اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

زعفران مایع

صادرات مایع زعفران به هندوستان:
مایع زعفران برای صادرات به کشور های مختلف و بزرگ چون هندوستان مناسب است و مشتریان زیادی را جذب می نماید.

هندوستان دومین کشور پرجمعیت جهان است و در حدود 50 میلیون نفر اختلاف جمعیت دارند. این کشور به یک شبه قاره معروف است و پایتخت این پهنه بزرگ، دهلی نو می باشد. از لحاظ وسعت در جهان رتبه هفتم را دارد و این نشان می دهد که تراکم جمعیت با وجود وسعت کم تر نسبت به کشور های بزرگ دیگر، بالاست.

تمدن های مختلفی در این کشور بوده است و اطلاعات به دست آمده که متعلق به 3000 سال پیش از میلاد می باشند، نشان می دهد که فعالیت های انسانی در این منطقه وجود داشته است.

در فرهنگ غذایی هندی ها مسئله ای که ممکن است خیلی به چشم بیاید، استفاده کم از قاشق و چنگال می باشد. آن ها همواره از دست استفاده می کنند.

به نظرشان غذا مقدس است و باید این گونه خورده شود. استفاده از ادویه در غذاهای ایشان در حد بالایی می باشد. به این صورت که اگر یک ایرانی به این کشور سفر کند، باید حتما به گارسون بگوید که ادویه بسیار کمی را استفاده کنند تا قابل خوردن شود.

میان ایران و هندوستان روابط گسترده ای برقرار است. یکی از مهم ترین آن ها را می توان روابط اقتصادی و تجاری نامید. محصولاتی که توسط ایرانیان به هند یا توسط هندی ها به ایران وارد می شوند و مردم آن به مصرف و دارا بودن آن ها علاقه دارند، جزوی از روابط صادراتی این دو می باشد.

زعفران از جمله محصولاتی که است که برخی از تاجران حوزه مواد غذایی یا حوزه زعفران آن را به این سرزمین می‌فرستند. مردم نیز در این کشور به مصرف یک چنین ماده ای علاقمند هستند چرا که به واسطه آن می‌توانند بهترین غذا ها را آماده کنند و طعم و مزه خوبی به آن ببخشند.

خرید اینترنتی مایع زعفران:
در حال حاضر دنیا به سمت پیشرفت تکنولوژی در حرکت است. بسیاری بر این باور بودند که به واسطه اینترنت می توانند کار‌های بزرگی انجام دهند که در حال حاضر نتایج آن را به خوبی مشاهده می کنیم. مردم در نقاط مختلف جهان به راحتی با هم ارتباط برقرار می کنند و بسیاری از مشکلات افراد به این ترتیب حل شده است.

در این فضا فروشگاه‌هایی تأسیس شده است که دارای تمامی محصولات مورد نیاز ما هستند. برخی از این فروشگاه ها از هر محصولی می فروشند و برخی هم به طور مخصوص تر و ویژه تری بر روی آن کار می کنند. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>