اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پکیج یا heating package دستگاهی است که به طور همزمان آب گرم مصرفی و آب گرم شوفاژ را برای واحدهای مسکونی در آپارتمان ها تامین می کند. پکیج ها از نظر نحوه قرار گرفتن در دو نوع دیواری و زمینی وجود دارند که می توان آن ها را به جای کابینت، بر روی دیوار یا روی زمین نصب نمود. پکیج ها راندمان بالا و انرژی زیادی دارند و سوخت کمتری را نسبت به موتورخانه های مرکزی مصرف می کنند.

package

استفاده از پکیج سبب حذف لوله کشی های وسیع می شود و هر کدام از واحدها را در ساختمان از لحاظ تامین گرمایش و آب گرم مصرفی مستقل می کند. با این مقدمه، در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر در مورد جزئیات این محصول می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

انواع پکیج از لحاظ نوع سوخت مصرفی

  • پکیج گازسوز

پکیج های گازسوز هم به صورت دیواری و هم به صورت زمینی موجود می باشند و عملکردشان بدون سروصدا می باشد. پکیج های گازی به چهار دسته تک مبدل فن دار، دو مبدل فن دار، دو مبدل بدون فن و تک مبدل بدون فن تقسیم می شوند.

  • پکیج گازوئیل سوز

پکیج های گازوئیل سوز به صورت زمینی و در موتورخانه یا انباری های خارج از واحد مسکونی نصب و تعبیه می شوند. همچنین از این نوع پکیج در ویلاها و ساختمان های حیاط دار نیز استفاده می شود.

  • پکیج دوگانه سوز

این نوع پکیج نیز همانند پکیج گازوئیل سوز به صورت زمینی و در موتورخانه ها نصب می شود. جنس پکیج دوگانه سوز چدنی می باشد که سبب می شود در برابر اکسید شدن، عوامل شیمیایی و محیطی و احتراق مقاوم باشد.

این نوع پکیج از نوع فن دار و بدون مشعل می باشد که محفظه احتراق بسته ای دارد و دارای منبع کویل دار 160 لیتری می باشد. پکیج دوگانه سوز معمولا در ویلاها، آپارتمان ها، کارگاه ها و مهدکودک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

  • پکیج برقی

پکیج های برقی هم به صورت دیواری و هم به صورت زمینی قابل نصب می باشند و عملکردی آرام و بدون صدا دارند. این پکیج ها به جای سوخت های فسیلی مانند گاز، بسته به ظرفیت دستگاه از برق تک فاز یا سه فاز استفاده می کنند. نصب پکیج برقی بسیار راحت بوده و می توان در میان کابینت ها آن را تعبیه نمود. همچنین این دستگاه مصرف پایین و راندمان بالایی داشته و زیبایی را برای محیط به ارمغان می آورد.

package

کلام پایانی
امیدواریم این نوشته توانسته باشد اطلاعات مورد نیاز شما کاربران گرامی را در مورد پکیج و انواع آن ارائه داده باشد. نکات مهم در هنگام نصب این محصول و راهنمای خرید آن را به دقت مطالعه کنید و متناسب با محل زندگی یا کار خود، پکیج مناسب را خریداری نمایید. نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد این مطلب با ما در میان بگذارید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>