اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات شربت زعفران به اروپا:
زعفران، گیاهی خوش رنگ و خوش بو است که در ایران به فراوانی تولید می شود. بنابراین قیمت‌گذاری این محصول راهبردی باید به گونه‌ای باشد که هم حفظ بازار‌های خارجی برای صادرات را مد نظر داشته و هم درآمد اقتصادی کشاورزان و تولید کنندگان داخلی را تامین کند و موجب خسارت و زیان نگردد.

قابل ذکر است زعفران ایرانی، کالایی صادرات محور است و نیاز به بازار مدرن و محصول استاندارد دارد، بنابراین اگر قیمت زعفران از حد متعارف و منصافه پایین تر باشد تولید کنندگان داخل کشور دچار زیان شده و تولید این محصول را رها می کنند.

شربت زعفران

شربت زعفران صادراتی:
اگر قیمت بالا باشد تجار و مصرف کنندگان خارجی به خرید زعفران از کشورهای دیگر روی می آورند و این امر باعث توسعه کشت این محصول در سایر کشور ها شده و در آینده کشور هایی مانند افغانستان و هند رقیب ایران در تولید زعفران خواهند شد.

به عبارتی قیمت‌گذاری زعفران فرآیندی بسیار حساس است که نیاز به تجربه و تدبیر و مشارکت همه حلقه‌های زنجیره تولید اعم از تولید کنندگان، صنایع بسته بندی و صادر کنندگان را دارد.

زعفران، پودر‌های زعفران و انواع محصولات دیگر همچون شربت زعفران ایرانی هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور شهرت فراوانی دارد.

همانطور که گفته شد زعفران قیمت گذاری حساس و بالایی دارد و این قیمت بالا فقط شامل ایران نمی‌شود، بلکه قیمت زعفران در اروپا و به طور کلی در هر جای دیگری نیز بالا می‌باشد.

به همین دلیل بسیاری از ایرانی‌ها و کسانی که در زمینه صادرات زعفران فعالیت می کنند، بیش از پیش به دنبال صادرات زعفران به اروپا و کشورهای دیگر هستند.

وقتی صحبت از اروپا می شود، طبیعتا بسیاری از توجه ها به سمت اتحادیه اروپا می‌رود که البته قیمت زعفران در کشورهای مختلف عضو اتحادیه اروپا تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

بهترین زعفران ایرانی:
زعفران قطعا گران ترین ادویه در دنیاست و با وجود طرفداران خود به شکل شربت نیز صادر می شود. زعفران ایرانی همیشه بیش ترین طرفدار را در دنیا داشته و صادرات شربت زعفران سود زیادی را برای بسیاری از افراد در این عرصه به ارمغان آورده است.

شاید مصرف کنندگان زعفران در دنیا ندانند که زعفران خاستگاهی ایرانی دارد اما قطعا کسانی که در تجارت زعفران در دنیا مشغول هستند، کاملا می دانند که اگر به دنبال زعفران با کیفیت هستند باید زعفران ایرانی خرید کنند نه زعفران هندی و اسپانیایی.

و قطعا این فرصتی است برای کسانی که قصد دارند تا سرمایه خود را در تجارتی سودآور، سرمایه‌گذاری کنند.

چرا که کشورهای آسیایی و اروپایی عاشق عطر و طعم زعفران هستند. طعم منحصر به فرد شربت زعفران هر فردی را مجذوب خود می کند به همین دلیل صادرات شربت زعفران به عنوان نوشیدنی دارویی مقوی با عطر و طعم دلپذیر زعفران که در جهان آوازه دارد بسیار انجام می شود.

در نتیجه اگر یک ایرانی وارد کار صادرات شربت زعفران به خارج از کشور شود، سود زیادی کسب می کند اما نمی توان بدون دیدن آموزش و یاد گرفتن مهارت لازم وارد کار صادرات شد. صادرات شربت زعفران و سایر محصولات زعفرانی نیازمند به فراهم بودن شرایط خاصی می باشد.

این شرایط شامل موارد زیر می شود:

  • خرید و بسته بندی زعفران.
  • دریافت گواهی استاندارد.
  • دریافت گواهی بهداشت دامی نباتات ( حسب مورد).
  • ارائه کارت بازرگانی.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است از افراد مطمئن و باتجربه سوال کرده و در این عرصه علی‌الخصوص صادرات شربت زعفران موفق واقع شده و به مشکلی بر نخورید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>