اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

با وجود صدها مدل باربیکیو در بازار که بسیاری از آن ها ویژگی هایی شبیه به یکدیگر دارند، انتخاب یک نمونه مناسب کار سختی به نظر می آید. باربیکیو ها انواع مختلفی دارند که امروزه در میان آن ها نمونه های گازی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و سهولت در استفاده از آن نسبت به بسیاری انواع دیگر از جمله نمونه های ذغالی به محبوبیت آن اضافه کرده است. فاکتورهای زیادی در محبوبیت این مدل دخیل می باشند که در ادامه این مطلب به بیان آن ها می پردازیم. با ما همراه باشید.

باربیکیو

باربیکیو گازی چه ویژگی هایی دارد؟
اگرچه این مدل قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارد اما در مقابل استفاده از آن آسان تر می باشد. بنابراین با صرف هزینه بیش تر می توانید لذت سهولت در استفاده از آن را تجربه کنید. هم چنین این مدل خیلی سریع به دمای مورد نظر شما می رسد. همچنین با اضافه کردن یک صفحه گریل، این امکان را فراهم می سازد تا به یک حرارت یکسان برای پختن غذاهای گریل به مانند سبزیجات ودیگر انواع آن دست یابید.

در میان انواع باربیکیوها، مدل های ذغالی به دلیل انتشار دی اکسید کربن، کم ترین سازگاری را با محیط زیست دارد اما نمونه های گازی به علت امکان تنظیم میزان شعله و مصرف گاز بیش تر از سایر نمونه ها دوستدار محیط زیست می باشد. از سویی دیگر تحقیقات علمی نشان داده است که دود حاصل از ذغال ها باعث ایجاد مواد مضری در غذا می شود که سلامتی انسان را در بلند مدت به خطر می اندازد، این در حالی است که دود ایجاد شده در هنگام پخت با انواع گازی تنها ناشی از گریل شدن غذا می باشد، به این ترتیب به هنگام گریل غذا با استفاد از مدل های گازی، بخار بیش تری نسبت به نمونه های ذغالی ایجاد می کند و همین امر سبب می شود مواد غذایی گریل شده آبدار تر باشد.

این گونه کباب پزها از استاندارد ایمنی بالاتری نسبت به سایر نمونه ها برخوردار بوده و برای استفاده از آن ها نیاز به ماده آتش زایی که باعث ایجاد خطرشود، نیست.

مصرف انرژی این مدل نسبت به نمونه های برقی پایین تر بوده و از این رو استفاده از آن می تواند در مصرف انرژی نیز صرفه جویی به عمل آورد.

نحوه کار باربیکیو گازی به چه شکلی است ؟
سوخت این مدل کباب پز، پروپان یا گاز طبیعی می باشد و معمولا به وسیله لوله کشی گاز تامین می شود. باربیکیو های گازی از قابلیت تنظیم مقدار سوخت برخوردار می باشند. اگرچه این مدل کباب پز زمان کم تری برای گرم شدن نیاز دارد، اما باید قبل از شروع به انجام عملیات پخت، آن را روشن کرده تا به اندازه کافی گرم شوند. 10 تا 15 دقیقه می تواند زمان مناسبی برای این کار باشد. انجام این کار باعث گرم شدن باربیکیو شده و در هنگام گریل کردن غذا از چسبیدن آن جلوگیری به عمل می آورد.

نکات پایانی
آن چه که در این جا به بیان آن پرداختیم، بررسی ویژگی های باربیکیو گازی و فاکتورهایی که در هنگام خرید باید به آن ها توجه شود، می باشد. با این حال به توصیه بسیاری افراد اگر این امکان برای شما وجود دارد بهتر است قبل از خرید ابتدا مواد مختلف مانند سوسیس، برگر و سبزیجات را بر روی باربیکیو مورد نظر امتحان کنید و در صورتی که از نحوه کار و حتی طعم مواد گریل شده رضایت داشتید، با در نظر گرفتن فاکتورهای دیگر نسبت به خرید اقدام نمایید. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>