اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چسب کاشی

صادرات چسب خمیری کاشی:
صادرات چسب خمیری یکی از روشهای ورود ارز به داخل کشور می باشد و از نظر اقتصادی امر مهمی بوده و بهتر است که تولیدکنندگان سعی کنند در این زمینه فعالیت داشته باشند و رونقی به کسب و کار خود بدهند.

چگونه می توانیم کسب و کار خود را رونق دهیم؟ چگونه می توانیم محصولات خود را به خارج از کشور صادر کنیم؟ شاید صادرات به خارج از کشور در ابتدای امر کار سختی باشد. اما بعد از مدتی در این زمینه خبره شده و بسیار دلپذیر خواهد بود.

صادرات چسب خمیری:
به نظر شما چه محصولی مناسب و بهترین انتخاب برای صادرات است؟ آیا مواد صنعتی، خوراکی و… پتانسیل صادرات را دارد؟ جواب به این سوال بله است. زیرا بیشتر محصولات در ایران تولید می شود و به نسبت کشورهای اروپایی و آسیایی تولید در ایران ارزانتر محاسبه می شود.

مسائل جانبی تولید مثل هزینه کارگر و یا مصرف انرژی در ایران ارزانتر است و به صرفه می باشد که مشتریان خارجی از ما خرید کنند. پس تولید کنندگان با بررسی مسائل جانبی به راحتی می توانند روی محصولات خود کار کرده و بازار های جهانی را در برگرفته و سود کلانی داشته باشند. انواع چسب کاشی خمیری یکی از بهترین انتخابهای شما می تواند باشد. 

چسب خمیری از آنجایی که پتانسیل خوبی برای فروش دارد و افراد بسیاری تقاضای خرید آن را دارند. ما می‌توانیم این چسب را در تعداد بالا و قیمت مناسب صادر کنیم. چسب تولید شده از کیفیت خوبی برخوردار است و قابلیت چسبندگی و غلظت آن بسیار خوب است.

چسب کاشی و سرامیک پودری:
چسب پودری یکی از بهترین محصولات برای فروش است که انواع چسب کاشی پودری را می توانید به اکثر کشورهای آسیایی و… ارسال نمایید. و چسب خمیری شاید بیشتر برای کشورهای عربی مورد توجه باشد اما چسب پودری را می توانید به هرجایی صادر کنید و محدودیتی از نظر وجود مشتری ندارد.

ایران یکی از کشورهایی است که بهترین معادن و سنگ‌‌ها را دارد و سیلیس به عنوان یکی از مواد چسب بوده است که بهترین نوع آن در ایران وجود دارد. چسب خمیری را می توانید در داخل ایران با این قیمت خریداری نماید و این نوع چسب بسیار مرغوب و درجه یک است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
شرکت فخر سرزمین سبز:
به دنبال چسب کاشی و سرامیک مرغوب و قیمت رقابتی جهت ثادرات به کشورهای عربی
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>