اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

package

برندهای معتبر پکیج های دیواری و زمینی
پکیج ایران رادیاتور، پکیج دیواری آریستون، پکیج دیواری بوش، پکیج دیواری گلدیران، پکیج دیواری بوتان، پکیج دیواری فرولی، پکیج دیواری ایساتیس، پکیج دیواری لورچ، پکیج زمینی ایرفو، پکیج دیواری تاچی، پکیج دیواری و زمینی رادیانت، پکیج دیواری وایلانت و پکیج زمینی شوفاژکار از جمله برندهای متعبر در داخل ایران محسوب می شوند.

  • پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور انواع پکیج های گازی، دیواری و زمینی را با قیمت های مناسب به بازار عرضه می کند. این پکیج ها همچنین در انواع فن دار، بدون فن، تک مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال و در ظرفیت های 21000 تا 36000 موجود می باشند. مدل های ECO، K، ES، E، M، L، LR جزو پکیج های دو مبدل هستند و سری مدل های BM جز مدل های تک مبدل ایران رادیاتور بشمار می آیند که هرکدام براساس ظرفیت، راندمان سوخت مصرفی و فشار آب دارای کارایی متفاوت می باشند.

پکیج های ایران رادیاتور می توانند آب گرم را به صورت لحظه ای و با فشار زیاد در اختیار افراد قرار دهند. این پکیج حتی برای ساختمان های کوچک نیز مناسب می باشد و سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. همچنین نصب این محصول توسط خدمات پس از فروش ایران رادیاتور انجام می گیرد و در سراسر ایران رایگان می باشد.

  • پکیج بوتان

پکیج های بوتان دارای سیستم عیب یابی و دو مبدل حرارتی می باشند. این برند خدماتی مانند نصب رایگان، خدمات پس از فروش، گارانتی و تحویل سریع را به مشتریان خود ارائه می دهد و از جمله برندهای معروف و معتبر در داخل کشور محسوب می شود. از جدیدترین و پرفروش ترین پکیج های بوتان می توان به مدل های Perla Pro 24RSi، Parma24RSi، Bita 22 Rsi، Perla Pro 28RSi، Bita 24Rsi اشاره کرد.

  • پکیج لورچ

پکیج لورچ برای ساختمان هایی که فضای کمی دارند، بسیار مناسب می باشد. پکیج لورچ فضای کمی را اشغال می کند و از لحاظ ایمنی در سطح بالایی قرار دارد. همچنین این پکیج دارای بازدهی بالا و مصرف بهینه سوخت می باشد.

این ویژگی سبب شده تا پکیج لورچ وسیله ای سازگار با محیط زیست محسوب شود. طراحان این نوع پکیج از دودکش های مخصوص دوجداره در ساخت این محصول استفاده کرده اند که علاوه بر تخلیه دود، هوای تازه را نیز برای عملکرد مطلوب دستگاه فراهم می آورد.

package

مراکز و فروشگاه های خرید پکیج
مراکز بسیار زیادی برای خرید پکیج در سرتاسر ایران وجود دارد. ما در این بخش قصد داریم تعدادی از خیابان های مهم که این فروشگاه ها در آن قرار دارند را در شهرهای اصفهان و تهران مورد بررسی قرار دهیم.

  • تهران

در تهران برای خرید این محصول می توانید به خیابان طالقانی بعد از مفتح خیابان ملک الشعرا بهار، خیابان اسلام پناه، خیابان قزوین خیابان مرادی خیابان اسکندری، قدس خیابان شهیدان باقری و خیابان مقدس اردبیلی، مراجعه فرمایید.

  • اصفهان

همچنین در اصفهان نیز می توانید برای خرید انواع پکیج به خیابان هشت بهشت غربی، خیابان نظر غربی، خیابان شیخ صدوق، خیابان مشیر کوچه یخچال و خیابان پروین خیابان شیخ طوسی، مراجعه فرمایید.

package

معتبرترین برندهای پکیج در ایران
بوتان، ایران رادیاتور، لورچ، فرولی، ایساتیس، ایرفو، تاچی، رادیانت، وایلانت، شوفاژکار و بوش

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>