اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

سبزیجات

صادرات سبزیجات تازه:
تنوع اقلیمی و آب و هوای بی نظیر ایران همراه با خاک حاصل خیز فرصت مناسبی را در اختیار کشاورزان و تولید کنندگان ایرانی قرار داده است تا با کشت محصولات کشاوزی انواع صیفی جات و سبزیجات تازه و خشک، منجمد و غیر منجمد به دیگر کشور ها صادر کنند.

سالانه انواع سبزیجات کاهو، کلم، کرفس، جعفری و.. از شهرهای ایران به دیگر کشورها صادر می گردد. سبزیجات یکی از محصولات ویژه و مهمی است که دارای خواص و ویژگی های بالایی است و این امر باعث شده است انواع مختلف سبزیجات به گونه ای بسته بندی شوند که کیفیت و و طعم آن های حفظ شود و خواص خود را از دست ندهند این امر باعث افزایش صادرات سبزیجات گردیده است.

در کشور ایران می توان در فصول مختلف انواع سبزیجات را کاشت و برداشت کرد و تنوع محصولات کشاورزی در ایران با توجه به اقلیم های متفا وت چشم گیر است و موجب افزایش صادرات سبزیجات از ایران به کشورهای همسایه گردیده است و فرصت مناسبی برای کشاورزان ایرانی است تا با تولید محصولات با کیفیت به کار و کسب خود رونق بدهند.

سبزیجات

چگونه سبزی های سالم مصرف کنیم؟
به رغم اینکه شما هنگامی که برای خرید سبزیجات تازه به یک فروشگاه وارد می شوید عطر و طعم بسیاری از آن‌ها هوش از سر شما می‌برد و شما را ترغیب می‌کنند که سبزیجات را خریده و مصرف نمایید باید توجه داشته باشید که متاسفانه بسیاری از این سبزیجات ممکن است با آب فاضلاب آبیاری شده باشند و مصرف آن‌ها برای سلامتی شما خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و فقط ظاهر آن‌ها و عطر طعم آن‌هاست که پذیرا است نه روش کشت و آبیاری آنها.

تحقیقات و بررسی های انجام شده اثبات کرده اند که بعضی ازسبزیجات با آب های فاضلاب آبیاری می‌شوند آن هم به چه قیمتی؟؟ 

علاوه بر این در بعضی مناطق برای برداشت زودتر محصول و بهبود کیفیت آن از کود های شیمیایی استفاده می‌کنند اما واقعیت این است که ظاهرا محصول مرغوب و با کیفیتی عرضه می‌کنند حقیقت این است که مصرف سبزیجات و محصولاتی که با کودهای شیمیایی رشد کرده اند عامل بسیاری از بیماری‌هایی است که این روزا دامنگیر افراد شده است.

سبزیجاتی که مصرف آن های خاصیت فراونی دارد و برای سلامتی لازم و ضروری هستند در بعضی مواقع به جای هدیه سلامتی بیماری را به فرد تحمیل می کنند.

راه چاره چیست آیا سبزیجات تازه مصرف نکنیم؟
اگر شما به عنوان یک تولید کننده و کشاورز اقدام به کاشت و برداشت محصولات کشاورزی می کنید برای حفظ سلامتی خود و دیگر کسانی که مصرف کننده محصولات برداشت شده شما هستند حتما سعی کنید که از کود‌های شیمایی استفاده نکنید و به هیچ وجه با آب حاصل از فاضلاب محصولات خود را آبیاری ننمائید.

و شما به عنوان یک مصرف‌کننده سعی کنید در حیاط و فضای خانه خود محیط مناسبی برای کاشت سبزیجات مورد نیاز خود فراهم کنید و در صورت خرید، از کشاورزان و فروشندگانی که از سلامت محصولات آن‌ها اطمینان کافی دارید خرید کنید.

هیچ کس از مصرف سبزیجات بی نیاز نیست و مصرف آن‌ها برای سلامتی امری حیاطی است اما نه سبزیجاتی که فقط ظاهری جذاب و عطر و طعمی فریبنده دارند، سبزیجاتی که با روش‌های درست کشت، آبیاری و برداشت شده باشند.

سبزیجات

برای صادرات سبزیجات تازه چه نکاتی را باید مورد توجه قرار داد؟
صادرات سبزیجات تازه به کشورهای خارجی مخصوصا کشورهایی که فاصله زیادی با ایران دارند کار چندان راحتی نیست زیرا سبزیجات تازه اگر شرایط بسته‌بندی انبار و حمل آن‌ها مناسب نباشد باعث می‌شود سبزی پلاسیده شود و کیفیت خود را از دست بدهد و یا به طور کلی غیر قابل استفاده برای خریدار گردد.

برای صادرات انواع مختلف سبزی خوردن به احتمال زیاد شما به سیستم‌های سرمایشی با دمای مناسب برای نگهدای و حمل و انتقال محصول تا تحویل آن به خریدار نیاز دارید. بسته‌بندی سبزیجات تازه به صورت بسته‌بندی‌های مدرن، با کیفیت و پیشرفته سهم به سزایی در جلوگیری از آسیب و خرابی محصول دارند.

برای حمل محصولات به کشور مقصد حتما روشی را بر گزینید که محصولات سریع تر به مقصد برسند و خواص و اهمیت آن ها حفظ شود.

خرید سبزیجات با کیفیت و در فصل مناسب باعث می شود کیفیت و خواص محصول تا رسیدن به مقصد حفظ گردد بدین منظور شما به عنوان یک صادر کننده باید از زمان مناسب کاشت و برداشت انواع سبزیجات مطلع باشید و از طریق ارتباط با کشاورزان و تولید کنندگان قابل اطمینان محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب خریداری نمائید.

سبزیجات

انواع سبزیجات و خواص درمانی آنها:
تربچه:
مناسب برای بیماران مبتلا به سنگ کلیه، گواتر کیسه صفرا و درمان سرطان و پیشگیری از سلول های سرطانی و هم چنین در افرایش اشتها موثر است.

ریحان:
تقویت عصاب، ضد یبوست، ضد تشنج، آرامش بخش و خواب آور، رفع سردرد های عصبی میگرن و افزایش شیر مادران شیرده.

نعنا:
درمان سرماخوردگی، بیماری های معده، تنظیم فشار خون، کاهش دردهای گوارشی، و درمان انفلوانزا، سرفه، ناراحتی های روحی عصبی و..

تره:
کاهش کلسترول خون، تره حاوی پتاسیم است که ادرار آور است و می تواند سموم بدن را رفع کند. درمان سوحاضمه، یبوست، گواسیر، ناراحتی طحال، نقرس و..

جعفری:
برای تمیز کردن رگ ها، دفع سنگ کلیه و روشن کردن پوست، تصفیه خون، ضد عفوی کردن روده ها و خون‌آور.

پیازچه:
ارتقا سیستم ایمنی بدن، کاهش کلسترول، کاهش التهاب، کاهش خطر پیشرفت سرطان کولون و دیگر سرطان ها و…

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>