اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

مصالح کامپوزیتی

Alucobond به عنوان مصالحی مورد کاربرد در نما تولید شده است که ماهیتی پایدار و در عین حال انعطاف پذیر دارد. این مصالح برای طراحان و معماران فرصت های نا محدودی فراهم می کند تا به طراحی خلاقانه، نوآورانه و فردی دست یابند.این محصول از سال 1969 مورد بهره بری قرار دارد و در نتیجه آزمایش ISO9705 به گروه یک تعلق گرفته است.

این مصالح همچنین دارنده رتبه کلاس B نیز می باشد و تحت آزمایش EN13501.1 در کشور های اروپایی به عنوان مصالحی که قابل احتراق نیست و یا قابلیت احتراق بسیار کمی دارد، شناخته می شود. سطح تمام شده و صافی بی نظیر، طیف وسیع رنگی، فرم پذیری و مقاومت در برابر آب و هوا به طراحان امکان آزادی عمل در خلاقیت را می دهد.

این محصول اصلی ترین و شناخته شده ترین مصالح کامپوزیت آلومینیومی جهان است که با ضخامت های مختلف در هسته تولید می شود. در کارخانه ساخت این محصول یک پوشش فلوئوروپلیمری به عنوان پوشش رنگ بیرونی آن قرار دارد که به طور جهانی به عنوان برترین پوشش معمارانه موجود به عنوان پوششی مقاوم در برابر شرایط جوی و پیرامونی شناخته می شود.استفاده از این محصول حتی در پیچیده ترین شرایط، مقرون به صرفهاست و نصب بسیار آسان دارد.

ساختار:

یک مصالح کامپوزیتی آلومینیومی است که شامل دو ورق پوششی آلومینیومی بوده و یک مصالح مرکزی از جنس مواد معدنی بوده م معمولا جنس این هسته از پلی اتیلن است.

  • هسته پر شده از مواد معدنی
  • دو لایه آلومینیوم غیر قابل احتراق 0.5 میلیمتری

موارد استفاده

  • روکش های نما،  
  • لبه های سقف،
  • سایبان ها
  • و چفت و بست ها است.
  • همچنین در فضاهای داخلی و خارجی کاربری دارد که به عنوان نشانه های معتبر ساخت و ساز شهری مدرن محسوب می شوند.

ساختمان های کوتاه و بلند مرتبه

با استفاده از این محصول چه درایجاد پوشش جدید برای ساختمان یا نوسازی ساختمان ها قدیمی، شکی نیست که جاذبه طولانی مدت یک ساختمان با نمای معاصر، استحکام بی نظیر آن و انعطاف پذیری در هنگام کاربری، این محصول را به یک انتخاب عالی تبدیل می کند.

این به معنی ایجاد یک اثر شاخص و قابل توجه در هر مکان فارغ از عوامل و چالش های محیطی است که تنوع و انعطاف پذیری را نیز به ارمغان می آورد.ساختمان های کوچک تر، جدید یا قدیمی، تجاری یا مسکونی، به طور مساوی از مزایای این محصول بهره می برند، محصولی که کاربرد آن در یک ساختمان "امروز و برای آینده" شعار آن خواهد بود.

ساختمان های عمومی و بهداشتی

ادارات دولتی و مراکز مدنی خواستار یک راه حل بسیار کاربردی و در عین حال جذاب برای ساختمان خود به عنوان پوشش داخلی و خارجی هستند.بازه گسترده ای از رنگ ها، شکل ها و جزئیات بافت در این محصول اجازه می دهد تا نیاز برای پایان دادن به سطحی مدرن و کارآمد پاسخ داده شود که جذابیت کلی محیط شهری پویا را افزایش می دهد.

کاربری مسکونی

استفاده از این محصول به عنوان اجرای نمای برتر برای معماری تجاری آغاز شد. اگر چه معماران به سرعت دریافتند می توانند از این مصالح در یک طرح مسکونی استفاده کنند و در نتیجه تغییرات شگفت انگیز زیبایی شناسی معاصر را با طراحی مسکونی آغاز کردند. این مصالح با ایجاد دامنه طراحی بی پایان و طیف گسترده ای از رنگ ها، معماران را قادر می سازد هر پروژه مسکونی را به پروژه ای مدرن مبدل کند.با ایجاد آن معماران قادرند که نماهای منحصر بفردی ایجاد کنند که قادر است هر پروژه مسکونی را به پروژه ای مدرن مبدل کند.

فضاهای درونی

همچنین این محصول را می توان در معماری فضاهای درونی، فضاهای ضیافتی، تجاری، شرکت ها و فضاهای سرگرمی یعنی جاهایی که نیازمند بنایی با فرم یکپارچه می باشد کاربرد دارد.

بازسازی مدرن

به معنی به روز رسانی سریع از نمای ساختمان با تغییر ساختمانهای کهنه، قدیمی، و نیازمند بازسازی و تبدیل آن به یک ساختار معاصر با ظاهری جذاب و مدرن است. این مصالح انتخابی رایج توسط صاحبان مسکن هاست تا به تجدید بازسازی خانه خود بپردازند.

پس از سال های متداول استفاده از ساختمان و اثرات رو به رشد محیط پیرامون بر روی نمای بسیاری از ساختمان های موجود شامل لکه های بتنی، آجر ها ترک خورده، رنگ از بین رفته و دیگر مشکلات وابسته به رنگ ایجاد می شود. ناگزیر، این تأثیر منفی بر زیبایی شناسی و ارزش بازار دارد. لذا این مصالح در حل این مشکل بسیار کاربری عمل می کند.

نحوه نصب
سه شیوه اتصال بر روی نما وجود دارد:

  •  مهر و موم مرطوب رفت و برگشتی.
  • مهر و موم خشک رفت و برگشتی.
  • رین اسکرین.

هر یک از این روش ها در صورتی که مهندسی شده باشند بسیار خوب عمل می کنند و بسته به شرایط موجود ممکن است هر یک بهتر از دیگری عمل کند. بسته به بودجه، زیبایی شناسی، شرایط نگهداری و از همه مهم تر اینکه چگونه مصالح با کلیت اجزای دیوار ترکیب می شود، طراح می تواند یکی از این روش ها را انتخاب کند.

به جهت جلوگیری از تفاوت انعکاسی ممکن توصیه می شود که پنل ها در جهت مشابه نصب شوند. در صورت سهل انکاری در این مورد تغییر رنگ بین پنل ها ممکن است رخ رهد. به جهت جلوگیری از چسبیدن چسب به سطح پنل در اثر پرتو های UV پیشنهاد می شود که فویل محافظت کننده از پنل را در اسرع وقت پس از نصب از سطح پنل جدا نمود.فویل های محافظتی و سطح پنل با استفاده از جوهر نبایستی مارکدار شوند چرا که سطح لاکری پنل می تواند دچار آسیب شود.

هنگام نصب حد اقل فاصله ای بین پنل ها به جهت انبساط باید در نظر گرفت.به هنگام تثبیت پنل با پیچ و پرچ قطر بزرگ ترین سوراخ را باید در نظر گرفت.سوراخ در پانل و در زیر ساختار باید به طور مرکزی حفاری شود.فاصله بین پنل و سر ریوت باید 0.3 میلیمتر باشد. مراقب باشید پیچ را بیش از اندازه روی پنل سفت نکنید.

انبار کردن پنل ها:

  • پنل ها باید در برابر بارندگی و رطوبت محافظت شوند.
  • تنها پالت های با اندازه مشابه می توانند روی یکدیگر انباشته شوند و حد اکثر 6 پالت روی یکدیگر قرار گیرند.
  • بیش از 6 ماه ذخیره سازی صورت نگیرد. چرا که زدودن روکش فویلی محافظ ممکن است دشوار شود.
  • هنگام انبار کردن پالت ها چیزی بین آنها نبایستی قرار داد. این کار باعث می شود پنل ها دچار آسیب شوند.
  • این پنل ها به طور کامل قابل بازیافت هستند. یعنی هم پوشش آلومینیومی و هم هسته را می توان مجددا مورد استفاده قرار داد.ط
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>