اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پودر زعفران

صادرات پودر زعفران خراسان به ترکیه:
پودر زعفران ناب خراسان برای تاجران انتخابی عالی است چرا که کیفیت لازمه را دارا می باشد. تجار با خرید حجم عمده از این سایت تخفیفات زیادی خواهند گرفت و حتی قادر خواهند بود که از آن جهت صادرات به ترکیه و عراق نیز استفاده کنند.

ترکیه از کشورهای همسایه ایران است. در منطقه شمال غربی قرار گرفته است و دارای آّب و هوایی عالی است. این سرزمین بزرگ از سال ها پیش با ایران در ارتباطات گسترده ای است و بسیاری کالاهای خود را از این کشور خریداری می کنند و عده هم محصولات ایرانی را به ترکیه ارسال می نمایند.

به طور کلی روابط بازرگانی میان ایران و ترکیه بالاست و همه ساله حجم زیادی از محصولات بین این دو ملت جا به جا می شود. محصولات خوراکی نیز میان این محصولات جای می گیرند و بسیار هم پرطرفدار هستند.
ذائقه مردم ترکیه با مردم ایران تقریبا در یک راستا قرار دارد.

برخی از عادت های غذایی مان نیز یکسان است. از آنجایی که در گذشته ملتی متحد و یکپارچه تشکیل داده بودند این امر بدیهی است که هر کدام پاره از فرهنگ گذشته خود را ادامه دهند و حال شباهت هایی داشته باشند.

یکی از مواد غذایی پرکاربرد که از ایران به ترکیه صادر می شود و طرفداران زیادی را در این ملت تشکیل داده است، زعفران می باشد.

آن ها نیز تمایل دارند که از ادویه جات مختلف برای پخت غذا هایشان استفاده کنند و به همین جهت هم از زعفران تا حد امکان بهره می برند.

تاجران ایرانی کالاهای گوناگونی را به این افراد می فروشند. اما در این بین بهتر است که ذکر کنیم صادرات زعفران فله ای لطمه بزرگی به ایران وارد می کند.

تاجران بایستی از محصولات بسته بندی شده توسط شرکت های پخش برای این امر بهره ببرند و به این صورت به اقتصاد و تولید ملی ایران کمک کرده باشند.به این روش نام ایران بر روی بسته بندی ها درج شده است. پودر زعفران ناب خراسان یکی از انتخاب های تاجران برای این امر است و کیفیت بالایی هم دارد.

خرید پودر زعفران ناب خراسان به صورت عمده
مشتریان عمده فروشی ها بیشتر افرادی هستند که به تجارت مشغول هستند و یا نماینده ای از شرکت‌های پخش می باشند. آن ها به علت این که حجم بالایی را خواستارند، قیمت مناسب تری را پرداخت می کند و این برای آن ها نقطه قوت است.

سفارش و خرید پودر زعفران ناب خراسان نیز می تواند از طریق این سایت در حجم های بالا صورت بگیرد و در سریع ترین زمان ممکن هم به دست مشتری برسد. به این صورت است که تاجران قادرند در بازار به فروش باکیفیت ترین محصولات بپردازند و درآمد خوبی هم به دست آورند.

پودر زعفران ناب خراسان به علت این که به طور کامل بسته بندی شده است و زعفران درون آن نیز بسیار مرغوب و معطر است، می تواند کمک زیادی به حساب آید. آشپزان مختلف چه آن هایی که فقط در خانه خود به این امر مشغول هستند و چه آن هایی که در رستوران ها و آشپزخانه های هتل ها به فعالیت می پردازند، همه به این محصول نیاز مند هستند و با بهره وری از پودر زعفران ناب خراسان قطعا به درآمد خوبی دست پیدا می کنند.

پودر زعفران ناب خراسان برای سلامتی:
زعفران برای بدن انسان تا حد زیادی مفید واقع می شود. افرادی که از آن بهره می برند، در مدت زمانی متوجه می شوند که یکسری ویژگی های مثبت درونشان ایجاد شده است. یکی از خواصی که پودر زعفران ناب خراسان برای مصرف کنندگان خود ایجاد می کند، احساس شادی و نشاط است که از تأثیرات روحی این محصول فوق العاده می باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>