اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


عایق نانو


عایق رنگ های نانو پلیمر

عایق رنگ نانو پلیمر جدیدترین عایق حرارتی تولید شده در جهان که با استفاده از فناوری نانو تولید می شود و دارای کمترین میزان انتقال حرارت در میان تمام عایق های موجود است. این عایق حفاظ مناسبی جهت جلوگیری از انتقال هرنوع گرما، شامل تشعشع، جابه جایی و همرفتی می باشد.

یکی از ویژگیهای نانو عایق ها که آنها را از سایرعایق ها متمایز می کند، آن است که می توان از انها به راحتی در ساختمانهای در دست بهره برداری نیز استفاده نمود، بدون ان که تغییری در ظاهر ساختمان ایجاد شود.

نانو عایق حرارتی به راحتی و سهولت قابل اجرا است. این محصول، مایع بوده که می توان آن را توسط هر نوع وسیله رنگ آمیزی مورد استفاده قرار داد. عایق رنگ نانو پلیمر پایه هیدروکربن تنها عایقی است که می توان از آن به صورت رنگ بر روی سطوح فلزی و غیر فلزی توسط پیستوله، برس و رول های نقاشی استفاده کرد.

لذا با صرف هزینه کم و بدون هیچ گونه تغییری در فضای ساختمان می توان از اتلاف انرژی جلوگیری نمود. این عایق با خاصیت چسبندگی بالا امکان پوشش تمام سطوح را فراهم نموده و به علت مقاومت 100٪ آن در برابر اسید ها و مواد شوینده باعث جلوگیری از خوردگی سطح زیر آن می شود. لذا استفاده از آن برای لوله های گاز و آب مناسب است.

این عایق به صورت لایه ای نازک است که هدایت حرارتی پایین و چسبندگی بالا دارد و به طور هم زمان قابلیت محافظت از خوردگی و انتقال حرارتی را دارا می باشد. این رنگ حاوی ذراتی با پرزهای فراوان است که از خشک شدن ساختار سل - ژل حاصل می شود. این پوشش از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

تشکیل کامپوزیت با ساختار نانو حفره

رزین پلیمری

بعد از خشک شدن، ساختاری با پرزهای فراوان حاصل می شود که پرزها حداقل ٪ 80 آن را تشکیل می دهند. این نانو کامپوزیت هادر بستری پلیمری قرار می گیرند و قابلیت های ویژه ای به آن می دهند.٪30 این فیلم نازک عایق را یک ترکیب پلیمری تشکیل داده است که ذرات نانو ساختار در آن پخش شده اند در واقع این رزین پلیمری به عنوان بستری برای ذرات نانو ساختار عمل می کند.

ویژگی های عایق رنگ نانو پلیمر

عایق رنگ نانو پلیمر پایه هیدروکربن در کشور برای کلیه سطوح از هر جنسی همچون سیمانی، گچی، ملات، دوغاب، ساروج، سنگ های طبیعی و مصنوعی می باشد که پس از اجرا (به صورت اسپری، قلمو و غلطک) سطح فوق را آب گریز می نماید و علاوه بر عایق رطوبت، عایق صوت و دما در بازه +50 الی -40 درجه سانتی گراد نیز هستند و در نتیجه سطح پوشانده شده را در برابر اشعه مخرب UV، رطوبت، ایجاد ترک و شکاف بر اثر سرما و همچنین رویش قارچ و کپک محفوظ می نماید.

اجرای عایق الاستیک مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید جهت درز انقطاع سازه شبستان حرم حضرت شاهچراغ شیراز به طور کلی عمر مفید سطوح ذکر شده را به صورت شایانی افزایش می دهد و علاوه بر مقرون به صرفه بودن عامل مهمی در کاهش مصرف انرژی است.

استفاده از رنگ نانو پلیمر پایه هیدروکربن در ساختمان ها می تواند تا 40 درصد موجب کاهش هزینه های سیستم گرمایشی و سرمایشی شود. همچنین رنگ نانو پلیمر عایق موجب افزایش عمر تأسیسات ساختمان می گردد و در یک دوره میان مدت باعث کاهش هزینه های ساختمان از جمله رنگ آمیزی مجدد، هزینه های ناشی از صدمات رطوبت، نم و رشد کپک و قارچ و در نهایت هزینه های مربوط به مصرف انرژی می گردد.

عایق کاری استخر ها و منابع آب، بیشتر با مواد قیری، ندرتا با فلزات و بعضی مواقع با رزین ها پلیمری نظیر رزین اپوکسی انجام می گیرد.عایق کاری کف و بدنه استخرها به منظور جلوگیری از گریز آب و هدر رفتن آن انجام می شود و در مواقعی لازم است که ارتفاع و در نتیجه فشار آب زیاد باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>