اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نصب و راه اندازی سیستم های گرمایشی در ساختمان های مختلف امری بسیار ضروری است. سیستم حرارت مرکزی یکی از سیستم های گرمایشی است که گرما را از موتورخانه یا پکیج به رادیاتور فرستاده و فضا را گرم می کند. رادیاتورها به عنوان توزیع کننده حرارت در انواع مختلف تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

رادیاتور شیشه ای از جمله رادیاتورهایی است که نه تنها نقش مهمی در تامین گرمایش ساختمان ایفا می کند بلکه به عنوان نوعی رادیاتور دکوراتیو نیز استفاده می شود. بر روی شیشه این رادیاتورها می توان به صورت سفارشی تصویر دلخواه را حک کرد و از زیبایی آن لذت برد.

رادیاتور شیشه ای

رادیاتور دکوراتیو در دکوراسیون داخلی
با پیشرفت علم و تکنولوژی نوع جدیدی از رادیاتورها پا به عرصه دکوراسیون داخلی ساختمان گذاشتند که به دلیل ظاهر متفاوت و کارایی بالا نسبت به سایر رادیاتورهای ساده قدیمی پر طرفدارتر هستند. اکثر طراحان دکوراسیون داخلی سعی می کنند سیستم های گرمایشی را به دلیل اندازه بزرگ و ظاهر نامتناسب در جایی خارج از دید در ساختمان تعبیه کنند.

در معماری سنتی اکثر رادیاتورها در زیر پنجره نصب می شدند که این خود باعث هدر رفت انرژی گرمایی می شد اما معماری مدرن امروزی سعی در بهینه سازی انرژی با استفاده از رادیاتورهای زیبا در سایزهای ایده آل دارد.

مزایای رادیاتور شیشه ای
رادیاتورهای شیشه ای جزء جدیدترین مدل های رادیاتور هستند که انعطاف پذیری بالایی در طرح, رنگ و زیبایی دارند. این رادیاتورها این قابلیت را برای مشتریان فراهم می کنند که طبق سلیقه خود طرح و اسلاید مورد نظر را انتخاب کنند. سیستم های گرمایشی مانند بخاری, انواع شومینه و رادیاتورهای معمولی را باید در جاهای معینی از خانه نصب و جاسازی نمود اما رادیاتورهای شیشه ای این امکان را فراهم می کنند که این سیستم را در هر جایی که مناسب با نمای داخلی است بتوان تعبیه کرد.

رادیاتور شیشه ای

قیمت رادیاتور شیشه ای
رادیاتور شیشه ای از جمله رادیاتورهایی است که برخلاف سایر سیستم های گرمایشی نیازی به نگهداری و مراقبت ندارند، زیرا فاقد اجزای متحرک است، در نتیجه هزینه گزاف صرف نگهداری و یا سرویس کردن آن نمی شود. قیمت رادیاتور شیشه ای به نسبت نصب و راه اندازی سیستم گرمایش از کف پایین تر است. این رادیاتورها بسیار کارآمد هستند و به میزان قابل توجه در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند، به همین دلیل خرید رادیاتور دکوراتیو در طولانی مدت از نظر اقتصادی مقرون بصرفه خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>