اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

تخت استخر

صادرات تخت استخر:
امروزه در کشور ما انواع مختلف تخت استخر در طرح و مدل های گوناگون و با جنس و رنگ های مختلف تولید می شود.

تخت استخر دسته دار یکی از انواع پرکاربرد این تخت ها می باشد. شرکت های زیادی در زمینه صادرات انواع تخت استخر دسته دار فعالیت می کنند و آن ها با بهترین کیفیت و جنس بسیار عالی به کشور های دیگر صادر می کنند.

کاربرد تخت کنار استخر چیست؟
کاربرد تخت کنار استخر این است که افراد می توانند با خیال راحت در کنار استخر استراحت کنند و از تابش نور آفتاب در فصل تابستان لذت ببرند.

از انواع مختلف تخت های کنار استخر می توان به تخت چوبی، حصیری و پلاستیکی اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها دارای کاربرد ها و ویژگی های مختلفی هستند و همچنین طرفداران خاص خود را دارند.

بعضی از این تخت ها جکدار هستند و به راحتی تنظیم می شوند و افراد می توانند ارتفاع پشت صندلی را برای نشستن یا دراز کشیدن تنظیم کنند.

تولید کننده تخت کنار استخری دسته دار:
تولید کننده تخت استخری دسته دار محصولات خود را با بهترین جنس و کیفیت عالی در طرح و مدل های متنوع و جدید در رنگ های مختلف تولید و در بازار های داخلی و خارجی عرضه می کند.

بازار فروش این محصول به دلیل کیفیت و کاربرد بسیار زیادی که دارد رونق زیادی پیدا کرده است و علاوه بر فروش بسیار بالا در بازار های داخلی در بازار های جهانی نیز خیلی پر فروش و پر طرفدار می باشند.

به همین دلیل سالانه میزان زیادی از این محصول در طرح و مدل های مختلف و با جنس های گوناگون به کشور های دیگر صادر می شود و از این طریق ارز بسیار زیادی وارد کشور ما می شود و سود خوبی نیز نصیب تاجران ایرانی می شود.

امروزه به دلیل تقاضای بالا برای خرید این تخت ها، تولید کنندگان تلاش می کنند تا میزان کیفیت و تولید محصولات خود را بالا ببرند بتوانند پاسخگوی نیاز بازار باشند و مشتریان بیشتری نیز جذب کنند.

قیمت انواع مختلف این تخت ها به عوامل مختلفی مانند: کیفیت تولید، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، نحوه خرید، برند تولید کننده، میزان تقاضا برای خرید، شرکت تولید کننده، طرح و مدل، سایز، جنس محصول و نوسانات ارزی بستگی دارد.

خریداران می توانند برای خرید این محصول به سایت های اینترنتی مراجعه و محصول مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت عمده و یا جزئی خریداری کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>