اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اسانس زعفران پودری

صادرات اسانس زعفران پودری به کشور های همسایه:
برای داشتن صادرات بی نقص، توجه به نیاز مشتری همیشه لازم است. با تنوع بالای تولید محصولات مانند اسانس زعفران پودری این نیاز مرتفع می گردد و ارسال کالا به کشور های همسایه سود آوری خوبی در پی خواهد داشت.

با پیشرفت روز افزون علم پزشکی و کشف و خلق درمان های جدید متخصصین به این باور رسیدند که در حیطه برخی بیماری ها به جای استفاده از درمان های دارویی و سنگین، طبیعت به عنوان مادر هستی می‌تواند در مسیر درمان بسیار کمک کننده باشد. از این رو نگاه بسیاری به استفاده از دارو های سنتی و گیاهی به جای دارو های شیمیایی تغییر پیدا کرد.

در علم پزشکی امروزه به مسائل جدیدی برخورد می کنیم که درمان هایی با موادی مانند آب و در مسائل روحی مانند خنده درمانی را در مسیر سلامت موثر می دانند. یکی از این درمان ها آروماتراپی نام دارد. پایه این نوع از درمان با استفاده از گیاهان معطر می باشد. از این گیاهان مانند زعفران، اسانس تولید می کنند و از آن در ساخت روغن های مورد استفاده در این درمان کمک می گیرند.

کاربرد های اسانس زعفران غیر خوراکی:
اسانس زعفران پودری در مدل غیر خوراکی اش در ساخت محصولات درمانی و زیبایی کاربرد های مفید بسیاری دارد. این محصول با خواص ویژه ای که در خود دارد در حفظ سلامت پوست و زیبایی بسیار کار ساز است.

از جمله محصولاتی که از این اسانس در تولیدات خود بهره می برند، به اختصار در ذیل نام برده می شود:

  • روغن های گیاهی.
  • صابون های جامد و مایع.
  • شامپو و شوینده های حمام.
  • لوسیون و کرم ها.
  • محصولات مراقبت مو.
  • ماسک ها.
  • عطر ها.
  • دئودورانت ها.

اسانس زعفران پودری

فاکتور های اسانس زعفران پودری صادراتی:
تعیین کننده سطح کیفی اسانس زعفران پودری را در وهله اول می توان از میزان شناخته بودن و معروفیت برند تولید کننده آن مشخص نمود. میزان معروفیت برند در واقع میزان اعتبار آن است و قطعا محصولات تولیدی این مجموعه ها از سطح بالاتری برخوردار هستند و در تولید از مواد اولیه مرغوب بهره برده اند.

در گام دوم بسته بندی و شکل ظاهری محصول می تواند نکته مهمی در این زمینه باشد. چرا که محصول مرغوب، کیفیت بسته بندی مناسبی را نیز دارد که نشان از اهمیت تولید کننده به آن و راندمان بالای کاری آن‌ها می‌باشد.

با همه این نشانه ها، برای تهیه اسانس زعفران پودری مرغوب ویژه صادرات باید آن را از محل‌های عرضه معتبر تهیه نمود. فرانیز با ارائه خدمات فروش اینترنتی، محصولات ویژه خود را با کیفیت صادراتی به تجار محترم در این سایت عرضه می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
مهراب:
سلام عزیز من اسانس پودری زعفران اصل،میخواستم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>