اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

به منظور ارزیابی صحت و کیفیت طراحی های معماری قبل از شروع به ساخت، تجسم این طرح­ها برای سازندگان، معماران و طراحان ضروری است. رندر یا ارائه نهایی طرح موجب می شود مشکلات به موقع مشخص شده و پیشرفت طرح به درستی انجام شود. رندرهای معماری با ایجاد یک تصویر همه جانبه و یا تهیه­ انیمیشن طرح قبل از مرحله ی ساخت، تجسم هرچه بهتر محیط واقعی را ممکن می کنند. این رندرها می توانند برای جذب خریدار فوق العاده مؤثر باشند. رندرهای معماری سه بعدی با ایجاد تصاویر واضح و روشن عرصه را برای رقابت بین طراحان ایجاد می کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید و با انواع رندرهای سه بعدی معماری آشنا شوید.

رندر

انواع رندر معماری

  1. خارجی
  2. فضایی (هوایی)
  3. داخلی
  4. پلان طبقه
  5. انیمیشن

با توجه به نیاز شما، می توان انواع مختلفی از رندر معماری را تهیه کرد. رندر سه بعدی داخلی به مشاورین املاک کمک می کند تا با ارائه­ ی طرح­های ممکن برای فضای داخلی خانه، جذب مشتری کنند. رندرهای جزئی تهیه شده از قسمت های مختلف ساختمان می ­توانند روشنایی، رنگ­ها و بافت­های موجود را به درستی نشان دهند. همچنین می توان از رندرهای داخلی برای تصویرسازی چیدمان مبلمان و سایر اسباب و اثاثیه ی منزل استفاده کرد. طراحان فضای سبز می توانند از رندرهای سه بعدی برای بررسی طرح های مختلف استفاده کنند تا بتوانند بهترین محل برای قرارگرفتن مسیرها، شاخ و برگ­ها و سایر المان ها را برنامه ریزی کنند. رندرهای سه بعدی بیرونی این امکان را برای سازندگان و مدیران شهر ایجاد می کند که چگونگی و نحوه ی ترکیب سازه های جدید با سازه های موجود را بررسی کرده و طرح توسعه ی شهری را تحلیل کنند. در این قسمت انواع اصلی رندرهای سه بعدی معماری ارائه شده است:

رندر فضای خارجی
رندرخارجی سه بعدی شامل هرقسمتی است که خارج از ساختمان و سازه باشد. رندرهای خارجی برای سازندگان و معمارانی که می خواهند پروژه ی تازه ای را در دست بگیرند بسیار عالی است. رندر خارجی می تواند مدلی ساده و یا مملو از عناصر طراحی مثل نرده ها، شاخ و برگ ها، خیابان ها، درختان و حتی مردم باشد. همچنین به منظور ایجاد حسی بهتر از فضا می توان از المان های موجود در محیط برای رندرخارجی استفاده کرد.

رندر فضایی
این نوع رندر خارجی نمای ساختمان یا سازه را از بالا و خارج ساختمان نشان می دهد. معمولاً رندرهای فضایی بیشتر از رندرهای خارجی سه بعدی، محیط اطراف را نشان می دهند. این رندرها برای تجسم بهتر چگونگی ترکیب ساختمان های جدید با ساختمان های موجود کارآمد است. همچنین مشاهده سایت از بالا به معماران کمک می کند تا در طراحی ساختمان جهتی را که بهترین چشم انداز را دارد، در نظر بگیرند.

رندر

رندر داخلی
رندرهای سه بعدی داخلی طراحی فضای داخلی اتاق ها را به خوبی نشان می دهد. زمانی که مشاورین املاک بخواهند فضای داخلی اتاق ها را برای مشتریانشان تجسم کنند، این رندرها به کار می روند رندرهای داخلی سه بعدی نمایشی دقیق از رنگ ها، سایه ها و نور را در فضای داخلی ارائه می کند. رندر داخلی می تواند انواع چیدمان را براساس خواست مشتری نشان دهد. اگرچه طراحی دو بعدی می تواند فضای داخلی را نشان دهد، اما رندرهای سه بعدی با ارائه جزئیات جذاب مانند نوع پنل های چوبی یا بافت های دیواری در جلب توجه خریدار تأثیر به سزایی دارد. این رندرها با ارائه ی تصویر واقعی به مشتری اجازه می دهد تا قبل از خرید خانه، زندگی در آن را تجسم کند.

رندر پلان طبقه
پلان های دو بعدی مرسوم طرح کلی یک خانه یا آپارتمان را نشان می دهد تا مشتری جهت و اندازه فضای را بداند. اگرچه پلان های دو بعدی طبقه مؤثر هستند، اما پلان های سه بعدی می توانند جزئیات بیشتری را ارائه دهند که اهمیت این ویژگی در بازار یابی حرفه ای پروژه های مهم انکار ناپذیر است. پلان طبقات به خریداران اجازه می دهد تا خود و اسبابشان را در یک فضا تجسم کنند.

رندر انیمیشن
رندرهای سه بعدی می توانند در قالب ویدیویی ایجاد شوند و بیننده را به خانه و یا اطراف یک سایت ببرند. این رندرهای جامع برای مشاوران املاک و کارگزاران معاملات املاک بسیار مناسب هستند زیرا به خریداران امکان می دهند تا آنچه را که دوست دارند داخل خانه شان تجربه کنند بدون اینکه واقعاً در آن باشند. انیمیشن ها باعث می شوند تا خریداران فضای خانه را جستجو کنند و به ویژگی ها، چیدمان و حس کلی آن پی ببرند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>