اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

رندر

فواید رندر معماری

  • دقت بیشتر طراحی
  • نما از زوایای مختلف
  • بهبود ارتباطات
  • کشف زودتر مشکلات
  • انجام اصلاحات در زمان زودتر
  • اعمال تغییرات طراحی به راحتی
  • کاهش هزینه های ساخت وساز
  • تجسم بهتر از نتیجه ی نهایی
  • تبلیغات جذاب تر
  • پتانسیل بازاریابی جامع
  • امکان تبلیغ زودتر
  • ایده­ آل برای تبلیغ آنلاین

طرح های دو بعدی رایج می توانند مفهومی از یک طرح را ایجاد کنند اما تفسیرشان برای کسانی که پیش زمینه ای از معماری ندارند دشوار است. رندرهای سه بعدی درکی بهتر از فضا را برای خریداران ارائه می­دهد. همچنین این رندرها طی مراحل طراحی و بازاریابی مزایای بسیاری برای معماران و طراحان ایجاد می کنند. در زیر مزیت های رندر سه بعدی معماری توضیح داده شده است:

دقت بیشتر در طراحی
حتی با دقیق ترین محاسبات، ممکن است افراد در اندازه گیری ها و زوایای طراحی معماری خطا کنند. رندر سه بعدی به طراحان اجازه می دهد برای صحت اندازه گیری و یکپارچگی ساختاری، مدل ها را آزمایش کنند.

نما از زوایای مختلف
اگرچه نقشه های دوبعدی به چند نما محدود می شوند، رندر سه بعدی امکان مشاهده ی طرح ها هر زاویه ای را فراهم می کند. این امکان هم برای پشت ساختمان و هم برای جلوی آن، مفید است. برای درک کامل تر طراحی نهایی در واقعیت، طراحان و معماران می توانند ساختمان ها و اتاق ها را از هر زاویه­ای تصویرسازی کنند. در مورد تبلیغات با رندرها می توان گفت رندرهای سه بعدی توانایی نمایش سازه ها در زوایای مختلف را دارند و برای خریداران بهترین و جالب ترین ویژگی های طرح را برجسته می کنند.

بهبود ارتباطات
رندرهای سه بعدی معماری، ارتباط بین طراحان و معمارانی را که در یک پروژه همکاری دارند و همچنین ارتباط بین طراحان و مشتریان را بهتر می کند. معماران می توانند به راحتی نسخه های کامپیوتری رندرها را با همکارانشان به اشتراک گذاشته یا آن ها را تغییر دهند. تصویر واقعی ارائه شده توسط رندرهای سه بعدی موجب می شود تا حتی مشتریان بتوانند طرح های پیچیده را بهتر از طرح های مبهم دوبعدی درک کنند.

کشف زودتر مشکلات
افزایش دقت و سهولت در تجسم با استفاده از رندرهای سه بعدی باعث می شود تا خطاهای موجود در طرح ها طی مراحل اولیه کشف شوند. این اتفاق موجب می شود تا قبل از شروع ساخت وساز مشکلات احتمالی پیرامون پایداری یا یکپارچگی ساختاری اصلاح شود.

رندر

انجام اصلاحات در زمان زودتر
همچنین رندرهای سه بعدی می توانند به راحتی قسمت هایی را که نیاز به بهتر شدن دارند را مشخص کنند. طراحان و معماران می توانند فضاهای غیرجذاب را پیدا کرده و آن­ها را تغییر دهند و یا ممکن است مشتری بخواهد قسمت هایی را که دوست ندارند معلوم کند. همچنین می توانید قبل از ساخت و ساز، رندرهای سه بعدی را به مخاطبان نشان داده و از بازخورد آن ها در طراحی استفاده کنید.

اعمال تغییرات طراحی به راحتی
در مقایسه با طرح ها و نقشه های سنتی، رندرهای سه بعدی می توانند سریعتر و مؤثرتر به روزرسانی و اصلاح شوند. همچنین رندرها امکان انعطاف پذیری بیشتری با گزینه های جدید بدون نیاز به تغییر در طرح اولیه دارند.

کاهش هزینه های ساخت و ساز
سازندگان با تصحیح اشتباهات و اعمال اصلاحات قبل از ساخت و ساز، از اجرای قسمت های پر هزینه ای که با اشکالاتی همراه است جلوگیری می کنند. هم چنین با پی بردن به مشکلات در اسرع وقت در زمان نیز صرفه جویی شده که این مورد نیز باعث کاهش هزینه ها می شود.

تجسم بهتر از نتیجه نهایی
خاصیت ایجاد نمایی واقعی از طرح ویژگی رندر گیری سه بعدی است که موجب جذب مشاورین املاک، معماران و طراحان می شود. ارائه طرح سه بعدی به مشتریان و خریداران باعث می شود تا آن ها سازه را بهتر از حالاتی که طرح سه بعدی برایشان آورده می شود، تصور کنند.

تبلیغات جذاب تر
علاوه بر ارائه تصاویر دقیق تر، نمایش های سه بعدی از نقشه های 2 بعدی جذاب تر هستند. رندرهای معماری سه بعدی می تواند زیبا و چشم نواز باشد؛ بنابراین مشتریان بیشتر به تبلیغاتی که دارای رندرهای جذاب سه بعدی هستند، توجه کرده و عکس العمل نشان می دهند.

پتانسیل بازاریابی جامع
با استفاده از تکنولوژی های روز می توان رندرهایی تأثیرگذارخلق کرد. ایجاد انیمیشن سه بعدی از رندرهای سه بعدی نیز مؤثر تر است. این انیمیشن ها فضایی را ایجاد می کنند که مشتریان حس کنند واقعاً در آن محیط حضور دارند بدین ترتیب میل و رغبتشان به خرید بسیار بیشتر می شود.

امکان تبلیغ زودتر
امکان تبلیغ زودتر بدین معناست که شما می توانید صرفاً با داشتن نقشه های دو بعدی و استفاده از آن در تولید رندرهای سه بعدی پیش از اینکه سازه کامل شود، از آن کسب درآمد کنید.

ایده­ آل برای تبلیغ آنلاین
امروزه یکی از اصلی ترین روش های تبلیغ، تبلیغ آنلاین است که رندر سه بعدی برای این منظور عالی است. شما می توانید رندر سه بعدی را در محیط مجازی به اشتراک گذاشته و از این طریق جذب مشتری داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>