اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پنیر

صادرات پنیر سنتی ایرانی به روسیه:
صادرات پنیر سنتی ایرانی این روزها به کشور های زیادی در حجم بالا انجام می شود و کشور ایران به عنوان یکی از قطب های فعال تولید انواع پنیر در سراسر دنیا شناخته می شود که به دلیل تولید محصولات منحصر بفرد کشورهای زیادی تمایل به برقراری ارتباط های صادراتی با ایران دارند.

تولید پنیر ایرانی:
کشور ایرانی در زمینه تولید انواع پنیر سابقه ی طولانی ای دارد و مردم ایران از گذشته های بسیار دور انواع پنیر را به شکل سنتی در خانه های خود تولید می کردند و این روزها، روش‌های قدیمی جای خود را به روش‌های مدرن و صنعتی داده اند.

اما محصولات سنتی با حفظ طعم و کیفیت خود همچنان در بین مردم با ذائقه‌ها و سنین مختلف محبوب بوده و پای ثابت سفره های ایرانی می باشند.

انواع پنیر سنتی ایرانی:
اصیل ترین پنیر سنتی ایرانی که نه تنها با ذائقه ی ایرانیان بلکه با ذائقه ی بسیاری از مردم در اقصی و نقاط دنیا مطابق داشته، پنیر لیقوان می باشد که به خودی خود زیر مجموعه های زیادی دارد. که عبارتند از:

  • پنیر لیقوان معمولی.
  • پنیر لیقوان تبریزی.
  • پنیر سوپر لیقوان.
  • صادرات پنیر سنتی.

روسیه یکی از اصلی ترین وارد کنندگان انواع پنیر سنتی ایرانی می باشد که سالیان زیادی است با کشور ایرانی در تعامل می باشد.

تولید کنندگان متعهد ایرانی انواع پنیر سنتی را از مواد اولیه ارگانیک با بهترین کیفیت تولید کرده و در بسته‌بندی های مناسب صادراتی راهی بازارهای فروش خارج از ایران می کنند و محصولات با امن ترین و سریع ترین روش انتقال وارد روسیه شده و با بهترین قیمت به فروش می رسند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
جواد مهاجر:
با سلام اینجانب تولید کننده پنیر اولیه و پیتزا در استان قزوین می باشم و به دنبال صادرات پنیر پیتزا و پودر شیرخشک و پودر آب پنیر و پنیر سنتی به روسیه و عراق می باشم در صورت داشتن امکان بازاریابی و صادرات محصولات فوق با اینجانب تماس حاصل فرمایید. با تشکر
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

محمودرضا نوری:
سلام کارگاه تولیدی پنیر سنتی تبریز دارم دنبال مشتری عمده می گردم که باهاش کار کنم در صورت امکان
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>