اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

جانان

صاردات سرویس جای نان: 
نان یکی از پر مصرف ترین و متداول ترین ماده ی غذایی بشمار می رود. به سبب جایگاه ویژه ی نان در زنجیره ی غذایی انسان، کیفیت آن به صورت مستقیم بر سلامت انسان تأثیر گذار است.

روش های متفاوتی برای نگهداری این ماده غذایی به صورت بهداشتی وجود دارد. یکی از متداول ترین روش‌های حفظ و نگهداری، استفاده از سرویس جای نان می باشد. سرویس های جای نان، به سبب طراحی زیبایی که دارند، می توانند علاوه بر نگهداری مواد غذایی و نان، جلوه ی خاصی نیز به دکوراسیون آشپزخانه ببخشند.

میزان مصرف کنندگان سرویس جای نان در ایران:
سرویس های جای نان، در طرح های جذاب با متریال های متفاوتی مانند فلز، پلاستیک و چوب تولید می‌شوند تا پاسخگوی نیاز سلایق متفاوت باشند. این محصول در ابعاد و سایز های متفاوتی در بازار موجود است که مشتریان آن می توانند بر حسب میزان استفاده و حجم نانی که نیاز به نگهداری دارند، سایز مناسبی از این کالا را تهیه کنند.

نکته مهمی که در هنگام خرید این کالا باید مد نظر قرار داد، امکان شستشوی آن است. به دلیل آلودگی‌های ناشی از کپک زدن احتمالی نان و … این سرویس ها باید هر چند وقت، به دقت شستشو داده شوند.

میزان استفاده از سرویس‌های جای نان در ایران بسیار زیاد می باشد زیرا نان، در اکثر شهر ها به عنوان غذای اصلی خانواده‌ها محسوب می‌شود و سایر نقاط نیز حداقل روزی یک بار این ماده غذایی را مصرف می‌کنند. این محصول دارای درب های کشویی و فشاری می باشد که مانع از ورود هوا و کپک زدن نان می‌شود.

این محصول در انواع متفاوت و ظاهر مدرن تولید می شود که علاوه بر تامین نیاز داخل، برای صادرات به سایر کشور ها نیز مناسب می باشد. در بعضی از مدل ها می توان علاوه بر نان، ادویه جات و سایر مواد غذایی را نیز نگهداری کرد.

جای نان

راه های توسعه و صادرات سرویس جای نان:
شرکت های تولیدی فراوانی در سطح کشور اقدام به تولید و حتی صادات سرویس جای نان به خارج از مرز‌های ایران می کنند. از جمله راه های توسعه و صادرات سرویس‌های جای نان، می توان به ارتقای کیفیت محصول در حد استاندارد و کیفیت رقبای جهانی، طرح‌ها و رنگ‌های جذاب مدرن و مشتری پسند، شناخت خوب بازار هدف و آگاهی از نیاز‌های عمده‌ی آن، سهولت در استفاده از محصول، استفاده از مواد اولیه عالی، قیمت مناسب، سفارش و تحویل آسان و ارائه خدمات پس از فروش اشاره کرد.

تمام موارد بالا به همراه فعالیت مناسب می تواند ضامن توسعه و فروش این محصول در بازار های جهانی باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>