اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

آجر هوشمند

توسعه آجرهوشمند، به صورت سیستم سازه ای مدولار (با ایده گرفتن از بازی محبوب لگو که همه ما از کودکی آن را به خاطر داریم) به منظور ایجاد یک راهکار انقلابی در ساخت و ساز است. راهکاری که روش ساخت و ساز خانه ها، پل ها، و پیاده رو ها را متحول می کند. از این پس سازه ها عایق بسیار قوی، استحکام زیاد و قیمت کمی خواهند داشت.

آجر هوشمند چیست؟

آجر هوشمند یک آجر انقلابی است و پایه یک سیستم ساختمانی جدید تحت پوشش اختراعات ثبت شده در ایالات متحده است. این آجر برای ساختن خانه ها، ساختمان ها، پل ها و غیره قابل استفاده است. هر بلوک این آجر از بتن با مقاومت بالا با خواص منحصر به فرد ساخته شده است که اجازه ساخت ساختمان های واقعا سازگار با محیط زیست را، با صرفه جویی در هزینه های برق در ارتباط با گرمایش و سرمایش فصلی می دهد. با این بلوک ساختمان ها سریع تر، ارزان تر، دقیق تر و قوی تر از روش های ساخت سنتی ساخته می شوند.

آجرها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی به یکدیگر متصل شوند. به علاوه فضای های بازی در درون آجر به منظور عایق گذاری قرار دارد. این فضاهای باز همچنین باعث می شوند عناصر زیر بنایی بتوانند در سراسر آجر ها اجرا شوند و دسترسی آسان به این عناصر فراهم شود. کفها، دیوار ها و سقف های یک پروژه همگی با آجر مخصوص و مناسبی ساخته می شوند که امکان یک ساخت و ساز آسان و سخت را با حداقل کثیف کاری و کاهش چشمگیر هزینه ها فراهم می آورد.

مزایا

ذخیره پول

برآوردها نشان می دهد که استفاده از سیستم آجر هوشمند انقلابی منجر به ذخیره 50 درصدی در کل هزینه های ساخت و ساز یک ساختمان هشت طبقه ای می شود.

ذخیره انرژی

خواص حرارتی شگفت انگیز آجر می تواند منجر به صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه های گرمایش و خنک سازی شود. بدیهی است که 60 درصد هزینه های انرژی برای یک ساختمان به گرمایش و سرمایش آن ساختمان از جمله آب گرم مرتبط است.

آجر هوشمند شرایطی فراهم می آورد تا صرفه جویی چشمگیری در مصرف برق و سایر هزینه های انرژی، با هدایت گرما در فصل تابستان و به دام انداختن آن در زمستان، صورت پذیرد. طراحی بلوک اجازه می دهد تا کنترل بیشتر بر روی انرژی حرارتی یک ساختمان صورت پذیرد و به این ترتیب صرفه جویی قابل توجهی برای صاحبان منازل و همچنین اثرات انرژی کمتری برای همه ما حاصل می شود.

ذخیره منابع

از آنجا که آجر ها قابلیت ساخت سفارشی را دارند، می توانند به گونه ای ساخته شوند که اقداماتی از جمله تمیز کردن و حفظ سکون و آرامش ساختمان را فراهم کرد. این ساخت سفارشی همچنین ساخت آجر ویژه ای در ابعاد، شکل، و سطوح بیرونی در هر رو سمت بیرونی و درونی را نیز شامل می شود.

در یک پروژه ساختمانی با آجر هوشمند، آجر های مورد نیاز به محل ساخت و ساز انتقال داده می شوند، جایی که در آنجا آجر ها با درب ها، پنجره ها و سایر عناصر سنتی ترکیب می شوند و برقرار می شوند و سازه مطلوب به سرعت و کامل با حد اقل نیروی کاری و زمان کامل می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>