اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چسب کاشی و سرامیک

واردات چسب کاشی و سرامیک ترکیه ای:
واردات چسب کاشی سرامیک قبلا بسیار در ایران انجام می شد. اما به دلیل افزایش ارز واردات چسب ترکیه‌ای به ایران خیلی عاقلانه نمی باشد زیرا هزینه های تولیدی در ایران ارزانتر از واردات چسب به داخل می باشد. از این رو می توانید چسب ارزان و درجه یک خارجی را در ایران تهیه بفرمایید.

چسب کاشی و سرامیک یکی از محصولات مورد نیاز در صنعت ساخت و ساز است. شما می توانید به راحتی انواع چسب کاشی را برای نصب هر نوع سنگ یا سرامیک و آجر استفاده کنید. که در ندلها و برندهای مختلف در ایران با قیمت ارزانتر از چسب های خارجی و حتی بهتر تولید می شود.

ایران یکی از بهترین تولید کنندگان انواع چسب خمیری و پودری است. در ایران منابع بسیار بکری وجود دارد و بهترین مواد اولیه در داخل کشور وجود دارد که تولید کنندگان با استفاده از همین مواد توانسته اند بهترین محصولات ساختمانی را در زمان کوتاه تولید و در داخل به فروش برسانند و حتی صادر هم می کنند.

برای همین در این بخش برخی چسب های ایرانی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و بدانید که در ایران این چسب ها دارای کاربرد زیادی هستند و قدتر و استقامت چسب‌های داخلی بسیار بالا می باشد و دارای انعطاف پذیری زیادی در برابر حرکت می باشد.

چسب کاشی دو جزئی چه مزیتی دارد؟
چسب دو چزئی چیست؟ آیا می دانید از چه موادی درست شده است؟ چسب دو جزئی به شکل پودری است و باید با چسب بتن ترکیب و مورد استفاده قرار بگیرید. شما می توانید به راحتی با استفاده از چسب‌کاشی پودری دو جزئی هر نوع کاشی و سرامیک یا سنگ و آجر را نصب کنید. در ایران بهترین چسب‌های پودری به همراه مکمل تولید و به فروش می رسد.

اما چسب پودری دو جرئی را باید با چسب بتن مخلوط و بعد استفاده نمایید. از اینرو چسب بتن دارای مزیت‌های زیادی است که پیشنهاد می شود برای افزایش مقاومت چسب از آن استفاده شود چرا که ممکن است درصد استفاده از چسب بتن پودری در داخل چسب پودری کم باشد و جوابگوی نیاز شما نباشد.

  • چسب بتن باعث افزایش استقامت چسب می شود.
  • چسب بتن به چسب کاشی انعطاف پذیری می دهد.
  • خاصیت آب گریزی دارد.
  • طول عمر چسب پودری را بالا می برد.

چسب در ایران با انواع برندهای مختلف ساخته و به فروش می رسد. یکی از این برندهای مطرح در ایران چسب کاشی و سرامیک پومکس است. این چسب دارای قدتر و استقامت زیادی است و ماندگاری بالایی در برابر رطوبت دارد.

از طرفی با استفاده از این چسب می توانید به راحتی انواع سنگها را نصب کنید و برای استخر نوع به خصوصی چسب تولید کرده تا به راحتی استفاده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>