اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل
خانه دانلود اپلیکیشن زینگ فروشگاه آشنایی با زینگ خدمات اطلاعاتی همکاری با ما تماس با ما

نحوه صدور کارت هوشمند المثنی برای رانندگان

با توجه به اینکه برخی از رانندگان عضو زینگ، به دلیل منقضی شدن و یا مفقود شدن کارت هوشمند، صرفا امکان حمل بارهای درون شهری (بدون بارنامه) را دارند، مدارک لازم و نحوه صدور کارت المثنی بدین شرح اعلام می گردد:

مدارک زیر برای صدور کارت هوشمند المثنی مورد نیاز است:

  • درخواست کتبی
  • معرفی نامه از سازمان تامین اجتماعی از نظر سابقه پرداخت بیمه (تکمیل فرم شماره 2 تامین اجتماعی)
  • اخذ گواهی از مراجع ذی صلاح (دادگاه- نیروی انتظامی) در خصوص مفقود شدن یا به سرقت رفتن کارت
  • تصویر یک نوبت آگهی مبنی بر مفقود شدن یا به سرقت رفتن کارت در یکی از روزنامه های کثیرالانتشار
  • تعهد محضری در خصوص پذیرش مسئولیت عواقب ناشی از هرگونه سوءاستفاده احتمالی و عودت کارت در صورت پیدا شدن
  • ارائه تصویر کارت سلامت
  • ارائه قرارداد همکاری با شرکت ها و موسسات حمل ونقل
  • ارائه گواهینامه معتبر رانندگی
  • پرداخت مبلغ 30.000 ریال به حساب تسهیلات استان بابت صدور کارت هوشمند رانندگان و ارائه اصل فیش بانکی

مراحل :

  • مراجعه به سازمان حمل ونقل استان و تحویل مدارک مورد نیاز
  • بررسی مدارک تحویل داده شده. در صورت کامل بودن مدارک روال از قدم 5 ادامه می یابد.
  • اعلام نقص مدارک به متقاضی
  • رفع نواقص مدارک، روال از قدم 1 ادامه می یابد
  • تایید استان
  • صدور چاپ مجدد کارت هوشمند و ارسال آن برای سازمان استان
  • تحویل کارت صادره به متقاضی
دانلود اپلیکیشن اعلام بار زینگ ⇩
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ثبت نرم افزار
نماد اعتماد الکترونیک نشان ملی ثبت گواهی شامد ارشاد

         

© کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به داده پردازان هومان پویان می باشد.