اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

حبوبات

صادرات بهترین حبوبات ایران به ترکیه:
شاید در حوزه حبوبات کمی مشکل باشد، ولی بهترین حبوبات ایران می تواند به کشور هایی مانند ترکیه و روسیه هم ارسال گردد که در رونق تجارت اهمیت بالایی دارد.

برخی از افراد که در کارهای تولیدی فعالیت دارند، زیاد راغب به این نیستند که بازار کشور های دیگر را هم داشته باشند. زیرا گمان می‌کنند که فعالیت در حوزه صادرات کلاً دردسر ساز است و در نتیجه خود را با این ریسک مواجه نمی کنند.

بازار داخلی هم کم و بیش از هر نظر انباشته شده است و در نتیجه رکود و تورم کار را برای بسیاری از صنایع سخت کرده است. اما در مورد حبوبات خوشبختانه بهترین ارقام حبوبات را در ایران می توانیم کشت کنیم. شاید در تمامی انواع حبوبات کشت بیشتر از مصرف سرانه و با امکان صادرات نداشته باشیم. ولی برای برخی توانایی صادرات داریم. این توانمندی با کاهش تعرفه و حتی برخی عوارض هایی که در سال های اخیر بوده بیشتر هم می شود.

بهترین حبوبات ایران کدامند:
برای صادرات خب مشخصات کیفی متفاوتی به دلیل نیاز بازار هدف مطرح می باشد. برای همین شاید صادرات حبوبات با هر کیفیتی امکان پذیر نباشد و در عین حال در بازار جهانی ما رقبای قوی مانند کانادا و برخی کشور های اروپایی را داریم.

اما به هر حال بهترین نخود را در جهان می توان نخود کرمانشاهی از نظر سایز و طعم می باشد. همچنین لپه ایرانی در این زمینه مورد توجه تجار قرار دارد. بهترین کیفیت از لوبیا را هم می توان صادر نمود.

اما خب قبل از ورود به صادرات حبوبات باید نیاز سرانه داخلی تأمین باشد تا با صادرات دچار افزایش قیمت داخلی و عدم توزیع در بازار حبوبات نشویم. ترکیه، عراق، هم اکنون قطر کشور های هدفی هستند که می‌توانند در صادرات پر رونق ما نقش داشته باشند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>