف انرژی الکتریکی در شب صرفه جویی نمود. این المان دارای تنوع رنگ و جنس می باشند و در انواع شیشه ساده، مات، رنگی و سکوریت و دوجداره طراحی می شوند.

اگر پارتیشن شیشه ای از نوع شیشه مرغوب و یا دو جداره باشد، به عنوان نوعی عایق صوتی عمل می کند و از انتقال سر و صدا به محیط اطراف جلوگیری می نماید. سرعت اجرای این محصول بسیار بالاست و نصب آن به راحتی انجام می شود.

  • پارتیشن MDF

در ساخت این نوع پارتیشن بندی از چوب MDF استفاده می شود. ام دی اف جزء فرآورده های چوبی محسوب می شود و به صورت تخته فیبرهایی با روکش های متنوع تولید می شود.

از مزایای پارتیشن بندی با جنس MDF می توان به مواردی اشاره کرد از جمله این که قیمت ام دی اف در مقایسه با چوب طبیعی بسیار پایین تر است، همچنین پارتیشن MDF در برابر پوسیدگی، سایش و قارچ از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

این المان نوعی عایق صوتی محسوب می شود که از انتقال سر و صدا جلوگیری می کند و علاوه بر آن چگالی چوب ام دی اف در سراسر آن یکسان می باشد، بنابراین از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.

پارتیشن

  • پارتیشن چوبی

در ساخت پارتیشن چوبی از چوب استفاده می شود. باید توجه داشته باشید که از این مدل پارتیشن در محیط هایی که رطوبت وجود دارد، استفاده نکنید، چرا که باعث آسیب رسیدن به چوب می شود. پارتیشن چوبی نمونه ای از بهترین انواع پارتیشن خانگی می باشد. از این پارتیشن می توان در اتاق نشیمن استفاده کرد.

  • پارتیشن PVC

پی وی سی یا ونیل نوعی پلاستیک سخت است که توسط روان کننده ها انعطاف پذیر می شود. این ماده بسیار سبک بوده و در ساخت پارتیشن برای تفکیک سازی فضا کاربرد دارد. از مزایای PVC می توان به مواردی چون قیمت مناسب آن، مقاومت در برابر رطوبت، نگهداری و نظافت آسان، رنگ و طرح های متنوع و عایق بودن آن اشاره کرد.

پارتیشن

  • پارتیشن دکوراتیو

استفاده از پارتیشن های دکوراتیو در جهت تقسیم بندی فضای داخلی صورت می گیرد. استفاده از پارتیشن های دکوراتیو نه تنها از لحاظ زیبایی شناسی، بلکه از جهت کاربردی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار دارد.

  • پارتیشن فلزی

فلز به راحتی خم نمی شود، از استحکام و مقاومت بالایی در برابر فشار، ضربه و وزن اشیاء سنگین برخوردار است، در عین حال در درجه حرارت های بالا انعطاف پذیری خوبی دارد و می توان طرح های هندسی و پیچ و خم های مختلفی طبق سلیقه ایجاد کرد.

  • پارتیشن پرده ای

پرده های نخی یا پلاستیکی، ساده ترین، آسان ترین و بصرفه ترین وسیله برای تقسیم کردن فضا هستند، علاوه بر این به راحتی شسته می شوند. ویژگی خوب پرده ها این است که با بسته شدن آن ها، حریم شخصی به وجود می آید و با باز کردن آن ها، فضای منزل مجددا بزرگ و باز جلوه می کند.

پارتیشن

  • پارتیشن بندی با گیاهان

دیواره های گیاهی جزو بهترین انواع پارتیشن های جدا کننده هستند. این نوع پارتیشن علاوه بر زیبایی، هوا را تمیز نگه می دارد و از آلودگی صوتی محیط کم می کند.

  • پارتیشن چرخشی

این جداکننده ها قابلیت این را دارند که بر روی محور خود بچرخند و باعث ایجاد سایه روشن شوند.

  • پارتیشن سفالی

ضخامت این نوع دیوار بین 6 تا 15 سانتی متر متغیر است. بلوک های مورد استفاده، ممکن است توخالی یا توپر باشند. از نوع توخالی معمولاً برای پارتیشن های سبک استفاده می شود. از ویژگی های آن می توان به عایق حرارتی و صوتی بودن و همچنین مقاومت در برابر آتش اشاره کرد.

پارتیشن

  • پارتیشن معلق

پارتیشن های معلق، از متریال های سبک ساخته شده و معمولا قابل جا به جا شدن، جمع شدن و یا باز شدن هستند. این پارتیشن ها به سقف نصب می شوند و به راحتی می توان زیر آنها را تمیز کرد.

  • پارتیشن ریلی

پارتیشن های ریلی به شما این فرصت را می دهند که فضایی چند منظوره داشته باشید. نصب و اجرای آن ها تقریبا شبیه به نصب درهای کشویی است، شما می توانید آنها را در هر قسمت از خانه و بر روی یک ریل نصب کنید تا هر زمان که نیاز بود بتوان آنها را جمع و فضا را بزرگ کرد.

پارتیشن

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>