اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

الیاف پلی استر

صادرات انواع الیاف مصنوعی پلی استر به ترکیه:
انواع مختلفی را می توان برای الیاف مصنوعی پلی استر برشمرد که در ایران تولید خوبی دارند تا جایی که شاهد صادرات آنها به ترکیه هستیم.

ایران یکی از تولید کنندگان الیاف مصنوعی است و دانشمندانی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند توانسته اند ترکیبات خوبی از این محصول را تولید نمایند و روانه بازارها کنند.

الیاف مصنوعی پلی استر در صنایع زیادی مصرف دارد و می توان با نگاهی به دور و برمان متوجه شویم که خیلی از وسایل اطرافمان از الیاف مصنوعی تهیه شده اند.

بار داخل بالش ها، انواع نخ و طناب، قالیچه های زیبا، فرش های تزئینی و خیلی از محصولات این چنینی همه و همه از الیاف پلی استر تهیه می شوند.

الیاف مصنوعی پلی استر انواع مختلفی را دارند و هر یک کارایی مخصوصی را دارا می باشند و این موضوع بر روی قیمت و میزان تولید آنها بسیار دخیل می باشد.

صادرات الیاف مصنوعی به ترکیه:
همان طور که گفتیم ایران در تولید الیاف مصنوعی بسیار خوب عمل کرده است و محصول به دست آمده مازاد بر استفاده نیاز کشور می باشد برای همین هر ساله مقداری از انواع الایف مصنوی به کشورهایی نظیر ترکیه صادر خواهد شد.

الیاف پلی استر

الیاف مصنوعی پلی استر:
این موضوع سبب می گردد تا اقتصاد کشور در این زمینه رونق خوبی را شاهد باشد و شرکت های زیادی تلاش کنند تا با تولید محصولات با کیفیت خود را در زمره صادر کنندگان این کالا قرار دهند.

از مهم ترین مزیت های الیاف مصنوعی در این است که قیمت بهتری را نسبت به الیاف طبیعی دارند و در یک روز می توان چند تن از آن را تولید و روانه بازارهای جهانی کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>