اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پنیر

صادرات پنیر لیقوان ایرانی به آمریکا:
صادرات پنیر لیقوان ایرانی به بیش از 30 کشور این روزها بیش از پیش رواج پیدا کرده است و فعالیت‌های برند‌ها ایرانی در این زمینه بازاری رقابتی دارد و با توجه به بالا بودن تقاضا برای این بخش می‌توان آینده‌ی روشنی متصور شد.

تولید و صادرات انواع پنیر لیقوان:
پنیر لیقوان که به عنوان اصیل ترین پنیر ایرانی شناخته می شود نه تنها با ذائقه مردم ایران بلکه با ذائقه‌ی مردم در کشورهای مختلف دنیا هماهنگی داشته و موفق به جلب توجه بسیاری از سلایق شده است.

انواع پنیر لیقوان این روزها به کشورهای زیادی صادر می شود و این محصول جای خود را در سیستم‌های غذایی مدرن و سنتی سراسر دنیا باز کرده است و در بین مردم بسیار محبوب می باشد.

انواع مختلف پنیر لیقوان (پنیر معمولی لیقوان، پنیر سفید لیقوان، سوپر پنیر لیقوان و …) در ایران با بالاترین تجهیزات به شکل کاملا صنعتی تولید می شود و به بسیاری از کشورها ارسال می شود.

پنیر سفید لیقوان ایرانی:
یکی از محبوب ترین انواع پنیر لیقوان، پنیر سفید لیقوان ایرانی می باشد که به نسبت دیگر انواع لیقوان تولید بیشتری دارد و در بازارهای صادراتی نیز فعال تر می باشد.

طعم پنیر سفید لیقوان ملایم بوده و به همین جهت سازگاری بیشتری با سلایق و ذائقه های مختلفی دارد و به عنوان وعده صبحانه، عصرانه و یا در طرز تهیه برخی از غذاهای سنتی به کار می رود.

صادرات پنیر لیقوان به آمریکا:
ترکیه، روسیه، فرانسه، آمریکا، کشورهای عربی و … در زمینه خرید پنیر ایرانی تعاملات زیادی با برند های داخلی دارند و هر ساله نیز میزان مراودات کشورها در این زمینه با ایرانی بیشتر می شود که در این بین آمریکا یکی از متقاضیان اصلی انواع پنیر ایرانی می باشد. صادرات انواع پنیر سفید لیقوان ایرانی به آمریکا هر ساله با شرایط مناسب قیمتی انجام می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>