اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

عملکرد رادیاتور شیشه ای
در ساخت رادیاتور شیشه ای یا رادیاتور تزئینی از شیشه سکوریت سخت شده با ضخامت 13 میلی متر استفاده می شود که درون بافت آن یک المنت شیشه ای تعبیه شده است. به محض روشن شدن المنت, کل شیشه گرم می شود و گرمای حاصل به فضای بیرون منتقل می گردد. هوای گرم شده توسط رادیاتورهای شیشه ای به دلیل چگالی پایین به سمت بالا میرود و هوای سرد در پایین قرار می گیرد. رادیاتور این هوای سرد را نیز گرم می کند و به بالا می فرستد, بنابراین این جا به جایی هوایی باعث گرم شدن کل فضای مورد نظر می شود.

رادیاتور شیشه ای

تفاوت رادیاتورهای شیشه ای با رادیاتورهای معمولی
تفاوت اصلی رادیاتورهای شیشه ای با رادیاتورهای معمولی در استفاده از سیستم های لوله کشی است. به دلیل عدم استفاده از سیستم لوله کشی در نصب رادیاتورهای شیشه ای هیچ اتلاف انرژی از طریق لوله ها صورت نمی گیرد. طرز کار این رادیاتورها به گونه ای است که به محض روشن کردن آنها تمام گرمای تولید شده به خانه منتقل شده و انرژی اضافی هدر نمی رود. در واقع رادیاتورهای شیشه ای بازده ای صد در صد دارند.

نگهداری و مراقبت از رادیاتور شیشه ای
در ساخت رادیاتورهای شیشه ای هیچ نوع تجهیزات جانبی که نیاز به مراقبت و تعمیر داشته باشد, به کار نمیرود. برخلاف سایر سیستم های گرمایشی که پس از چند ماه نیازمند سرویس کردن می باشند, رادیاتورهای شیشه ای به مراقبت و نگهداری نیاز ندارند و هزینه ای صرف نگهداری از آنها نمی شود.

رادیاتور شیشه ای


مکان نصب رادیاتور شیشه ای
هیچ محدودیت مکانی برای نصب رادیاتورهای شیشه ای وجود ندارد و ریموت کنترلی که همراه این رادیاتورهاست آسایش و راحتی را برای ساکنین منازل فراهم می کند. بعضی از این سیستم های گرمایشی ریموت کنترل دارند و برخی دیگر با دو شاخ به پریز برق وصل می شوند. رادیاتورهایی که قابلیت کنترل دما را دارند توسط یک ریموت کنترل می توان دمای آنها را تنظیم کرد اما نمونه های غیر قابل کنترل مانند رادیاتورهای معمولی عمل کرده و فقط یک دکمه روشن و خاموش کردن دارند. دمای این رادیاتورها در کارخانه روی یک درجه مشخص تنظیم شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>